Motor gestolen in Velp (en weer terug dankzij MF)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je weet waar een van de betrokken schurken woont zijn kosten voor reparatie vrij eenvoudig te verhalen, mits je natuurlijk overtuigend genoeg bent ;)
 
Ja dat is waar, maar niet iedereen is zo groot en sterk om overtuigend genoeg over te komen.
Ik zou miets liever willen maar heb ook niet veel mensen in m'n kenniskring die zin hebben in bonje.

Moet zeggen dat er veel mensen hier 'daadkrachtig' reageren haha, als iemand me kan helpen om daar even langs te gaan en een paar punten duidelijk te maken zou dat super zijn, daarna stappen en/of een biertje zoals eerder iemand voorstelde?? :).
Mocht iemand willen kun je me altijd mailen of een pm sturen, hoop dat die lui hun verdiende loon gaan krijgen.
Daarnaast ga ik wel even m'n vrienden vragen of die bereid zijn om mee te gaan.
De politie zou me nog bellen maar die gaan waarschijnlijk niks doen (niet dat ik ze iets verwijt hoor).

Ik wacht dat eerst wel even af en ga de (blok)schade zo snel mogelijk vaststellen.
Nogmaals bedankt voor alle behulpzame reacties en daden, zonder dat was het echt nooit zo afgelopen.
 
ik hoop dat de politie dit leest, dan kunnen ze ingrijpen voor het uit de hand loopt (ik zeg mooie plek voor de komende MFMM).


maar zonder gein je zit er maar mooi weer mee,
en zo als helaas te vaak krijgt het recht niet de loop die het zou moeten krijgen (heb ervaaring).


GR NEMO!
 
ik hoop dat de politie dit leest, dan kunnen ze ingrijpen voor het uit de hand loopt (ik zeg mooie plek voor de komende MFMM).


maar zonder gein je zit er maar mooi weer mee,
en zo als helaas te vaak krijgt het recht niet de loop die het zou moeten krijgen (heb ervaaring).


GR NEMO!

en met heel focking mf dat pauper huis binnen stormen })

mensen die zich niet in willen houden lekker laten gaan.
klinkt als een mooie meeting *D haha
:+
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niemand opfokken ofzo, ik vroeg het meer omdat er zoveel reacties waren waarbij ik het idee kreeg dat ze best mee zouden willen gaan.
Ik hoop dat de politie het kan aafhandelen idd, daarna kijk ik maar (ook even nagaan wat het slimste is om te doen enzo).

Maarja kom op, we weten waar hij WOOND! Wie zou er dan niet proberen om de schade daar te verhalen en die gast onder druk te zetten???
 
Ik zou zeggen; wees blij dat je je motor terug hebt en ga niet de held uithangen.

Veel mensen hier op MF zeggen dat ze hem wel iets zouden aandoen maar dat zijn
alleen maar woorden. Je krijgt daar alleen maar ellende van.
Iemand die het in zijn botte kop haalt om een motor te jatten, zie ik er ook wel voor
aan om wapens te gebruiken of iets dergelijks.

En al zou je hem tegen de vlakte slaan. Of hij is zo gewiekst dat hij aangifte doet van
mishandeling of hij staat jou een keer op te wachten.

Maar dit zijn mijn gedachten hierover.

Groeten Thijs
 
Ja dat is waar, maar niet iedereen is zo groot en sterk om overtuigend genoeg over te komen.
Ik zou miets liever willen maar heb ook niet veel mensen in m'n kenniskring die zin hebben in bonje.

Moet zeggen dat er veel mensen hier 'daadkrachtig' reageren haha, als iemand me kan helpen om daar even langs te gaan en een paar punten duidelijk te maken zou dat super zijn, daarna stappen en/of een biertje zoals eerder iemand voorstelde?? :).
Mocht iemand willen kun je me altijd mailen of een pm sturen, hoop dat die lui hun verdiende loon gaan krijgen.
Daarnaast ga ik wel even m'n vrienden vragen of die bereid zijn om mee te gaan.
De politie zou me nog bellen maar die gaan waarschijnlijk niks doen (niet dat ik ze iets verwijt hoor).

Ik wacht dat eerst wel even af en ga de (blok)schade zo snel mogelijk vaststellen.
Nogmaals bedankt voor alle behulpzame reacties en daden, zonder dat was het echt nooit zo afgelopen.

Zoals al duidelijk is geworden, het had makkelijk op een legale manier opgelost kunnen worden als je gewoon aangifte had gedaan, zo moeilijk is dat tegenwoordig niet, je kunt het zelfs via het internet doen. :+

Van mij hoef je nu in ieder geval niet te verwachten dat ik meega met een knokploeg om iets wat eigenlijk je eigen schuld is geweest.
Mocht er binnenkort weer een motor in de buurt gejat worden, weten we wel meteen waar we verhaal moeten halen, mocht het nodig zijn.
Mits de motor ook als gestolen is opgegeven. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan