Motor gekocht uit folder (zonder proefrit)

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
Heeft iemand wel eens een motor gekocht van een model dat nog uit moest komen, terwijl er alleen specs en foto"s van te zien waren uit een folder, of internet ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand wel eens een motor gekocht van een model dat nog uit moest komen, terwijl er alleen specs en foto"s van te zien waren uit een folde, of internet ;) ;)


Ik moest en zou deze motor hebben. Dat wist ik zeker, maar mijn lengte was de belemmerende factor tussen de "normale" en de S-versie.

Als de motor echt te hoog zou zijn geweest, dan ging ik voor de "standaard" versie en zou ik het verlagen door Hyperpro.

Gelukkig ging het net aan en ben ik voor de S-versie gegaan :)

Mocht op de Motorbeurs in Utrecht afgelopen jaar passen op de motor en heb de dag erna getekend zonder er een meter mee te hebben gereden.


edit:

Oh wat stom! Ik vergeet mijn eerste motor |( Harley-Davidson Night Rod Special!

Plaatjes van gezien op Internet en naar een H-D dealer gegaan om hem te bestellen. Had nog geen eens mijn rijbewijs, dus proefrit zat er niet in. Sterker nog, ik was nog niet eens begonnen met lessen!

(Onder het mom: Als ik al een motor heb, dan ben ik wel verplicht om mijn rijbewijs echt te halen :+ )
 
Laatst bewerkt:
ja ikke.......
een SV1000s die ik toen zo een beetje als eerste in Ned kocht.
2003 .
was em al snel weer beu .
typisch 13 in een dozijn Japp.
rijd niet fijn.
miskoop
 
Ja, ik heb er vanmiddag nog 2 gekocht.

Rechtstreeks uit de folder van de karwei.

Kosten 8 euro per stuk.

wel linke soep want ik had er nog geen meter op gereden.
 
ja ik ook vroeger een suzuki t500 gekocht en direcht laten ombouwen tot racemodel.Dit was eenracetank en zitje enkuip en schakel en rem setje.Mjin oude motor in oct. ingelevert en in maart mijn nieuwe motor opgehaalt en betaald.Toen gingen er ook nog geen motorzaken failliet denk ik.
 
Heeft iemand wel eens een motor gekocht van een model dat nog uit moest komen, terwijl er alleen specs en foto"s van te zien waren uit een folder, of internet ;) ;)

Nooit uit de folder, wel gewoon op basis van looks en specs in tests, zonder proefrit. Al mijn motoren tot nu toe zo gedaan geen probleem. Ben ik nu een poser :? :+
 
Ik heb ook bijna al mijn nieuwe motoren zonder proefrit gekocht.
Maar dat waren wel bestaande modellen, waar ik al een test van gelezen had.

Van de 3 motoren waarop ik wel een proefrit maakte, heb ik er 2 niet gekocht.

Bij een proefrit ben ik misschien te kritisch. O-)
 
Heeft iemand wel eens een motor gekocht van een model dat nog uit moest komen, terwijl er alleen specs en foto"s van te zien waren uit een folder, of internet ;) ;)
Jah, motor was besteld en had me rijbewijs ook nog niet toen :P
Iig nooit spijt van gehad
 
Na een proefrit op de Street Triple een Street Triple R besteld n.a.v. plaatjes op het Internet, telt dat ook? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de mijne gekocht van een folder, zonder proefrit, aangezien ik geen rijbewijs had :9
ik had em een jaar ervoor al wel eventjes gezien op het salon, maar had toen nog niet het idee om er een te kopen

ik von em er wel leuk uitzien, en prijs viel mee,

ik heb er tot nog toe geen spijt van :]
 
Laatst bewerkt:
1198 gekocht uit de folder zonder ooit een proefritje op een 1098 of Duc te hebben gereden. :)
Was liefde voor de 2-cylinder en design. De andere 2 kandidaten waren het net niet (K1300R en RC8).
 
Laatst bewerkt:
ik wel in oktober 1989,ik had een vfr750(rode) besteld terwijl ik niet 1s een rijbewijs had _O-
thuis gekomen lag de moto 73 in de bus.
tijdens het doorbladeren zag ik dat de nieuwste vfr in april 1990 uit zou komen,gelijk gebeld om de bestelling te cancelen en de nieuwe besteld :Y

toen de motor in mei werd afgeleverd had ik mijn rijbewijs nog niet.
ik moest 2 dagen later voor de derde keer afrijden,en gelukkig slaagde ik :P

gelukkig maar anders had ik het heel moeilijk gehad om er vanaf te blijven })
 
Terug
Bovenaan Onderaan