Motor gezocht voor beginneling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny_D89

Rookie
18 aug 2019
8
5
Hallo allemaal!

Ik had mezelf ooit beloofd (10+ jr. geleden) om voor mijn 30e een motorrijbewijs te halen en dat is een aantal weken geleden dan toch echt werkelijkheid geworden (op de valreep in september wordt ik 30). En nu dan tijd om die eerste motor aan te gaan schaffen. Ik heb hier en daar wat rondgevraagd en uiteraard veel op internet gekeken wat ik nu eigenlijk wil. Ik heb voor een eerste motor een max. bedrag van 1500 euro in gedachte. Het hoeft dan ook geen racemonster te zijn, maar wel een betrouwbare zonder mankementen zodat ik op mijn gemak met een veilig gevoel de weg op ga. Ik zit te denken aan een sv650 (liefst een N, maar S zou ook prima zijn), een cb600/500, een gsf600, gs500. Het lijkt allemaal een beetje op elkaar, maar dan heb je het idee waar ik naar opzoek ben.

Het liefst in de buurt van Rotterdam (+/- 30km)

Tips zijn welkom!
 
Welkom Danny, gefeliciteerd!
Uitproberen.....of gewoon puur op het gevoel....maar ga proefrijden zodat je een duidelijker beeld krijgt van wat je wilt.
Neem je tijd....komt goed, genoeg keus, eerder een luxeprobleem
 
Welkom Danny, gefeliciteerd!
Uitproberen.....of gewoon puur op het gevoel....maar ga proefrijden zodat je een duidelijker beeld krijgt van wat je wilt.
Neem je tijd....komt goed, genoeg keus, eerder een luxeprobleem
Bedankt👍🏻 Ik heb de tijd het heeft geen haast🙂
 
Hallo allemaal!

Ik had mezelf ooit beloofd (10+ jr. geleden) om voor mijn 30e een motorrijbewijs te halen en dat is een aantal weken geleden dan toch echt werkelijkheid geworden (op de valreep in september wordt ik 30). En nu dan tijd om die eerste motor aan te gaan schaffen. Ik heb hier en daar wat rondgevraagd en uiteraard veel op internet gekeken wat ik nu eigenlijk wil. Ik heb voor een eerste motor een max. bedrag van 1500 euro in gedachte. Het hoeft dan ook geen racemonster te zijn, maar wel een betrouwbare zonder mankementen zodat ik op mijn gemak met een veilig gevoel de weg op ga. Ik zit te denken aan een sv650 (liefst een N, maar S zou ook prima zijn), een cb600/500, een gsf600, gs500. Het lijkt allemaal een beetje op elkaar, maar dan heb je het idee waar ik naar opzoek ben.

Het liefst in de buurt van Rotterdam (+/- 30km)

Tips zijn welkom!
De GS500 natuurlijk. Die van @SpeedingSteve staat er goed onderhouden bij.
 
Hoi, ik heb een goed onderhouden GS500 staan.
Wel iets verder dan 30km (110km) maar wil je bijvoorbeeld graag ophalen van het station in de buurt.

Hier de link, wie weet is het wat voor je..

Met vriendelijke groet,

Sven
Die staat er netjes bij Sven! Ik kijk vanavond na mijn werk er even goed naar op mijn gemak 🙂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan