Motor gestolen, bijna teruggevonden... (DEN HAAG)

Ah, dus jij vindt het niet vreemd dat iemand een nachtje in de cel moet zitten omdat hij een noord afrikaans uiterlijk heeft? Want dat staat er nu.


Kan het zijn dat t.s zelf een buitenlander is met een noordafrikaans uiterlijk?
Zou het dan kunnen dat hij daarom ook een nachtje in de cel heeft mogen verblijven?

Dat zou betekenen dat als ik me drie weken niet scheer en mijn motor wordt gestolen ik ook in de cel mag zitten.
Lijkt mij vreemd.
 
+1 :}

Beter had je het niet kunnen formuleren. Voor eigen rechter spelen keur ik (in de meeste gevallen) niet goed. Maar helaas leven we nu in een maatschappij waar je er toedoen van anderen niet meer aan ontkomt.

Is allemaal erg kort door de bocht, erg simplistysch, maar oog om oog, tand om tand.

Helaas zit den Neerlandsche politie in de onfortuinlijke situatie dat ze, en minder volk ter beschikking hebben, en minder mogen zonder consequenties.

Desalnietemin zou ik net als TS, zelf eea ondernomen hebben. Als dat niet buiten de wet om
En ik keur het niet af, ben ook vrij simplistisch van aard. We leven nu eenmaal in een samenleving die vind dat misdadigers beschermd dienen te worden.
Ik snap niet dat we het zo ver hebben laten komen met z'n allen. Maar ja, het is nu eenmaal zo, ik hou me er toch niet aan. Dan ga ik wel de cel in, al geweest trouwens.



Er is niemand die het tegendeel beweerd... :NIk wel, de opmerking ging over het nachtje verblijf in de cel...
Het uiterlijk zou niet uit mogen maken, maar in de praktijk doet het dat wel. Zeker als het gaat om mogelijk strafbare feiten...

Daarmee niet zeggende dat het goed is, maar het is helaas de praktijk.Er is niemand die dat gezegd heeft of goedgekeurd heeft. Lezen blijkt een kunst te zijn... ;)
Ging puur om het nachtelijke verblijf van TS in een cel...
Lezen is een kunst clown, daar heb je gelijk in. Je hebt het idd goed gelezen!
Ik hoop zo dat murad zijn motor terug krijgt. En nog meer hoop ik dat hij..... Nou ja, het waren 4 boefjes toch? Ga gewoon met 40 man en nagel ze aan een brandend kruis. Het vuur vernietigd de sporen wel.
 
Ah, dus jij vindt het niet vreemd dat iemand een nachtje in de cel moet zitten omdat hij een noord afrikaans uiterlijk heeft? Want dat staat er nu.Dat zou betekenen dat als ik me drie weken niet scheer en mijn motor wordt gestolen ik ook in de cel mag zitten.
Lijkt mij vreemd.
Nee, dat is meer gewoonte dan uitzondering. Ik vind dat niet vreemd. En ik weet zeker dat ze het zelf ook niet vreemd vinden.
Maar dat zegt ook helemaal niks of het klopt.
 
Ach meestal durven ze niet eens mensen met een Noord Afrikaans uiterlijk op te pakken, die laten ze meestal gaan om een of andere angstige reden. Pas als je blank bent moet je oppassen, die zijn namelijk een stuk makkelijker in de cel te mikken.
 
Mogelijke afkomst maakt allemaal niets uit, we zijn allemaal motorrijders en van ons bezit moeten ze af blijven. En als het nodig is, rij ik naar Den Haag om Murad te helpen met die deur in te trappen en de motor naar buiten te tillen. Als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel onrecht.

Ik ben nu eigenlijk wel van plan wat het plan van aanpak is. Ik zou echt zo'n USB endoscoop kopen en even onder wat deurtjes kijken daar in de buurt.
 
Er is niemand die het tegendeel beweerd... :NIk wel, de opmerking ging over het nachtje verblijf in de cel...
Het uiterlijk zou niet uit mogen maken, maar in de praktijk doet het dat wel. Zeker als het gaat om mogelijk strafbare feiten...

Daarmee niet zeggende dat het goed is, maar het is helaas de praktijk.Er is niemand die dat gezegd heeft of goedgekeurd heeft. Lezen blijkt een kunst te zijn... ;)
Ging puur om het nachtelijke verblijf van TS in een cel...

:^
 
Mogelijke afkomst maakt allemaal niets uit, we zijn allemaal motorrijders en van ons bezit moeten ze af blijven. En als het nodig is, rij ik naar Den Haag om Murad te helpen met die deur in te trappen en de motor naar buiten te tillen. Als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel onrecht.

Ik ben nu eigenlijk wel van plan wat het plan van aanpak is. Ik zou echt zo'n USB endoscoop kopen en even onder wat deurtjes kijken daar in de buurt.

Niemand zegt hier dat de afkomst iets uitmaakt, ik zeg alleen dat de politie mensen met een 'noord afrikaans' uiterlijk sneller laat lopen dan blanken.
 
Ah, dus jij vindt het niet vreemd dat iemand een nachtje in de cel moet zitten omdat hij een noord afrikaans uiterlijk heeft? Want dat staat er nu.Dat zou betekenen dat als ik me drie weken niet scheer en mijn motor wordt gestolen ik ook in de cel mag zitten.
Lijkt mij vreemd.

Jij leest echt wat je wilt lezen hè... :?

De opmerking was: zou het er wat mee te maken kunnen hebben? Niet: Logisch dat hij in de cel zat, want...
 
En als klap op de vuurpijl moet de dief een formulier ondertekenen dat hij er afstand van doet.
Tekent hij niet dan kun je nóg langer wachten.
Correct me if im wrong..

Daarom moet je em goed terugstelen.
Als hij eenmaal terug voor de deur staat heeft de dief helemaal geen poot om op te staan...

"ja hé, ik heb die motor eerlijk gestolen en nu heeft de eigenaar em weer terug, ik wil aangifte doen" _O-
 
Heeft een kennis van me gehad met een boot.
Moest zijn eigen boot maar terugstelen was het advies van de politie -O-
 
Laatst bewerkt:
Daarom moet je em goed terugstelen.
Als hij eenmaal terug voor de deur staat heeft de dief helemaal geen poot om op te staan...

"ja hé, ik heb die motor eerlijk gestolen en nu heeft de eigenaar em weer terug, ik wil aangifte doen" _O-


Dat zeg je nu wel zo. Maar het zal me ook niks verbazen dat het ook nog mogelijk is zo.
 
Daarom moet je em goed terugstelen.
Als hij eenmaal terug voor de deur staat heeft de dief helemaal geen poot om op te staan...

"ja hé, ik heb die motor eerlijk gestolen en nu heeft de eigenaar em weer terug, ik wil aangifte doen" _O-
"Hallo, politie? Mijn motor is vorige week gestolen, dat heb ik overal op sociale media gedeeld en nu is de dief blijkbaar zó bang geworden, dat hij de motor weer voor m'n deur heeft gezet, deze afgesloten heeft en de sleutel van dat slot in de brievenbus heeft gegooid. Bij deze trek ik mijn dus aangifte in. Prettige dag verder."
 
"Hallo, politie? Mijn motor is vorige week gestolen, dat heb ik overal op sociale media gedeeld en nu is de dief blijkbaar zó bang geworden, dat hij de motor weer voor m'n deur heeft gezet, deze afgesloten heeft en de sleutel van dat slot in de brievenbus heeft gegooid. Bij deze trek ik mijn dus aangifte in. Prettige dag verder."

Aangifte is aangifte
, intrekken kan niet.

Als u een strafbaar feit hebt aangegeven bij de politie, kunt u uw aangifte niet meer intrekken. Na een aangifte kan de politie niet opeens doen of er geen strafbaar feit is gepleegd. Dat zou in strijd zijn met de onderzoeksplicht die de politie heeft. De politie moet de aangifte dus in behandeling nemen. De officier van justitie beslist of er ook iemand wordt vervolgd.

Wel kunt u een brief schijven aan de officier van justitie. Leg daarin uit waarom u uw aangifte ongedaan wilt maken. De officier van justitie kan uw verhaal meenemen bij zijn beslissing om wel of niet tot vervolging over te gaan.

Indien u de aangifte wilt intrekken omdat deze vals is, loopt u het risico om zelf vervolgd te gaan worden. Het doen van valse aangifte is namelijk strafbaar.


Maar Murad is er al nieuws?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties allen!

Voor hen die twijfels over het verhaal van de knokpartij hebben, ik ga niet in mn uppie naar de dader als ik hem daarvoor nog met wat vriendjes rond heb zien lopen. De enige reden dat ik er geen uitgebreid verslag van doe is omdat het nog een lopende zaak is en ik niet wil dat er juridisch dingen tegen mij gebruikt kunnen worden.

Heb 100 flyers verspreid in de straat waar de motor gestaan heeft en heb een paar agenten gevonden die eigenaar van de box hebben aangebeld en hem gevraagd de box open te doen, helaas stond de motor er niet!

Verder krijg ik morgen de endoscoop (super goed idee trouwens!) binnen en dan ga ik weer op speurtocht naar de nabijgelegen boxen en schuurtjes. Ik doe dit nu wel op voorzichtigere tijdstippen, want de arme jongen heeft zijn vriendjes over me verteld en ben zelfs de wijk uit achtervolgd de laatste keer dat ik er aan het zoeken was.

Ook bedankt aan de MFer met kennis van de wijk, ik ga daar ook flyers verspreiden. Ik denk dat het inderdaad via de bontekoestraat was, de afperser woont daar namelijk.

Nogmaals bedankt iedereen, ik hou jullie op de hoogte.
 
want de arme jongen heeft zijn vriendjes over me verteld en ben zelfs de wijk uit achtervolgd de laatste keer dat ik er aan het zoeken was.

Lijkt wel de omgekeerde wereld. |(

Net zoiets als in bepaalde landen waar een vrouw als ze verkracht is de cel ingaat of gestenigt wordt inplaats van de dader.
Ik kan er met de pet niet bij.
Pure waanzin.
Vr Gr
 
Bizar verhaal dit zo, ik hoop voor je dat je gerechtigheid krijgt en natuurlijk ook je motor terug! Fijn dat je toch wat agenten had gevonden die verder actie wilden ondernemen, jammer dat hij er niet meer stond maar dat had ik ook wel een beetje verwacht zo..
 
Laatst bewerkt:
Goed gehandeld TS, ik zou in zo'n situatie precies hetzelfde hebben gedaan. Voor eigen rechter spelen is een zeer goede zaak zolang je jezelf en je bezit daarmee beschermd. Heb heel wat jaar geleden ooit zoiets meegemaakt toen een stel "getinte" jongens de spiegels van mijn en nog een paar andere auto's eraf trapten, laten we het erop houden dat een van deze jongens een tijdje vloeibaar heeft gegeten.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je je motor snel terug hebt want dit wens je niemand toe. Erg dat zulke mensen rond lopen en niet met hun handen van een ander zijn spullen kunnen afblijven. Misschien een idee voor in de toekomst een soort van Tracker in je motor te plaatsen?
 
Tracker in je motor te plaatsen

Lijkt me anno 2016 goed mogelijk.
Doen ze ook al met huisdieren enzo
GPS gerelateerd dus zou appeltje eitje moeten zijn voor een motorfiets.
Vr Gr E
 
Tracker in je motor te plaatsen

Lijkt me anno 2016 goed mogelijk.
Doen ze ook al met huisdieren enzo
GPS gerelateerd dus zou appeltje eitje moeten zijn voor een motorfiets.
Vr Gr E

Een goede avond "E".

Zou je
de volgende keer
als het
schermpje
van je smart
-phone vol
staat niet op
"enter"
willen ramm
en?

Het Motor-Fo
rum heeft ge
noeg ruimte
om de tekst op
normale re-
gels uit te laten
komen

M. vr. Gr.
Wimmel_1

P.S. Harde "enters" gebruik je alleen om een alinea te beëindigen of een witregel toe te voegen, niet om een zin te beëindigen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Goed gehandeld TS, ik zou in zo'n situatie precies hetzelfde hebben gedaan. Voor eigen rechter spelen is een zeer goede zaak zolang je jezelf en je bezit daarmee beschermd. Heb heel wat jaar geleden ooit zoiets meegemaakt toen een stel "getinte" jongens de spiegels van mijn en nog een paar andere auto's eraf trapten, laten we het erop houden dat een van deze jongens een tijdje vloeibaar heeft gegeten.

Jullie zijn een biertje wezen drinken en hij kreeg de smaak te pakken?
 
Goed gehandeld TS, ik zou in zo'n situatie precies hetzelfde hebben gedaan. Voor eigen rechter spelen is een zeer goede zaak zolang je jezelf en je bezit daarmee beschermd. Heb heel wat jaar geleden ooit zoiets meegemaakt toen een stel "getinte" jongens de spiegels van mijn en nog een paar andere auto's eraf trapten, laten we het erop houden dat een van deze jongens een tijdje vloeibaar heeft gegeten.

Los van het feit dat de tint van de daders niet erg relevant lijkt, lijkt mij het zwaar (want vloeibaar eten) mishandelen van een dader niet geheel in verhouding staan tot het gepleegde misdrijf, namelijk het tegen een spiegel trappen.

Niet bepaald een zeer goede zaak dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan