Motor gestolen: R1 1998 in '99 kleuren rood

JeffR1

MF veteraan
30 sep 2008
3.874
0
Facebook
Beste motorrijders,

Zojuist ben ik er achter gekomen dat mijn motor uit de schuur is gestolen.
Het gaat om een Yamaha R1 bouwjaar 1998, kleuren 1999.
Kenteken is: MH-JN-16
De motor is te herkennen aan de blauw geanodiseerde kettingspanners achter en de blauwe beugels waarmee de onderkuip vast zit.
Er zit Akrapovic uitlaat op en een Hyperpro stuurdemper.
De motor is in Almere-Stad gestolen.
Mocht je iets zien of gezien hebben laat het me weten met een prive bericht.

Gr. Jeffrey

R1012klein.jpg

R1006klein.jpg

R1003klein.jpg

R1004klein.jpg

R1001klein.jpg

R1002klein.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fotootje kan helpen denk ik :?

Verder zou ik zeker marktplaats in de gaten houden (voornamelijk voor bijvoorbeeld je Akra en andere dure onderdelen). Met een beetje mazzel staat er een foto bij van de hele (jouw) fiets.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
tjeezs... het blijft maar doorgaan he...

succes iig ik hoop dat je motor terug vind en dat de dieven mogen branden in de hel!
 
Damn.... B| -O-
Ik hoop dat ze hem in goede staat terugvinden. Sterkte met wachten...

En welke kleur is het want er was toen toch rood en blauw? Een foto kan helpen en hem op motorgestolen.com zetten misschien ook.

'Motor Gestolen' > 'Motor gestolen: R1 1998 in '99 kleuren'
 
Klote!
Kom ook uit Almere - Dus als je een foto hebt, kan ik even opletten of ik iets zie.
Je weet ook totaal niet wat voor figuren er nou weer bezig zijn geweest?

Maar ik ben heel erg bang dat als het die 'rasta's / anti's' zijn je hem niet in volledige staat zult terug vinden (Oftewel geheel gestript)....

Zal mijn motor dan maar weer met 5 sloten en een goed alarm uitrusten... Bij mij hebben ze een hele tijd terug, raam ingegooid van de auto die vlak voor mijn schuur-deur stond, de auto de weg op gerold en in de schuur ingebroken. en nog onderdelen meegenomen ook!

Hoop dat je hem nog in goede staat terug krijgt!! Sterkte
 
Die kans zit er inderdaad dik in maar weten zullen we niet.
Tsja vijf sloten als ik ze nu tel, stuurslot, schijslot, alarm, schuurslot + cilinderslot.

Klote!
Kom ook uit Almere - Dus als je een foto hebt, kan ik even opletten of ik iets zie.
Je weet ook totaal niet wat voor figuren er nou weer bezig zijn geweest?

Maar ik ben heel erg bang dat als het die 'rasta's / anti's' zijn je hem niet in volledige staat zult terug vinden (Oftewel geheel gestript)....

Zal mijn motor dan maar weer met 5 sloten en een goed alarm uitrusten... Bij mij hebben ze een hele tijd terug, raam ingegooid van de auto die vlak voor mijn schuur-deur stond, de auto de weg op gerold en in de schuur ingebroken. en nog onderdelen meegenomen ook!

Hoop dat je hem nog in goede staat terug krijgt!! Sterkte
 
Ik hou markplaats zeker in de gaten, dat is mijn favoriet voorlopig.
Verder ben ik inderdaad goed verzekerd.
Ik zal proberen een foto erop te krijgen.
Kijk anders hier even mensen voor de foto's.

http://yzfr-club.nl/forum/viewtopic.php?t=4583

Fotootje kan helpen denk ik :?

Verder zou ik zeker marktplaats in de gaten houden (voornamelijk voor bijvoorbeeld je Akra en andere dure onderdelen). Met een beetje mazzel staat er een foto bij van de hele (jouw) fiets.

Succes!
 
[Edit Spider: ik zet ze even in de startpost :) ~[/edit]

Kijkt net wat makkelijker ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Boos B
Bedankt man daar had ik niet zo snel uitgekomen.
 
Die kans zit er inderdaad dik in maar weten zullen we niet.
Tsja vijf sloten als ik ze nu tel, stuurslot, schijslot, alarm, schuurslot + cilinderslot.

Daar heb je dan ook weer gelijk in, oftewel als ze iets willen hebben, nemen ze het hoe dan ook toch wel mee... triest.

Goed, ik zal me ogen open houden voor je! -
 
Suc6 met het terug vinden/traceren van je fiets, is een dikke bak trouwens maar dat wist je zelf ook wel. Veel sloten houden dieven niet tegen, wanneer ik mijn fiets langer dan 2 weken stil heb staan, ga altijd voor het verwijderen van zo i zo het achterwiel en bij langere stilstand nog meer. T is ff 2 a 3 uur werk, maar dan kunnen ze nix meer met de fiets.
 
Update:
De motor is te herkennen aan de blauw geanodiseerde kettingspanners achter en de blauwe beugels waarmee de onderkuip vast zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan