Motor gestolen in Velp (en weer terug dankzij MF)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hulde alom.

Maar wat een kak actie van de politie. Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...
 
Laatst bewerkt:
Hulde alom.

Maar wat een kak actie van de politie. Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...
:^ Dat systeem hiero is echt waardeloos.. :r

Aanpakken die k*tgasten! Maar nee hoor, niks van dat alles.. :N
 
@ Stuwy Super dat je brommer weer thuis is :Y *O*
@ Rutgert . hulde :Y :}
@ schnumi , Van de stratenmakerswacht :W :W :W
zonder jou , was het balletje vast niet zo snel gaan rollen O-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wat cool dat ie weer terug is!

de 'MF-er van het jaar' titel dient met eer gedragen te worden. Kratje pils in ruil daarvoor volstaat!


:+
 
geweldige actie zeg.
Iets in me zegt dat het nog niet af is ... de motor is terug, de succesvolle vinder heeft z'n verdiende eretitel .... maar ons mooie Arnhem heeft nog steeds die #%$^*-hond straffeloos rondlopen. Die gaat zonder een wijze les binnenkort naar "zijn" volgende motor. Die van jou?

Als er ergens het idee is dat er iets mist in het verhaal, dan lijkt me het geen probleem om foto's of een signalement bekend te maken en het adres te melden. Of heel misschien de sterke arm nog één kans te geven om eens een goed gesprek met de verdachte te houden?
 
Hoe is de motor eigenlijk gestolen? Op professionele wijze of stond deze gewoon niet op slot? Aangezien ik al een aantal topics voorbij heb zien komen met motor diefstallen in de regio Nijmegen (wat niet ver van Arnhem af ligt). Zou dit niet dezelfde 'groep' kunnen zijn. Daarom vind ik het ook zo amateuristisch overkomen van de politie.
 
Hele mooie actie!
Maar jullie bejubelen nu Rutgert allemaal (en daar is ook zeker reden toe), maar vergeten jullie nou allemaal de gouden tip van schnumi?

Nu moet je de goede beloning denk ik een beetje delen Stuwy, die je in gedachten had. :)
Ik vind ze voor beide mannen waard.

@ Stuwy Super dat je brommer weer thuis is :Y *O*
@ Rutgert . hulde :Y :}
@ schnumi , Van de stratenmakerswacht :W :W :W
zonder jou , was het balletje vast niet zo snel gaan rollen O-) 8-)
Dank u was een kleine moeite hoor. :) Ik ben blij voor Stuwy dat hij zijn motor weer terug heeft dat is al genoeg. :) Mooi dat het zo opgelost kon worden door de MF'ers en de oplettende Rutgert. Jammer dat ze die gasten niet te pakken hebben want er loopt nog genoeg van dat tuig daar in Presikhaaf. Excuses and de mogelijke wel normale bewoners daar maar het is nou niet echt een voorbeeld buurtje.
 
Laatst bewerkt:
Hulde alom.

Maar wat een kak actie van de politie. Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...
B| :r
 
met een geblesseerde pols ernaar toe gegaan

ik had mijn honkbalknuppel meegenomen ;)


maar mooi dat je hem terug hebt, en topper van de oplettendheid van de mede Mf'ers!
hulde to all *O*
 
Dank u was een kleine moeite hoor. :) Ik ben blij voor Stuwy dat hij zijn motor weer terug heeft dat is al genoeg. :) Mooi dat het zo opgelost kon worden door de MF'ers en de oplettende Rutgert. Jammer dat ze die gasten niet te pakken hebben want er loopt nog genoeg van dat tuig daar in Presikhaaf. Excuses and de mogelijke wel normale bewoners daar maar het is nou niet echt een voorbeeld buurtje.

klopt volk wat daar woont is nu niet het schoolvoorbeeld .
veel tuig woont daar en buitenlanders,wij zijn daar aant werk en je wil niet weten wat er allemaal gestolen wordt.
ze trekken de stroomkabels onder je neus uit de grond en het koper van de muur.
 
Hulde alom.

Maar wat een kak actie van de politie.

Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...


Volgens mij valt die kak wel mee, maar als je t verhaal aangaande de inzet van de politie ook van de andere kant hoort is de informatie die TS verstrekt onvolledig en suggestief..... TS is bijzonder netjes en servicegericht behandeld door de politie.

Het is bijna jammer dat ik niet gewoon de ins en out daarvan hier neer kan zetten |(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan