Motor gestolen!!!

SP-1Rulezzz

Die hard MF'er
3 jan 2006
495
0
Hallo Allemaal,

Afgelopen zaterdag is mijn motor bij het circuit van Spa gestolen ;(
Mocht iemand onderdelen aangeboden krijgen of iets anders tegenkomen wat naar mijn motor kan leiden, laat het mij dan svp zo snel mogelijk weten.

Het gaat om de deze motor:

full


Framenummer: jh2sc45axym006635
 
Echt zwaar klote man :( Ik hoop dat de dader(s) een dodelijke ziekte krijgen, blijf met je poten van andermans spullen af . Je motor ziet er goed uit man. Ik hoop voor je dat ze hem vlug genoeg terug vinden zonder al te veel fratsen. succes bij de verzekering. Ik hoop dat je goed verzekerd bent
 
en nog wel bij het circuit :N

op het terrein zelf o stond hij bij de ingang geparkeerd?
hoe dan ook mooi klote.

sterkte met de afhandeling met de verzekering :r
 
wat een kutzooi... weer een vette bike pleite!

succes met de hele scheiBe die je nu te verduren krijgt '(
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Afgelopen zaterdag is mijn motor bij het circuit van Spa gestolen ;(
Mocht iemand onderdelen aangeboden krijgen of iets anders tegenkomen wat naar mijn motor kan leiden, laat het mij dan svp zo snel mogelijk weten.

Het gaat om de deze motor:

[afbeelding]

Framenummer: jh2sc45axym006635
FF vraagje. Zou je de volgende dag gaan racen en heb je de motor ff buiten neer gezet en was hij de volgende dag weg. Of was je toeschouwer de dag zelf?
Ik ga namelijk ook nog wel eens op het circuit rijden en zet dan bij aankomst de motor meestal, niet op slot, buiten de trailer. Maar nu ik dit zo lees is dit niet zo heel erg slim. Eigenlijk wel vreemd dat ik op het circuit er vanuit gaat dat niemand hem zou jatten, maar nu ik er over nadenk slaat dit natuurlijk nergens op.
In ieder geval sterkte met de speurtocht!
 
FF vraagje. Zou je de volgende dag gaan racen en heb je de motor ff buiten neer gezet en was hij de volgende dag weg. Of was je toeschouwer de dag zelf?
Ik ga namelijk ook nog wel eens op het circuit rijden en zet dan bij aankomst de motor meestal, niet op slot, buiten de trailer. Maar nu ik dit zo lees is dit niet zo heel erg slim. Eigenlijk wel vreemd dat ik op het circuit er vanuit gaat dat niemand hem zou jatten, maar nu ik er over nadenk slaat dit natuurlijk nergens op.
In ieder geval sterkte met de speurtocht!

ik vroeg me ook af of die op slot stond op een circuit, je zou inderdaad zeggen dat motorliefhebbers onder elkaar hun bike laten staan, maar je hebt er natuurlijk altijd mongolen tussen zitten die het niet kunnen laten om een bike mee te nemen(dit hoeft natuurlijk niet iemand van het circuit te zijn)

dus altijd ten alle tijden je fiets op slot zetten...(net als ik dat vroeger moest van mijn moeder)
 
Hey kerel,

das balen zeg... we hebben ons onlangs nog gesproken op Zolder (witte blade) maar tijdje geleden hebben ze op Spa ook al een Superduke gestolen volgens mij...!

Succes met de verzekering!
 
Vorige week maandag op dinsdag nacht is van een maat van mij ook zijn motor gestolen. Het betreft een zwarte Yamaha R1 uit 2007.

Hij heeft em 3 maanden in zijn bezit gehad -O-
 
Hey kerel,

das balen zeg... we hebben ons onlangs nog gesproken op Zolder (witte blade) maar tijdje geleden hebben ze op Spa ook al een Superduke gestolen volgens mij...!

Succes met de verzekering!
De superduke is gecrasht teruggevonden een eind van het circuit. De piloot (onteigenaar) is dan achterop een tweede motor gesprongen, en dat duo is pleite.


Als je naar een circuit gaat moet je je motor steeds goed op slot doen. Niemand kijkt er raar van op als er een motor opgeladen wordt of als er iemand aan zn bedrading ofzo aan het werken is. Het voelt zo onnatuurlijk als de pest om het ding daar met kettingen en sloten vast te hangen, maar toch.


Veel geluk met het vervolg, man.
 
Ik vind het altijd vreselijk om zulke berichten te lezen. Krjig ik flashbacks van -O-.
Succes met de afhandeling.
 
Damn! das eeuwig zonde van zo'n mooie fiets!
Hebben ze geen camera beelden oid bij het circuit?
Iig suc6 met de afhandeling :)
 
Bedankt voor jullie medeleven....

Ik was zelf niet aan op het circuit aan het rijden maar was toeschouwer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan