Motor gestolen GSX-R 1000 K5

RS555

MF'er
22 jul 2005
159
0
Ergens
Gisterenavond gestolen/ontvreemd/verduisterd Mijn Suzuki GSX-R 1000 K5 + helm
MN-LN-83
full


Iedereen die inlichtingen heeft omtrend mijn motor en helm direct politie of mij waarschuwen.

Of iemand die iets weet over een gestolen nieuwe fiat punto kenteken 75-SP-RH
graag contact opnemen met politie en of mijzelf.

Motor is in etten-leur gestolen
nadere info is nog niet mogelijk ivm nader onderzoek door politie, op sporen
Man had de fiat punto ook gestolen, waarmee hij bij mijn motor kwam kijken.
Dit alles is gebeurt rond 20.30 uur
Motor is all risk verzekerd, maar de vraag is of de verzekering uitkeerd

greetz
 
Laatst bewerkt:
waar is ie gestolen?
hoelaat etc ,
wat voor sloten had je erop?
niet verzekerd voor diefstal neem ik aan?


sterkte ermee is niet leuk -O-
 
Dit is echt zwaar balen! Stelletje &@#$%^zakken!

Misschien handig als je het kenteken neerzet en eventuele bijzonderheden.
Waar is hij gestolen etc.
Je telefoonnummer eventueel?
 
steeds vaker nu zeg |(

sterkte met afhandeling hopelijk vind je hem terug
 
Gisterenavond gestolen/ontvreemd/verduisterd Mijn Suzuki GSX-R 1000 K5 + helm
MN-LN-83
(Afbeelding)


Man had de fiat punto ook gestolen, waarmee hij bij mijn motor kwam kijken.
Proefritje maken, gestolen borg achterlaten en nooit meer terugkomen. Gebeurt de laatste tijd steeds vaker :N . Er is hier ook een topic over een Hayabusa die op die manier gestolen is.

:(
 
Sterkte met alles, hoop dat hij terugkomt.

Even een vraagje: hoe had je hem beveiligd qua sloten?

Motor stond te koop, doe daar een slimme babbeltruc bij en je hebt een motor!
onder 't motto meenemen niet betalen!
Met als onderpand een gestolen auto.
 
Proefritje maken, gestolen borg achterlaten en nooit meer terugkomen. Gebeurt de laatste tijd steeds vaker :N . Er is hier ook een topic over een Hayabusa die op die manier gestolen is.

:(

Weet je misschien ook hoe het is afgelopen met de verzekering?
 
Damn :( Het zal je maar gebeuren....
Maar goed.... het is wel een leerpunt... beetje een dure :(
 
Volkomen begrijpelijk dat je daar in trapt... Ik zou me niet stom voelen als ik jou was. "Euh mag ik even je Deel I en II van je auto zien" kom op dat doet niemand. Onwijs kut voor je zeg! Dat er zulke mensen zijn... te triest voor woorden op die manier wordt de hele maatschappij verziekt omdat er steeds meer regeltjes moeten komen voor die paar rotte appels.
Ik hoop voor je dat ze je bike terugvinden.
 
Volkomen begrijpelijk dat je daar in trapt... Ik zou me niet stom voelen als ik jou was. "Euh mag ik even je Deel I en II van je auto zien" kom op dat doet niemand.
:^ Als je het helemaal zeker zou willen weten moet je haast onmogelijke eisen gaan stellen aan de potentiële koper.

Zelfs al verhalen gehoord waarbij een auto en een "vriendin" werden achtergelaten als onderpand. Auto bleek gestolen en "vriendin" gewoon iemand die voor een paar tientjes was ingehuurd om mee te gaan.
 
Klote voor je Drifter. Ik hoop dat je fiets snel wordt teruggevonden en dat je de dief zelf nog even kunt "spreken".

Sterkte ermee.
 
Gisterenavond gestolen/ontvreemd/verduisterd Mijn Suzuki GSX-R 1000 K5 + helm
MN-LN-83
(Afbeelding)

Iedereen die inlichtingen heeft omtrend mijn motor en helm direct politie of mij waarschuwen.

Of iemand die iets weet over een gestolen nieuwe fiat punto kenteken 75-SP-RH
graag contact opnemen met politie en of mijzelf.

Motor is in etten-leur gestolen
nadere info is nog niet mogelijk ivm nader onderzoek door politie, op sporen
Man had de fiat punto ook gestolen, waarmee hij bij mijn motor kwam kijken.
Dit alles is gebeurt rond 20.30 uur
Motor is all risk verzekerd, maar de vraag is of de verzekering uitkeerd

greetz
he ruudje, das mooi klote, je bent niet de eerste in roosendaal, bij ttl motoren hebben ze een schuur opengebroken en 1 week daar voor bij klanten van hem 2 motors weg gehaald..
veel sterkte.. ik hou mijn oogen voor je open...

greetz petje "De speeltuin"
 
:^ Als je het helemaal zeker zou willen weten moet je haast onmogelijke eisen gaan stellen aan de potentiële koper.

Zelfs al verhalen gehoord waarbij een auto en een "vriendin" werden achtergelaten als onderpand. Auto bleek gestolen en "vriendin" gewoon iemand die voor een paar tientjes was ingehuurd om mee te gaan.

Die vriendin mag je dan toch gewoon houden? :9

Onmogelijke eisen stellen? Rijbewijs of een ander geldig ID vragen vind ik geen onmogelijke eis, zeker niet nu het verplicht is om deze op zak te hebben.

Het is jammer dat mensen pas MF gaan afspitten nadat hun dit is overkomen.

Balen, ik hoop dat de politie iets voor je kan betekenen en dat dit tuig gepakt wordt.

Tot die tijd blijf ik wel lekker op een brikkie rijden....
 
En dus - hoe lullig het ook is - toch naar dat kentekenbewijs van die auto gaan vragen. Uitleggen waarom je dat doet, je mag er van uitgaan dat de koper dat dan wel snapt. Als hij de motor om zoiets laat staan was hij toch al niet serieus.

Overigens niet lullig bedoeld naar TS, mijn wijheid komt ook achteraf. Ongeloofelijk zuur voor je.
Die vriendin mag je dan toch gewoon houden? :9

:Y

En aangezien ze zich toch al liet verhuren kan ze gelijk een mooie fiets voor je terugverdienen. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan