MOTOR GP Droomteam Competitie 2014

Ik was ook zeker jou te verslaan O-)

Ach, bedenk het zo... ten minste niet van de vriendin verloren, Joris :W
_O- _O- Gefeliciteerd!

Alhoewel, ik ben binnen 50 punten van jou gefinisht dus eigenlijk vind ik mezelf de morele winnaar. B| :P

Volgend jaar gaan we er nog beter voor zitten en kopieer ik gewoon jouw team als je het weer vroegtijdig op twitter zet. *O*
 
Wellicht kan ik er volgend jaar ook een klein prijsje aan hangen voor de winnaar van de MF competitie :Y

Denk dan aan een foto op canvas :Y
 
_O- _O- Gefeliciteerd!

Alhoewel, ik ben binnen 50 punten van jou gefinisht dus eigenlijk vind ik mezelf de morele winnaar. B| :P

Volgend jaar gaan we er nog beter voor zitten en kopieer ik gewoon jouw team als je het weer vroegtijdig op twitter zet. *O*
Morele winnaar? :+

Ik ben gedurende het jaar zowel Carrasco als Herrin kwijtgeraakt (niet dat die nou bepaald van scorend vermogen waren, maar toch :+ )
 
Damn, hier 5e en in de echte stand teruggelazerd van 47 naar 65 door die domme actie van Vinales |(
Leuk om hier aan mee te doen, volgend jaar ben ik er zeker weer bij :Y

Ik vind trouwens wel dat je maar 1 team mag inschrijven.....
 
Damn, hier 5e en in de echte stand teruggelazerd van 47 naar 65 door die domme actie van Vinales |(
Leuk om hier aan mee te doen, volgend jaar ben ik er zeker weer bij :Y

Ik vind trouwens wel dat je maar 1 team mag inschrijven.....

Was vroeger ook zo. Per persoon 1 team. Dus op je vrouw kon je wel een team inschrijven maar niet op je zelf.
Nu kan je zo veel als je wilt. Komt mede denk ik door de terugval in deelnemers. Er waren ook eerder rond de 70 prijzen. Crisis denk k dan maar _O-
 
Oke. Ik ook niet. Wachten we nog even dus :Y , hoop niet dat ik dat sport1 abonnement win.. volgens mij komt de GP daar niet eens meer op volgend jaar _O-
 
Oke. Ik ook niet. Wachten we nog even dus :Y , hoop niet dat ik dat sport1 abonnement win.. volgens mij komt de GP daar niet eens meer op volgend jaar _O-
Zojuist mailtje gehad van medewerkster Motor Magazine dat ze nu bezig zijn met bedrijven die de prijzen gesponsord hebben en we dan op termijn benaderd worden mbt de levering van de prijs *D

Hoop idd voor jou geen Sport 1 :P
 
Heb m ook inderdaad! :) Sport 1 tja..... wellicht kan ik het dan nog verkopen aan iemand die gek is van voet"vallen"
 
Jeetje, wat moet je nou met sport1.....

Ik had een andere prijs gevraagd. Nee heb je... ja kun je misschien krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan