Motor gestolen

@ TS

Zwaar kl*te zeg, maar je motor is vast 'gespot' en gevolgd voor 'the job'.

Uit eigen (close) ervaring kunnen de onderdelen wel weer opduiken in korte tijd. Maar kijk ook eens op sites bij de buurlanden!

Hoop dat je nog (genoeg) geld terug gaat krijgen. Daarom morgen een taxatie voor de mijne, 'you never know sadly'!

Greetz
Gerben

Ps. wel een kicken paintjob zeg :9~
 
Geweldig!!...weet iemand wat ongeveer de dagwaarde van deze motor is?
Zal wel weer flink tegenvallen... '(


de gemiddelde dagwaarde...
heb je extra betaald voor dat spuitwerk dan of was de aankoopwaarde gewoon voor een normale r6?

trouwens, tussen 9 en 10 uur sochtends....

das wel lef hebben, dan is het licht en relatief veel mensen op straat/achter de ramen :N
 
Ja is echt klote dit...ik had er pas 500 km ofzo mee gereden!
Is idd in Rotterdam gestolen..waar anders zou ik bijna zeggen.
Ben gelukkig all-risk verzekerd maar moet nog maar ff afwachten wat ik terugkrijg.
De vorige eigenaar was zelf spuiter en had hem 1 jaar geleden helemaal gespoten incl. velgen.
Stond idd aan de ketting maar gewoon doorgeknipt...tussen 9 en 10 s`ochtends! Me buurman had hem om 9 uur nog zien staan en om 10 uur was ie weg.
De avond ervoor was de(gare)scooter van me zwager ook al voor me deur weggehaald, maar die stond alleen op stuurslot.

Yamaha R6 2000
MN-DS-79
27... km
Rotterdam Zevenkamp
Superpole uitlaat

Tnx for the support!!

[afbeelding]

Houd de bekende verkoop punten in de gaten. Je bike is zeker uniek in deze kleur stelling. Zover ik weet echt uniek!.

De dief moet wel erg dom zijn om deze handel te koop aan te bieden via het net.

Hou het dus de komende maand zeker in de gaten of er lose kuip deeltjes met deze kleur stelling verkocht worden.

Rij zelf veel in de regio Rotterdam en haag landen. Laten we hopen dat we em dus tegen komen. Hoewel met dit weer -O-


Maar het is dus weer lekker klote.

Suc6 met de afhandeling.
 
Ok vul maar in

Merk:
Type:
Bouwjaar:
Kenteken:
Kilometerstand:
Plaats vermissing:
Uitlaat:
Schades:
Kleur knipperlichtenkappen:
Remlichten type:
Bandensoort:
Stickers:
Safetylights:
Bijzonderheden:

dat eh Safetylights er als een standaard bij staat is bijzonder fout....
:N

Fuck man, wat een hoerezooi. Succes.

ehm, ja :Y
 
Laatst bewerkt:
Erg jammer... dat is een hele mooie R6.

Ben niet weg van dit model maar deze ziet er echt super uit.

Succes met al het gezeik wat je nu hebt.
 
Zwaar klote hoor.Maaaaaaaaaaaar let op wat je in je politierapport laat zetten!!
Mijn motor was ook gestolen met twee sloten eraan!!Was ook nog all risk verzekerd.
Ik dacht ok klote maar ik ben verzekerd.
Wat denk je ............krijg niets omdat de motor niet aan een nagelvastpunt vast stond.De volgende keer lees ik eerst de kleine lettertjes van de verzekeringspapieren.Pas dan naar de politie!
gr wannes
 
Zwaar klote hoor.Maaaaaaaaaaaar let op wat je in je politierapport laat zetten!!
Mijn motor was ook gestolen met twee sloten eraan!!Was ook nog all risk verzekerd.
Ik dacht ok klote maar ik ben verzekerd.
Wat denk je ............krijg niets omdat de motor niet aan een nagelvastpunt vast stond.De volgende keer lees ik eerst de kleine lettertjes van de verzekeringspapieren.Pas dan naar de politie!
gr wannes

Goede tip!!
Gelukkig had ik hem aan een Abus art4 beugel(aan het huis) met een art4 kettingslot staan, dus dat probleem was ik voor!

Gvd 30 dagen wachten op die verzekering, ze hopen dat ie nog gevonden wordt.
 
Denk dat ik maar een kluis ga huren bij de Nederlandse bank. Knappe dief die em daar mee krijgt.
 
Goede tip!!
Gelukkig had ik hem aan een Abus art4 beugel(aan het huis) met een art4 kettingslot staan, dus dat probleem was ik voor!

Gvd 30 dagen wachten op die verzekering, ze hopen dat ie nog gevonden wordt.

Dan zijn ze nog druk bezig geweest om hem los te krijgen. Staat hij uitzicht voor andere mensen, zodat ze lekker hun gang konden gaan met sleutelen.
 
Bizarre is...hij stond langs een hele drukke weg(auto`s/huizen)schuin onder me eigen keukenraam en ook nog recht tegenover een benzinestation...niemand heeft wat gezien.
Benzinestation heeft geen camerabeelden want zij mogen niet de openbare weg filmen.
 
Bizarre is...hij stond langs een hele drukke weg(auto`s/huizen)schuin onder me eigen keukenraam en ook nog recht tegenover een benzinestation...niemand heeft wat gezien.
Benzinestation heeft geen camerabeelden want zij mogen niet de openbare weg filmen.


zou vragen aan de eigenaar van het tankstation of je een briefje op de deur mag plakken over de diefstal met je foto van je motor.

wellicht dat een van de vaste klanten iets gezien heeft maar het toen niet echt raar vond.
wel opmerkelijk die diefstal, ze worden steeds brutaler.
 
we houden onze ogen open...
all-risk, maar je gaat er altijd op achteruit...k*tdus :(

sterkte!!
 
Zijn er geen andere methodes om dit dievenspul om te brengen???
guillotine gaat zo snel.....

In ieder geval veel succes met het afwikkelen van de schade.
p.s. Wel een heel mooie motor en gelukkig valt ie goed op dus is niet zomaar 123 weer te verkopen als gestolen fiets.

Hoop dat ze hem alsnog heel terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan