Motor gestolen:

Remco v.K.

MF'er
7 mei 2007
54
0
Dirksland
Van een kennis van mij is gestolen:
Merk: Triumph Speed Triple 1050
Kenteken: MV-HT-17
Locatie: de Brouwersdam nabij de Kous (Ouddorp, Zuid Holland)
Tijdstip: Zondagmiddag 7 Juli 2013 tussen 16.00 en 17.30 uur.

Heeft men iets gezien, laat het me weten! En deel dit bericht aub, hoe meer mensen dit lezen, des te groter de kans dat we hem terugvinden.
full
 
Aan de tijd te zien heeft hij er niet eens heel lang gestaan?
En gezien het weer en de gebruikelijke drukte moet er haast wel iemand zijn die het gezien heeft toch?
 
Aan de tijd te zien heeft hij er niet eens heel lang gestaan?
En gezien het weer en de gebruikelijke drukte moet er haast wel iemand zijn die het gezien heeft toch?
Drukte werkt meestal in je nadeel (of in het voordeel van de dieven in dit geval), hoe meer mensen in de buurt hoe minder gauw actie wordt ondernomen. Vergelijk het met iemand die aan het verdrinken is, als er één iemand in de buurt is onderneemt deze actie, staan er honderd mensen omheen is het voor de drenkeling meestal jammer want iedereen wacht tot een ander iets onderneemt. Is in een geval als dit idem dito.
Maar goed, dat er weer een mooie fiets ontvreemd is vind ik wel weer heel bitter.
 
Allen dank voor de reacties; ik heb de persoon zelf nog niet gesproken maar via een gezamelijke vriend en facebook dit vernomen. Hij is zelf niet actief op MF (evenals ik eigenlijk :-) ) maar hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans is dat er wat vernomen wordt.

Zeker zonde van de motor, mooi apparaat om te zien en te rijden. Absolute nieuwstaat en eigenlijk niet heel veel bijzonderheden.
 
Moeilijk.... zeker de regio Zeeland, mooi weer.... 1 van de duizenden motoren en waarschijnlijk op gegaan in de menigte.

Denk dat er maar weinig mensen opkijken naar iemand bij een motor in deze tijden - gemiddelde Zeelander zal niet eens meer opmerken dat er een motor voorbij komt/in de straat staat etc.

Desalniettemin; succes en sterkte voor de eigenaar!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan