Motor gestolen!

10 jul 2004
39
0
A'dam
:( Kut! Vannacht, bij mijn vriendin voor de deur... Nachtmerrie! :r

Ben wel verzekerd... nu maar zien wat gebeurt...
De verzekerde waarde ligt hoog... niet blij en ook een beetje para... '(

Meteen aangifte van diefstal en melding bij verzekering gedaan...
De verzekering stuurt nog een schade-expert langs...

Is dat om mijn papieren en sleutels te bekijken?!
Van mijn motor is geen spoor meer ;(

Helemaal para: hebben de dieven me hier online gespot? Ik had gisteren last van een hacker... mijn computer crashte en wilde niet meer starten?! :? :? :?

Signalement: Honda VFR 800 -- Zwart -- MJ SH 80
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
behoorlijk fucked up voor je...!

Denk niet dat de boeven je PC eerst hebben gehacked om te kijken waar je motor stond(?). Gewoon toeval, voor dat probleem, download koop een goeie firewall....

Heb je een pic van die fiets? Of puntjes aan die motor waardoor hij uniek is (afgezien van de nummerplaat). Misschien wordt ie gespot. Je weet maar nooit.

Sterkte kerel!
 
Post een foto... wie weet dat iemand van MF hem nog eens ergens ziet de komende dagen.
 
Klote man. Weet hoe je je voelt. De mijn was afgelopen mei ook gejat. De taxateur komt je papieren en sleutels ophalen. Ik hoop dat het allemaal snel afgewikkeld kan worden. Bij mij heeft het 6 weken geduurd en inmiddels heb ik alweer een ander.

Ga je weer een nieuwe halen?? Zo ja, veel pleizier met shoppen...
 
Zwaar kloten voor je :(

Laat ze toch met hun fikken van andermans spullen blijven :( :( :(

Succes met de afhandeling
 
:( Kut! Vannacht, bij mijn vriendin voor de deur... Nachtmerrie! :r

Helemaal para: hebben de dieven me hier online gespot? Ik had gisteren last van een hacker... mijn computer crashte en wilde niet meer starten?! :? :? :?

Allereerst, balen in hoofdletters en dat hoofd mag in de vriezer als ze de dief vinden. Over Para... ik krijg de laatste tijd wel mailtjes van overenthousiaste moto's die willen rijden en blablabla. Of je niet even contact met ze wil leggen. Natuurlijk wil ik dat, in dit forum en GEEN mail. Dus para? ik weet het niet.


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
ik zit in hetzelfde schuitje... enige verschil is dat ik nu minder lang op de betaling moet wachten. (nog 6 dagen en de 30 dagen zijn om...)

ik ben inmiddels de ilusie wel kwijt dat hij mischien nog gevonden wordt.



komt het nou omdat het me zelf is overkomen of is er de laatste maand echt zoveel gejat in nederland?
 
Echt balen! Stelletje ()@#$*(*&#% zijn het ook! :(

Iig succes met afhandeling en hopelijk binnenkort een post van je nieuwe bike :]
 
tjee.....
en je zei nog wel zo dat je niet je motor maar je vriendin.. :X
neeh is flauw ;)

flink balen voor je. ik hoop dat de verzekering de motor een beetje op waarde weet te schatten. denk niet dat je je motor ooit nog terug ziet. flauw is dat B|

sterkte met het afhandelen.
 
Vandaag belde een onderzoeker van de verzekering om een afspraak te maken. Hij vroeg of het geen probleem was dat hij op zondag belde. Ik was blij iets te horen; eigenlijk had ik al vóór het weekend een telefoontje verwacht.

De afspraak is gemaakt, aanstaande week komt hij informatie verzamelen en de sleutels, papieren, bonnetjes, foto's e.d. ophalen. De schade-expert zal in latere instantie kontakt zoeken om tot een bedrag te komen.

Over een maand zal de verzekering de case sluiten; als de motor gevonden is, dan wordt eventuele schade hersteld en krijg ik 'm terug; anders krijg ik een nader te bepalen schadebedrag.

Iets meer gerustgesteld wacht ik af... wat anders? :?
Ondertussen wordt de stress }) , de woede :( en het holle kutgevoel :r maar heel langzaam minder...

Nieuwsbericht:
Motorfreaks: Motordieven op pad in busjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan