motor gekocht..

hmmkay

Die hard MF'er
15 feb 2003
925
1
Valkenswaard
Tis lang geleden dat ik hier ben geweest. maar dit kon ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Zondag gaat mijn zwaar rijbewijs in en dacht dus dat moet ik vieren.. dus heb ik me vandaag maar een kawasaki zxr 750 cadeau gedaan.

Tis een bordeaux rode uit 1993.

de mf stikker ligt ook al klaar, alleen heb ik nog geen foto's maar die komen donderdag als ik hem op ga halen(laat halen, mag nog niet rijden |( .

ik ben in ieder geval weer blij en zal deze week veel slape loze nachten te gemoet gaan.
 
Tis lang geleden dat ik hier ben geweest. maar dit kon ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Zondag gaat mijn zwaar rijbewijs in en dacht dus dat moet ik vieren.. dus heb ik me vandaag maar een kawasaki zxr 750 cadeau gedaan.

Tis een bordeaux rode uit 1993.

de mf stikker ligt ook al klaar, alleen heb ik nog geen foto's maar die komen donderdag als ik hem op ga halen(laat halen, mag nog niet rijden |( .

ik ben in ieder geval weer blij en zal deze week veel slape loze nachten te gemoet gaan.


toch gaaf jezelf op zoiets te trakteren.
ik hoop voor je dat het weer meezit in het w.e.
:] :z
 
full


hier een foto die ik met mijn telefoon heb gemaakt bij de dealer zelf

ligt trouwens een carbon remus uitlaat onder.. iemand hier ervaring mee? hij maakt toch wel een leuk geluidje bij de 10 000 toeren :9~
 
Congrats,

veel plezier met de ZXR..


nog wel ff aanmelden in het zxr 750 topic.. te vinden onder sport

greetz
Luni
 
Leuke motor, lijkt btje op zzr1200 zoals op die fotow. Maareh, wees voorzichtig he...is nogal grote overstap, raak dus vooral niet overmoedigd! Die moto lijkt trouwens wel beetje op de scooter hieronder :Y
full

nejz geintjuh, had gwn ff zin in photoshoppen O-)
VEEL PLEZIER ERMEE EN LAAT NOG WAT VAN JE HOREN!
 
gefeliciteerd met je fiets,en dat je er maar veel plezier van mag hebben.

tis in ieder geval wel het goede merk :Y
 
bedankt voor alle reacties.. ik ben er ook ontzettend blij mee, alleen duurt het wachten nou wel verekkes lang..

en tja niet de juiste kleur..

ben zelf ook een liefhebber van een kawa groen, maar ik kwam deze motor tegen, en mooi rood is niet lelijk, toch?

edit: zodra ik hem heb zorg ik voor duidelijke foto's :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan