Motor gekocht uit folder (zonder proefrit)

Ik heb mijn Buell X1 gekocht zonder proefrit, want hij liep niet. Ik kon de looks gewoon niet weerstaan. Nog geen seconde spijt van gehad *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb in 1998 de XVS 1100 Dragstar gekocht vanaf de folder.
Ik zag 'm voor het eerst op de motorrai in oktober en kreeg de motor geleverd in maart 1999.
Na 9 jaar ingeruild voor een BT1100 Bulldog.
 
Ik heb mn motor niet nieuw gekocht, maar ik wist zeker dat ik na mn naked 25kw een 600cc supersport wou hebben.

Keuze ging dus tussen een:

GSXR-600
R6
ZX-6R
cbr600-RR
Triumph 675


Ik had op alleen nog nooit gereden, maar kwa looks sprak de kawa me het meeste aan. Toen een paar vergelijkings tests opgezocht, en maar besloten dat dat hem toch wel moest worden.

Toen ik bij de eerste particulier ging kijken, ding grondig geinpecteerd, en proefrit gemaakt (mn eerst ritje op een 600cc racer *D ) en ding gekocht :]
 
Ik, dit jaar, mijn Bandit 1250. Wel eerst een boel testen van gelezen . Geen seconde spijt van gehad.
 
Al 4 x een motor vanaf een plaatje gekocht, nooit spijt gehad.

Als je maar precies weet wat je wil en niet bang bent voor een uitdaging dan is het prima toch ;)
 
Mijn 1e motor CBR 600F zonder proefrit gekocht.
Nooit spijt gehad tot het moment dat ik ging proefrijden op mijn huidige Tiger
Veel betere zithouding
Veel makkelijker sturen
Gewoon een betere fiets voor mijn postuur.

Ik zeg wacht gewoon en maak een proefrit wel op meerdere modellen om echt verschil te voelen.

De enige motor die ik op dit moment zonder proefrit zou kopen is de Norton Commando 961 SE :9~ jammer genoeg is mijn spaarpot niet vol genoeg
GroteFoto-JVIEG4MP.jpg
 
Ik heb mijn motor gekocht zonder zelf er een meter op te rijden. Een maat van me heeft de proefrit gedaan. Ik wist al wat ik wilde. Lekker rechtop zitten en geen sport, tour of chopper en het. Een beginersmotor die ik iedere dag kan rijden 12 maanden per jaar. Ik heb ook wel naar andere merken gekeken maar het is uiteindelijk een bmw f650 gs geworden van 2002 met abs en handvatverwarming met 27k op de teller.

Ik heb sinds 1 september mijn rbw en er al ruim 2300km mee gereden met een hoop plezier. Weer of geen weer. Ik zit iedere dag op de motor, vanmorgen ook weer om half 7. :]
 
Laatst bewerkt:
Z1000 '03
gezien in kawaclubblad eind 2002 als tekening, beurs utrecht proefgezeten begin 2003 en daarvandaan naar motorzaak om een zwarte te bestellen.

zit nu op 76000km en hoeft er nog steeds niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken wel iemand die een Pan 1300 heeft gekocht uit de folder en er zijn 1100 op heeft ingeruild. Heeft tie geen spijt van gehad.
 
Mijn eerste motor gekocht bij de dealer, ik heb er alleen even opgezeten om te kijken of het lekker zat en toen heb ik hem gekocht. Het is een nieuwe motor dus heb sowieso garantie maar ik ging ervan uit dat die het deed :P

En hij bevalt nog steeds de ninja 250r *D
 
is toch gaaf in 5 minuten even een vette bike kopen. Weet zeker dat iedereen dat wel zou willen doen. Heb wel eens 1 middag over gedaan om een auto te bestellen, maar die hoefde ik gelukkig niet zelf te betalen (zou ik toch wat slechter hebben geslapen bij een levertijd van bijna een jaar)...
 
Heeft iemand wel eens een motor gekocht van een model dat nog uit moest komen, terwijl er alleen specs en foto"s van te zien waren uit een folder, of internet ;) ;)


Niet vers uit de folder, maar wel gekocht zonder één meter te proefrijden (zelfs niet op soortgelijke fiets): VStrom1000.
Had wel 1miljard paginas internetfora testen & tijdschriftverslagen gelezen, met alle voor en tegens. Ergo: kopen dat ding, het moet maar passen onder mijn kont.
 
Terug
Bovenaan Onderaan