motor gestolen

andrepetra

Rookie
17 okt 2007
11
0
Vannochtend kijkend vanuit huis een lege plek motor weg, eerst denk je nog waar zal hij staan nergens durshij is gestolen vannacht. :(
Het gaat om een Yamaha Diversion xj 600 1993 kleur groen met het kenteken MR-19-SP
mijn vraag is kunnen jullie er naar kijken en of er evt onderelen ergens worden aan-
geboden.
Het is gewoon heel erg KLOOTTE dubbel o en dubbel t. ;(
Alvast bedankt Andre
 
Hoi Andre, zet je oproep ook nog even in 'Algemene Motorpraat' (wordt heel veel gelezen)
Welkom hier trouwens, en hopelijk vind je hem terug (liefst NIET in onderdelen!)
 
Je zou er ook nog even van meer details bij kunnen geven.
Opvallende zaken aan de motor?

Welke plaats is hij gestolen?
Een foto kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Als het gaat om de motor die ik denk (van kennissen van ons... heten Andre en Petra en hebben een Yam Diversion) dan gaat het om deze:

motor_andre.jpg


..en is hij waarschijnlijk gestolen in Julianadorp NH.

Mooi klote inderdaad... :(
 
Laatst bewerkt:
ja robert je hebt gelijk. kenmerken zijn: een gps v knobbel op het stuur (van de houder), kofferrek achterop voor twee koffers, klokje op het dashboard/cockpit, verweerde spiegels en een gescheurde kuip links onder. o ja de uitlaat is lek dus de dieven hebben er wat dat betreft niet veel aan.
bedankt voor het plaatsen van de foto wij konden zo gauw niets vinden
petra en andre
 
ja robert je hebt gelijk. kenmerken zijn: een gps v knobbel op het stuur (van de houder), kofferrek achterop voor twee koffers, klokje op het dashboard/cockpit, verweerde spiegels en een gescheurde kuip links onder. o ja de uitlaat is lek dus de dieven hebben er wat dat betreft niet veel aan.
bedankt voor het plaatsen van de foto wij konden zo gauw niets vinden
petra en andre
Geen foto van je eigen trots :? Hebben ze hem niet ff voor de gein meegenomen dan ? Je zou het verdienen ;)

Nu maar hopen dat ze hem morgen terugbrengen zodat je foto's kan maken. :X
 
:( :( :( :(
gosammekrakke weer eentje..

en (niet denigerend bedoelt hoor) zelf een totaal niet interessant divje..

het word steeds gekker!

sterkte en i'll keep my eyes open. B|
 
Balen man, klote voor je.
Gebeurt normaal niet veel in de noordkop.
Zet hem ook op www.motorgestolen.com
 
ik zie kenteken ik denk he dat is de mijne , ik naar me motor en ik kijk is het b ipv p *D
in ieder geval jullie sterkte en hopen dat ie gauw terug komt onbeschadigd
 
Laatst bewerkt:
Klote voor je!

Zal me ogen open houden en je kenteken in me auto leggen.. Rij zeer veel rond in N-H!
Alle beetjes helpen zeggen we dan maar!
 
zo even een positief berichtje. vande week is de motor terug gevonden. helaas heeft hij nogal wat schade waardoor we besloten hebben om een andere te kopen.
de motor is duidelijk voor stoerdoenerij gebruikt want de banden zijn vierkant, de motor loopt niet meer als een zonnetje en er is toch wel schade te zien van ws een lichte schuiver of iets dergelijks
bedankt voor alle steun, groetjes petra
 
zo even een positief berichtje. vande week is de motor terug gevonden. helaas heeft hij nogal wat schade waardoor we besloten hebben om een andere te kopen.
de motor is duidelijk voor stoerdoenerij gebruikt want de banden zijn vierkant, de motor loopt niet meer als een zonnetje en er is toch wel schade te zien van ws een lichte schuiver of iets dergelijks
bedankt voor alle steun, groetjes petra

Veel plezier met je nieuwe motor! (weer een Diversion?) ;)
 
mooi *** om je mooie fiets dan zo terug te krijgen
wat ga je nu nemen?

off-topic: hoe zit dat eigenlijk als je motor terug word gevonden, ben je dan verplicht em ook weer terug te nemen (evt verzekering+reparatie ivm schade enzo)
 
De motor was VZIW niet voor diefstal verzekerd... dus hier heeft de verzekeringsmaatschappij niks mee te maken. Wat Andre en Petra met de motor gaan doen is me nog niet bekend...

Wel klote dat er zoveel schade is... :(
 
:r Waarom kunnen mensen niet met hun fikken van spullen van anderen afblijven. Veel mensen moeten hard werken voor hun motor! Hoe kom je dan op het idee dat jij dat niet hoeft en gewoon de motor van een ander naar de klote mag helpen! :r We leven hier niet in een communistisch land, dus motoren hoeven niet gedeeld te worden.
 
ik weet niet of je verplicht je motor moet terug nemen zal dat straks even aan andre vragen die heeft daar meer verstand van. de politie heeft 2 motoren terug gevonden waarvan een van ons en toevallig is de ander van de overbuurman die was voor een gedeelte overgespoten. daar de politie iets vreemds opviel, de 2 motoren stonden in het donker op een hoek met twee lui erbij zonder helm en licht en een van de twee had een wit petje op. toen duidelijk werd dat ze dit vreemd vonden zijn die jonges op de motoren gesprongen en er vandoor gegaan. die race motor ging een andere kant op en is met 110 km per uur door de wijk gescheurd en ging op een gegeven moment door een putdeksel onderuit motor totall loss en berijder snel foetsie. hem hebben ze even later aan kunnen houden en hij is ook geverbaliseerd voor deze motor. doordat hij uit een bep straat kwam zijn ze daar verder gaan kijken en vonden toen onze motor. van getuigen heeft de politie nog wel een aantal namen gekregen en daar gaan ze mee aan de slag. zolang ze niet weten wie onze motor gestolen heeft (er op rijden schijnd wat anders te zijn) kun je de schade ook niet verhalen. daar de motor al op leeftijd was was hij niet voor diefstal verzekerd. nu dus wel he maar ja dat is achteraf.
en nee het is geen div geworden daar andre lang is bleek de 900 te veel te resoneren om zijn hoofd en eigenlijk wilde hij geen 600 meer. nu dus gekozen voor een suzuki gsx 750f een mooie bordeaux rode.
he robert alles gelukt in notter? denk dat wij ook heen moeten want de knobbel van de gpsv past niet op dit stuur omdat er geen stang tussen dit stuur zit.
 
Ik ken het gevoel om zo je motor terug te zien '(. Helaas doe je daar weinig aan. Je moet hem geloof ik wel terugnemen, tenzij hij Total loss is. Laat hoe dan ook de fiets goed nakijken, ook motorisch.
 
he robert alles gelukt in notter? denk dat wij ook heen moeten want de knobbel van de gpsv past niet op dit stuur omdat er geen stang tussen dit stuur zit.

Ik moet er nog naar toe. Morgenochtend heel vroeg op de trein, want ik moet vroeg in Volendam zijn en dan vlot weer terug :] . 's Middags helpen op de basisschool bij de halloweenviering namelijk. ;) En dan dinsdag rond koffietijd in Notter om de hele boel te (laten) monteren, Quest en intercom.

Als je precies weet wat je wilt hebben, dan kan ik het dinsdag wel even meenemen. Komt Arjenne het maar eens aanhalen hier of zo. Of Andre moet dinsdag zin hebben om ook even langs te komen in Notter. Kan'ie gelijk de GS even bekijken.
8-)
 
lukt dinsdag niet helaas maar zal het wel doorgeven aan andre en dan hoor je het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan