Motor gestolen GSX-R 1000 K5

he ruudje, das mooi klote, je bent niet de eerste in roosendaal, bij ttl motoren hebben ze een schuur opengebroken en 1 week daar voor bij klanten van hem 2 motors weg gehaald..
veel sterkte.. ik hou mijn oogen voor je open...

greetz petje "De speeltuin"

Das idd mooi klote,.....en er ligt nog wel zulk mooi asfalt!!
ff verzekering afwachten en dan hoop ik weer mee te kunnen gummen.
 
Kunnen ze niet gewoon 'ns een keer met de gore K...poten van andermans spullen afblijven! Laffe honden!!!!

Iig succes gewenst met afhandelen van verzekering etc, en hopelijk vinden ze 'm behoorlijk terug!
 
Ik denk dat je net als in een topic een tijdje terug met een zzr1100
gewoon een goede foto van de 'proefrijder' moet maken
iemand die geen kwaad in de zin heeft zal hier toch geen bezwaar tegen maken?
 
Net als bij verhuur van motorfietsen: dubbel legitimatiebewijs vragen! Daar is niets vreemds aan. Je geeft tenslotte voor 13.500 Euro aan spulletjes mee. Maar laten proefrijden is sowieso erg link: wat als iemand weliswaar te goeder trouw is, maar jouw fiets tijdens een proefritje platlegt??

De proefrit moet niet bedoeld zijn om te kijken hoe een GSX-R1000 loopt. Daarvoor moet hij maar een keer een demofiets huren. De proefrit dient ervoor om te kijken of de fiets in orde is. Dan kun je er dus ook gewoon samen opstappen.
 
Net als bij verhuur van motorfietsen: dubbel legitimatiebewijs vragen! Daar is niets vreemds aan. Je geeft tenslotte voor 13.500 Euro aan spulletjes mee. Maar laten proefrijden is sowieso erg link: wat als iemand weliswaar te goeder trouw is, maar jouw fiets tijdens een proefritje platlegt??

De proefrit moet niet bedoeld zijn om te kijken hoe een GSX-R1000 loopt. Daarvoor moet hij maar een keer een demofiets huren. De proefrit dient ervoor om te kijken of de fiets in orde is. Dan kun je er dus ook gewoon samen opstappen.
:^
Idd,helaas voor TS te laat,hoop voor jou dat de afhandeling met de verzekering goed verlopen gaat.
En wat proefritten betreft,je zit niet op die proefpiloten te wachten in vele gevallen,vaak niet eens de financiele middelen,dus niet een serieuze koper maar wel ff lekker raggen,vervolgens terug komen en dan vooral negatieve opmerkingen plaatsen en afdingen,maar wat deze brutale kl**tzak flikt is natuurlijk om helemaal gek van te worden :(
 
GVD :(

Klotevolk zeg :r

Succes ermee
(zal mn ogen ophouden, je weet maar nooit)
 
hee der Roedie
das verdomde klote voor je man
hopen dat ze die klootviool (kuttekop,,kippeneuker) snel te pakken hebben
en dat je weer snel een nieuwe heb
 
Balen man '( Gebeurt steeds vaker de laatste tijd zo op deze manier...hoop voor je dat de verzekering uit keert.
 
Das idd mooi klote,.....en er ligt nog wel zulk mooi asfalt!!
ff verzekering afwachten en dan hoop ik weer mee te kunnen gummen.

ik heb deze week toevallig een verhaal gehoord waarbij een mercedes op deze manier gestolen was, verzekering was een heel heel lang verhaal, maar uiteindelijk toch redelijk uitgekeert gekregen .....

Verder wel super klote voor je.....
;( ;( ;(


Proefritten voortaan alleen op de rollenbank dan maar ???? :Y :Y
 
Ik zou me even geen raad weten, als mij dit zou overkomen.

veel sterkte met dit verlies

Nu je al die verhalen lees, weet ik het zeker dat niemand een proefrit op mijn motor zonder rijbewijs in te leveren.

Anders is het :W
 
Ik zou me even geen raad weten, als mij dit zou overkomen.

veel sterkte met dit verlies

Nu je al die verhalen lees, weet ik het zeker dat niemand een proefrit op mijn motor zonder rijbewijs in te leveren.

Anders is het :W
Ook een rijbewijs is geen garantie voor diefstal, rijbewijs kan ook vals zijn aldus de politie!
 
Ik vind dat de verzekering in zo'n geval ook zijn verantwoording moet nemen en gewoon moet uitkeren, hier kun je toch niks aan doen.
 
Net als bij verhuur van motorfietsen: dubbel legitimatiebewijs vragen! Daar is niets vreemds aan. Je geeft tenslotte voor 13.500 Euro aan spulletjes mee. Maar laten proefrijden is sowieso erg link: wat als iemand weliswaar te goeder trouw is, maar jouw fiets tijdens een proefritje platlegt??

De proefrit moet niet bedoeld zijn om te kijken hoe een GSX-R1000 loopt. Daarvoor moet hij maar een keer een demofiets huren. De proefrit dient ervoor om te kijken of de fiets in orde is. Dan kun je er dus ook gewoon samen opstappen.


Als ik zelf een fiets van 13.500 verkopen zou ik voordat je komen kijken a) vragen of zij een paspoort kunnen achterlaten als zij een proefrit willen maken en b) of zij een verklaring willen ondertekenen dat zij de motor voor de vraagprijs kopen indien die persoon onderuit zou gaan.

Als ik een fiets van 13.500 Euro zou kopen wil ik wel degelijk een proefrit maken om te voelen of de motor lekker loopt. Als dat niet mogelijk zou zijn zou dat bij bij argwaan scheppen. Je zou maar een fiets hebben gekocht en dan rammelt je blok aan alle kanten :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan