Motor gestolen in Velp (en weer terug dankzij MF)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvB

MF veteraan
21 nov 2007
1.347
313
Hallo,

Een tijdje terug is m'n ktm 620 lc4 gestolen, hij ziet eruit als op het plaatje maar dan in het zwart.
Het kenteken is MX-99-VS maar de dief heeft die er afgehaald, het bizarre is dat een maat van me hem 2x heeft zien rijden in arnhem rond het sonsbeekpark.
De voorkap is eraf samen met het kenteken.
De rijder had een blauwe jas aan en een blauw/rode helm.
Mocht iemand in de buurt wonen en hem een keer zien rijden: als je hem volgt en z'n adres weet te traceren ben ik je eeuwig dankbaar en kun je op een goede beloning rekenen.

322ktm620.jpg


het is een 609cc 1-cilinder, m'n maat herkende hem aan het geluid...
Nouja, als je in arnhem een zwarte enduro zonder voorkap en kenteken tegenkomt is de kans zeer groot dat het hem is!
 
Laatst bewerkt:
'Motor gestolen in Velp (rijd afentoe rond in arnhem!!!)' > 'Motor gestolen in Velp (rijdt af en toe rond in Arnhem!!!)'
 
Misschien geen gek idee om een mailtje naar de knmv te sturen. Hun kantoor zit aan het Sonsbeekpark...
 
Shit voor je zeg

ik zal mn ogen openhouden voor je!
 
Laatst bewerkt:
Woon zelf in Velp, zal opletten of ik iets voorbij hoor brullen en zo mogelijk volgen
 
Verdomme, ik heb dat ding volgens mij 2 keer zien rijden in Arnhem inderdaad!

Nu ik eraan denk, dat was een weekje terug of iets? Komt een gek op een crossmotor over het fietspad langs gescheurd op nogal opvallende wijze met een hoop kabaal.

Kan haast niet missen!

Omgeving Hogeschool Arnhem Nijmegen, bij het tuincentrum in de buurt!



no offence: maar als je diegene wil pakken, betekent dat wel dat je je eigen leven op het spel moet zetten om hem te traceren met die rijstijl als het hem inderdaad is -O- :X
 
Ik zeg: Bakkie inschakelen. En allemaal op hem stemmen als hij die KTM vindt!
 
Ik woon ook in Arnhem Noord, kom zelfs regelmatig in de buurt van de hogeschool, zal het zeker in de gaten houden. :(
 
Registreer em trouwens ook even als gestolen bij het RDW, scheelt je een hoop gedoe mocht iemand de dief aanhouden/tegenkomen.

Nu kijkt die agent gewoon of de motor gestolen is, en dat blijkt dus niet zo te zijn.
 
Ik ben toevallig aan het straten in presikhaaf en heb hier wel een zwarte KTM zonder kentekenplaat maar al te vaak voorbij zien komen. Lijkt mij vrijwel hetzelfde type zeker aan het motorblok te zien, heb hem al een paar keer voorbij zien komen en zien staan.

Zou eens kijken bij de flats aan de doeffstraat, daar heb ik hem gespot tijdens de straatwerkzaamheden.

Zeer fijne buurt ook.... :/ Zou me niks verbazen als dat hem is. Hier dus te vinden: Doeffstraat arnhem
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toevallig aan het straten in presikhaaf en heb hier wel een zwarte KTM zonder kentekenplaat maar al te vaak voorbij zien komen. Lijkt mij vrijwel hetzelfde type zeker aan het motorblok te zien, heb hem al een paar keer voorbij zien komen en zien staan.

Zou eens kijken bij de flats aan de doeffstraat, daar heb ik hem gespot tijdens de straatwerkzaamheden.

Zeer fijne buurt ook.... :/ Zou me niks verbazen als dat hem is. Hier dus te vinden: Doeffstraat arnhem

Lijkt me een gouden tip!
 
ik woon in arnhem
ik hou m,n ogen open

zal idd met dit weer wel vaker daar in de buurt rijden hopen dat je hem snel terug krijgt/vind/in combo met een leuke stoeiaprtij
suc6 er mee
 
Lijkt me een gouden tip!
Hoop het voor hem, stuwy zet anders je pm even aan. Of stuur je mobielenummer naar mijn pm dan kan ik eventueel een belletje doen mocht ik hem zien staan kun je gelijk langskomen indien je kunt.

Maar nog beter is nu al effe een kijkje te nemen beter zo snel mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toevallig aan het straten in presikhaaf en heb hier wel een zwarte KTM zonder kentekenplaat maar al te vaak voorbij zien komen. Lijkt mij vrijwel hetzelfde type zeker aan het motorblok te zien, heb hem al een paar keer voorbij zien komen en zien staan.

Zou eens kijken bij de flats aan de doeffstraat, daar heb ik hem gespot tijdens de straatwerkzaamheden.

Zeer fijne buurt ook.... :/ Zou me niks verbazen als dat hem is. Hier dus te vinden: Doeffstraat arnhem
de politie informeren en zeggen waar je denk dat je motor rijdt, dan houden ze buurt in de gaten voor je,bijna zeker dat ze hem dan oppakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan