Motor gestolen

ElsPlofhoek

Rookie
17 jun 2022
2
26
Onze geliefde beide motoren zijn vannacht gestolen voor de deur op Zeeburgereiland Amsterdam
Heb je ze gezien, heb je tips of andere hulp neem dan contact met ons op

Help needed from bikers in Amsterdam!
Both our bikes Suzuki drz400s are stolen last night on Zeeburgereiland Amsterdam.
If you see them or anything please send PM

signs MN-DP-36 and MB-RJ-29

Thanks! Els en Meriijn
 

Bijlagen

  • Unknown-3.jpeg
    Unknown-3.jpeg
    279,6 KB · Weergaven: 261
  • Unknown.jpeg
    Unknown.jpeg
    261,4 KB · Weergaven: 261
  • 66099904_2728475460500505_7546224283140227072_n.jpg
    66099904_2728475460500505_7546224283140227072_n.jpg
    37,8 KB · Weergaven: 236
  • Unknown-2.jpeg
    Unknown-2.jpeg
    394,3 KB · Weergaven: 232
  • 64992589_2700713076610077_8650623252986593280_n.jpg
    64992589_2700713076610077_8650623252986593280_n.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 256
Ik heb je motor toegevoegd aan het gestolen motoren topic. Hopelijk vind je ze terug.
 
Tsja, parkeren voor de deur en dan ook nog in 020 :X
Dan vraag je er bijna om dat ze gejat worden!

Kijk maar eens goed rond of er niet een paar Ma......<mag niet discrimineren> op rijden.
Ideaal zo'n wendbare fiets, voor een overvalletje. Tegenwoordig ook handig bij een liquidatie.
 
Kijk maar eens goed rond of er niet een paar Ma......<mag niet discrimineren> op rijden.
Ideaal zo'n wendbare fiets, voor een overvalletje. Tegenwoordig ook handig bij een liquidatie.

Pfff...ik was al bang, gezien de plek, dat je Markers zou zeggen...
Gewoon gejat voor het wekelijkse 'rondje om de kerk'...


😉 no offense...


EDIT..@ElsPlofhoek ; wat ontzettend zuur...ik hoop dat je ze ongeschonden terugkrijgt...en niet uit de etalage van een juwelier hoeft te plukken..
 
Laatst bewerkt:
Tsja, parkeren voor de deur en dan ook nog in 020 :X
Dan vraag je er bijna om dat ze gejat worden!

Kijk maar eens goed rond of er niet een paar Ma......<mag niet discrimineren> op rijden.
Ideaal zo'n wendbare fiets, voor een overvalletje. Tegenwoordig ook handig bij een liquidatie.
zal eerst wel een bus zwarte lak overheen gaan,
geel valt wel erg op..
 
Mijn motor vorige week teruggevonden op marktplaats via een tip van een mede drz lover. Echt heel tof die tip. Het was hem inderdaad en het was een heel avontuur, samenwerken met smeris in een pseudo-koop. Deze gast had hem inderdaad van iemand in amsterdam noord, hij was eerst zwart met zilver gespoten en nu weer schoongepoetst.
Helaas is er veel kapot of afgesloopt en heb hem nog niet terug, staat nu in depot voor onderzoek en hoe hem terug te krijgen van de smeris is weer een nieuw avontuur. Hopelijk gaan we de ander ook nog vinden
I ❤ motorcommunity big time ❤
 
Een juut toch..? _O-

@TS: mooi dat-ie teruggevonden is, hulde aan pliesie èn oplettende MP-indegatenhouder! :t
 
Mijn motor vorige week teruggevonden op marktplaats via een tip van een mede drz lover. Echt heel tof die tip. Het was hem inderdaad en het was een heel avontuur, samenwerken met smeris in een pseudo-koop. Deze gast had hem inderdaad van iemand in amsterdam noord, hij was eerst zwart met zilver gespoten en nu weer schoongepoetst.
Helaas is er veel kapot of afgesloopt en heb hem nog niet terug, staat nu in depot voor onderzoek en hoe hem terug te krijgen van de smeris is weer een nieuw avontuur. Hopelijk gaan we de ander ook nog vinden
I ❤ motorcommunity big time ❤
Fijn dat je motor terug is, jammer van alle schade, gedoe en het gemis van je motor.
Ik hoop dat de politie via de heler de dief kunnen terug vinden en de plek waar je andere motor staat.
Tenzij dat de privacy van de dief schaadt natuurlijk.
 
Goed dat je motor gevonden is en hopelijk dat de andere ook gevonden wordt. Ik hoop dat de schade te herstellen is.
Tenzij dat de privacy van de dief schaadt natuurlijk.
Welke privacy? De daad simpelweg niet doen als de consequenties te groot zijn toch.
 
Top voor je dat ie er weer is. En top dat ze er ook wat tijd in hebben gestoken voor je. En ja , Politie is een beter woord in deze, ze hebben ook gewoon een huis en hypotheek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan