motor gestolen

11 okt 2002
193
0
maastricht
Helaas moet ik jullie mededelen dat vanavond mijn motor is gestolen in Maastricht,
Zat op het onze lieve vrouwe plein op het terras en had de motor een stukje verderop staan in de straat, op misschien 25 meter afstand, na een uurtje was het weer genoeg op het terras, toen ik naar mijn motor liep stons hij er dus niet meer.
Gelukkig had ik hem goed afgesloten en goed verzekerd, maarja het motorseizoen zal voor mij wel zijn afgelopen

Het gaat om een rooie Yamaha YZF R1 bouwjaar 2003 zonder verdere kenmerken.
als iemand iets weet of hoort mogen jullie mij altijd bellen op nummer 06-54706076.
 
Balen joh B|

Moet wel zeggen dat er momenteel wel heel erg veel motoren gejat worden :( En dan heb ik het alleen nog maar over de gevallen die we hier lezen |(
 
wist niet eens dat je nu weer een R1 had, evengoed enorm balen. zeker als je er zo dichtbij zat. je zou die klootzaken toch eens .... :(
 
zuur zeg
maar succes met de afhandeling
en je bent tegenwoordig bijna verplicht om je bike gewoon echt pal naast je neer te zetten als je ergens heen gaar :(
straks komt er nog een tijd dat ze je van je motoafslaan :(

greetz het menneke
 
Bedankt voor jullie medeleven, politie zij dat ik er wel zeker van kon zijn dat ik hem nooit meer terug zie, zit echt een heel erg goed georganiseerde bende achter.
Kenteken is/was MH-SX-33.
 
Shit zeg! Ook al ben je verzekerd, flink balen met dit lekkere weer....

Lekker opbeurende opmerking van de boevenvangers!!!!
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik echt niet lekker zit als ik mijn fietsie niet zie.....succes met je (toekomstige) nieuwe fiets, hoop dat je daar langer van kan genieten
 
Laatst bewerkt:
zit echt een heel erg goed georganiseerde bende achter.

Mooi dat politie weet dat het een heel erg goed georganiseerde bende is, gaan ze er ook nog wat aan doen. Ze hebben blijkbaar info genoeg anders kun je een dergelijke uispraak niet doen. :?
Politie moet die manager van die bende dan maar een baan aanbieden binnen de eigen gelederen.

Maar het is klote voor je. Denk dat ik die van mij ook maar moet laten jatten. Verkocht krijg ik ´m toch niet.

Succes met de afhandeling
 
Mooi dat politie weet dat het een heel erg goed georganiseerde bende is, gaan ze er ook nog wat aan doen. Ze hebben blijkbaar info genoeg anders kun je een dergelijke uispraak niet doen. :?

Tsja...wellicht is die bende dus beter georganiseerd B|

Politie moet die manager van die bende dan maar een baan aanbieden binnen de eigen gelederen.

Halen ze wel de know how mee binnen :}
 
jemig...ding is gewoon brutaal onder je neus weggehaald.... ;(
Gelukkig goed verzekerd...als dat een soort pleister is....
 
Terug
Bovenaan Onderaan