Motor gekocht...

ok, ik ga eens echt met ruud moeten praten want die betweterige fzr400 chauffeurtjes dat kan toch ECHT niet meer hoor :(
Inderdaad, eigenwijze mannetjes zijn dat zeg! :r

En dan die ZX6-R rijders, ook al van die vage figuren. :(

Nee, dan kun je beter die rijder uit Turnhout nemen, op die geweldige Suzuki, ben alleen zijn naam ff kwijt... :+
 
Inderdaad, eigenwijze mannetjes zijn dat zeg! :r

En dan die ZX6-R rijders, ook al van die vage figuren. :(

Nee, dan kun je beter die rijder uit Turnhout nemen, op die geweldige Suzuki, ben alleen zijn naam ff kwijt... :+
Tjonge Rev,
hoe kan je nu die naam van deze heerser der heersers vergeten? De man die legaal rijdt zonder rijbewijs, met een unieke motor, een echte sportman (kijk maar naar die foto op z\'n site, een motorpak & sportschoenen...)
De enige GSX-R rijder die weet hoe het moet, Dé Belg, the one, the only.........
Poohbeer!
 
Laatst bewerkt:
[na lang offtopic weer ontopic modus]
En, kan je het nog een beetje uithouden, Marc-Oh?
Duurt zooooooooo lang, als je op aflevering moet wachten.... Wanneer kan je hem ophalen morgen? Ochtend, middag, avond? Anyway, veel rijplezier morgen & kijk een beetje uit...

 
Ik kan het nog wel uithouden. Ga straks lekker :z en voordat ik het weet is het morgen. Ik ga hem om een uur of 10 halen. Ik heb vandaag een leren broek, allweather jas en laarzen gekocht (alles van mqp) dus ik kan er tegen aan. Maar kan jij nog wel wachten voordat je begint aan je examen? We zullen allemaal voor je duimen!
 
Mooi kawablauw is ook niet lelijk hoor...mijn oude ZX-9R ;)
zx9r.jpg
 
Maximum als je die kawa van je vergelijkt met de R1 die je nu hebt. Wat zijn dan de plussen en de minnen van beide motoren volgens jou??
 
plussen van kawa=wegligging...rijdt stukken soepeler en vertrouwder als een R1...zit ook standaard een 180 achterband op, wat lekkerder rijdt in de stad...voor de rest is het een hele fijne fiets...heel mooi om te zien ook...
de R1 is wat zenuwachtiger qua sturen, maar het vermogen/gewicht verhouding, is niet bij te benen...en zwaartepunt ligt wat hoger, waardoor ie eerder loskomt...lastig bij een sprintje, lekker voor het wheelyen ;)
achterkant van die R1 is ook stukken hoger, dat merk je ook in het sturen, en rijden...die digitale kmteller van de R1 is ook heel fijn...
kort samengevat, ideale fiets zou een ZX9R+20pk zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan