Motor gekocht...

Marc-oh

MF'er
2 sep 2001
228
0
Emmen
Vandaag heb ik een motor gekocht, het is een Honda cbr600 uit 92 (hehe ik weet het, De Opel kadett van de motoren :) )hij heeft iets van 24000 km gelopen. Hij is wit/rood, heeft een monosit en een Sebring uitlaat en dinsdag kan ik er op rijden. Gelukkig is het hier in Drenthe nog niet zo druk en met 13 jaar koekblik ervaring moet het mogelijk zijn om schadevrij te rijden (als er maar geen oma in haar 340 besluit om te keren als ik er net aan kom) Gelukkig heb ik nu 2 weken vakantie, en als het weer meezit kan ik elke dag lekker :]
 
Prima motor. Ik heb ook jaren een 92 CBR gehad en er veel plezier mee gehad. Totdat een automobilist hem in de sloot drukte.
 
eencbr is geen kadett maar een kadeath.
erg gewoon nog nog steeds een beest waar je je erg makkelijk me kan doodrijden dus..
Maar euhh.. veel plezier! :)
 
Zo, da\'s snel... Afgelopen week nog kijken welke motor je eigenlijk wilde & nu al gekocht hebben... :)

Zelf al twee maanden aan het kijken geweest voordat ik kocht... Mazzel dat je zo snel tegen iets aanloopt wat je echt bevalt... Zeker leuke fietsen, die CBR\'etjes... Tof voor je dat je zo snel iets leuks vindt, want niet kunnen rijden ondanks dat het rijbewijs er is = |(

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.... :]

O ja,
Fotootje?
 
Gefeliciteerd met je CBR prima motor :)

en met 13 jaar koekblik ervaring moet het mogelijk zijn om schadevrij te rijden

Imho hele foute gedachte dit ;( Dit zegt iets over verkeers inzicht maar NIETS over voertuigbeheersing :} die je met een motor veel meer nodig hebt als met een auto.

Ik denk toch dat meer dan helft van de bikers als eens een all down gehad heeft. Leuk voor een pol touwens :) .

 
Laatst bewerkt:
Op Zaterdag 08 september 2001 17:08 schreef Gertjan het volgende:
Gefeliciteerd met je CBR prima motor :)Imho hele foute gedachte dit ;( Dit zegt iets over verkeers inzicht maar NIETS over voertuigbeheersing :} die je met een motor veel meer nodig hebt als met een auto.

Ik denk toch dat meer dan helft van de bikers als eens een all down gehad heeft. Leuk voor een pol touwens :) .

Dat bedoelde ik ook, verkeersinzicht. Om voertuigcontrole te krijgen moet ik veel rijden en volgend jaar ga ik de vro cursussen doen.
 
Hij ziet er zo uit, alleen een andere uitlaat.

retrieveimage.asp
 
uhm....................................... sorry dat ik het zeg, maar uhm....................................... kvind ut niet echt de mooiste kleurencombinatie die ik ooit gezien heb bij een CBR600F



Trouwens wel gefeliciteerd met je motor en veel plezier met het berijden er van...
 
Nee, de kleuren zijn ook niet echt mijn smaak, maar ik rij er een paar jaar mee en dan gaat het echte werk beginnen. Dan komt er een r1 of een Ducati 748/996 in huis. En in 92 hadden ze nou niet echt mooie kleuren. :)
 
Laatst bewerkt:
Nee, de kleuren zijn ook niet echt mijn smaak, maar ik rij er een paar jaar mee en dan gaat het echte werk beginnen. Dan komt er een r1 of een Ducati 748/996 in huis. En in 92 hadden ze nou niet echt mooie kleuren. :)


He He tuurlijk hadden ze in 92 wel mooie kleuren. Om die kleuren heb ik deze CBR een aantal jaren geleden gekozen.

cbr600f2_1.jpg
 
Veel motorplezier enne... over een paar jaar al een Duc? Je laat er geen gras over groeien! :9~
 
mooie kleuren:

02317.jpg


PS: ik ben mod dus pas je smaak maar aan! })
Dit is weer het bewijs dat Honda beter is dan suzuki
In 1996 :
motorjw.jpg

In 2001 :
gsxr600_kl0.jpg


Ze lopen 5 jaar achter bij suzuki, *grin*

En zowiezo een Suzuki hoort blauw wit te zijn, anders is het geen echte !!!

Mod Vs. Mod
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan