Motor gestolen!

Ogima

Rookie
18 aug 2004
3
0
Breda
Help!

Mijn motor is gisteravond 17 aug of vanochtend 18 aug in Breda voor mijn deur gestolen! :(
Het betreft een wit met rode Honda VF400F uit 1986 met het kenteken MG-88-ZN.
Het Honda-logo is een special paint.
De orginele koplampbehuizing is vervangen door een zwart kunststof behuizing met 2 ronde koplampen erin.
Op de kentekenplaathouder staat Team Total Loss.

Mocht je 'm zien rijden, bel me dan alsjeblieft op 06-24.64.61.48 of mail me op Ogima007@hotmail.com

Alvast bedankt!
Ogima
 
Help!

Mijn motor is gisteravond 17 aug of vanochtend 18 aug in Breda voor mijn deur gestolen! :(
Het betreft een wit met rode Honda VF400F uit 1986 met het kenteken MG-88-ZN.
Het Honda-logo is een special paint.
De orginele koplampbehuizing is vervangen door een zwart kunststof behuizing met 2 ronde koplampen erin.
Op de kentekenplaathouder staat Team Total Loss.

Mocht je 'm zien rijden, bel me dan alsjeblieft op 06-24.64.61.48 of mail me op Ogima007@hotmail.com

Alvast bedankt!
Ogima

Als je even een foto plaatst is hij wat makkelijker te herkennen ;)

[me]Sissi zal haar oogjes goed open houden voor je [/me]
 
Zwaar klote voor je!!
Ik hoop voor je dat het wat helpt en dat men je kan helpen.

Maar ik vrees het ergste!
Die lui die niet met de jatte van ander mans spullen kunnen blijven moet je gewoon ophangen! Om ziek van te worden! :r
 
K*t man, waarom kunnen ze nou niet met hun klauwen van andermans spullen afblijven :( ...als ze Zevenbergen maar niet aandoen binnenkort...
 
Misschien is het handig om erbij te zetten welke omgeving het betreft?
(sorry niet goed gelezen)

Hoe had je je motor op slot staan?
 
Laatst bewerkt:
Klote man, succes met de afhandeling!

enne het is idd jammer dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.
 
En die klootzakken zijn blijkbaar druk bezig geweest gisteravond in Breda :(
Hoorde namelijk op de politiescanner dat er bij mij in de buurt een vergelijkbare Honda gejat was, en die ze, na aangesproken te zijn geweest door buurtbewoners, een paar straten verder hebben laten staan en er vervolgens vandoor waren gegaan. Ze waren gewoon met een man of 6 met dat ding aan de wandel gegaan :( Helaas...Na vanmiddag contact te hebben opgenomen met de TS, bleek het hier dus om een andere te gaan. '(
In ieder geval heeft DIE eigenaar zijn fiets gelukkig wel terug. :}
 
zet ff een foto weg joh,ook in woon in breda dus je weet maar nooit,als ik iets zie komen ze er niet mee weg.veel succes met de verdere afloop.
 
volgens mij zit men om onderdelen verlegen anders neem je toch niet een motor mee die een dermate bouwjaar heeft dat inruil bijna nihil is
 
volgens mij zit men om onderdelen verlegen anders neem je toch niet een motor mee die een dermate bouwjaar heeft dat inruil bijna nihil is
:^
Een motor blijft naast rij-object ook een verzameling dikwijls erg dure onderdelen, een reden waarom de mijne niet alleen op slot staat, maar ook met alarm op scherp (en thuis ook nog alarm op de garagedeur). De hoofdreden is dat ik geen zin heb om te lopen, dan doe ik wel wat anders aan..

Maar hoe dan ook knap k*t, hoop voor je op een spoedige goede afhandeling.
 
Neen ik wordt het dik zat ... Daar zijn geen woorden voor om mijn spijt te betuigen. Sterkte !
We moeten 2000 jaar terug gaan in tijd. Hand om hand, tand om tand.
Ik hoop dat het bij mij nooit gebeurd. Want dan zakt heel mijn wereld ineen ...
:( :( :( :( :(
 
:^
Een motor blijft naast rij-object ook een verzameling dikwijls erg dure onderdelen, een reden waarom de mijne niet alleen op slot staat, maar ook met alarm op scherp (en thuis ook nog alarm op de garagedeur). De hoofdreden is dat ik geen zin heb om te lopen, dan doe ik wel wat anders aan..

Maar hoe dan ook knap k*t, hoop voor je op een spoedige goede afhandeling.

Heb geen alarm, maar we wonen hier in een lekkere rustige beurt, ding staat in de schuur, ben een lichte slapen, met veel agressie en een stalen pijp. Hier zijn ze nog niet geweest, en is ook niet te adviseren... Het helpt echt natuurlijk ook dat 1 op de 5 huizen hier bewoont worden door agenten, zoals een Hoofdinspecteur, een wijkagent enzo.
 
ze jatten echt alles wat los maar ook heel goed vast zit klootzakken... :( :( :( :(
kan er helaas over meepraten...


veel succes...
 
Ik zag gisteravond (donderdag) rond een uur of elf/half twaalf een (donker)rode motor crossen in de buurt van de gamma/suikerfabriek. Zag eruit als een honda wat oudere model

Hoop dat je hier wat aan hebt
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws! :]

De politie heeft mijn motor teruggevonden!
Helaas is het contactslot dermate zwaar beschadigd dat ik 'm niet meer kan starten. Dat wordt dus een nieuw contactslot monteren. K*t!
Maar het belangrijkste is dat hij toch wel terug is.

Bedankt voor jullie reacties en Wimpie bedankt voor je telefoontje!

Groetsels Ogima
 
Help!

Mijn motor is gisteravond 17 aug of vanochtend 18 aug in Breda voor mijn deur gestolen! :(
Het betreft een wit met rode Honda VF400F uit 1986 met het kenteken MG-88-ZN.
Het Honda-logo is een special paint.
De orginele koplampbehuizing is vervangen door een zwart kunststof behuizing met 2 ronde koplampen erin.
Op de kentekenplaathouder staat Team Total Loss.

Mocht je 'm zien rijden, bel me dan alsjeblieft op 06-24.64.61.48 of mail me op Ogima007@hotmail.com

Alvast bedankt!
Ogima


Klote is dat, ik heb een tijdje terug mijn motor gevonden in mijn stalling ook met beschadigd slot en dikke dikke krassen op mijn voorkant. Gelukkig stond hij er nog, aangifte gedaan... wel een brief gekregen, maar nooit meer wat van gehoord. Kun je natuurlijk nooit bewijzen als er iemand wordt opgepakt.

Toen er vlakna nog een ouwe honda gevonden hier in de struiken met kapot contactslot. Stel klootzakken :(
 
TOP. :} :}

Goed nieuws! :]

De politie heeft mijn motor teruggevonden!
Helaas is het contactslot dermate zwaar beschadigd dat ik 'm niet meer kan starten. Dat wordt dus een nieuw contactslot monteren. K*t!
Maar het belangrijkste is dat hij toch wel terug is.

Bedankt voor jullie reacties en Wimpie bedankt voor je telefoontje!

Groetsels Ogima
 
Goed nieuws! :]

De politie heeft mijn motor teruggevonden!
Helaas is het contactslot dermate zwaar beschadigd dat ik 'm niet meer kan starten. Dat wordt dus een nieuw contactslot monteren. K*t!
Maar het belangrijkste is dat hij toch wel terug is.

Bedankt voor jullie reacties en Wimpie bedankt voor je telefoontje!

Groetsels Ogima
das zeker goed nieuws. Beter een nieuw slot dan een nieuwe motor. En eerlijk is eerlijk :} aan de politie

Ik heb trouwens mijn motor, ook al is hij uit 1991, toch tegen diefstal kunnen verzekeren. Veel maatschappijen doen het niet omdat het zogenaamd niet meer loont. Mijn verzekeringsagent heeft er één gevonden die het gewoon wel doet. Mochten er anderen zijn met hetzelfde probleem, mail me maar ff (mail staat in profiel, kost niet eens erg veel.
Ik heb net even een mail; naar hem gestuurd of ik ook volledig all risk kan. Als ik antwoord heb open ik wel een nieuw topic.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan