MOTOR GP Droomteam Competitie 2015

phoentje

MF veteraan
26 mei 2007
9.513
3
Blaricum
Wat kun je in dit topic?

Voorlopig nog even niets. Volgend jaar februari/maart is er meer nieuws over het nieuwe seizoen.
Wel kun je hier alvast info delen over de wintertests etc!

Bookmarken maar!

Seizoen 2015 is vanaf 10-11-2014 geopend! Dan beginnen de officiële eerste tests voor het nieuwe seizoen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn team al klaar. Heb ook tevens Motor gemaild dat het bedrag van mijn team exact 12 miljoen waard is, en dat als zij met andere bedragen komen dat gewoon niet realistisch is.

Jullie succes met puzzelen!
 
Kijk ff op MOTOR.NL ...... nieuwe opzet voor Droomteam 2015



Sucks



win 'n nieuwe R3
 
Laatst bewerkt:
Ik haal niet uit het artikel wanneer de wedstrijd in het papieren blad komt :?

De hoofdprijs spreekt mij niet echt aan, maar ja ... ik doe altijd mee voor het wedstrijdelement _O-
 
Draait toch altijd om wat er beschikbaar gesteld wordt door sponsoren/adverteerders... :X

Denk dat we al in onze handjes mogen klappen dat de hoofdprijs nog een gehele motor is anno 2015 :P

Ik doe ook weer fijn mee. Phoentje vast bedankt voor het harde werk! *D
 
Nu wordt 't pas echt WACCO.

MOTOR.NL

Kan er niet enthousiast van worden.....
:^

Denk dat ze hiermee willen proberen om het spel langer leuk te houden voor alle deelnemers :?
Als je voorheen slecht gekozen had wist je na een paar races meest ook wel dat het niks meer ging worden..
Ik heb zelf gewoon niet de tijd om voor elke GP weer te puzzelen en wijzigingen door te gaan voeren en dan heeft meedoen in deze nieuwe formule waarschijnlijk weinig zin, jammer '(
 
Wordt 't nu bijna onmogelijk voor Phoentje om hier nog 'n competitie te houden vlgs 't aankomend Waco-reglement?
 
Laatst bewerkt:
:^

Denk dat ze hiermee willen proberen om het spel langer leuk te houden voor alle deelnemers :?
Als je voorheen slecht gekozen had wist je na een paar races meest ook wel dat het niks meer ging worden..
Ik heb zelf gewoon niet de tijd om voor elke GP weer te puzzelen en wijzigingen door te gaan voeren en dan heeft meedoen in deze nieuwe formule waarschijnlijk weinig zin, jammer '(


Na iedere poging van waco om 't spel "interessanter" te maken, haken er meer nieuwkomers af.
Vervolgens minder inschrijvingen en 't opvolgend jaar mindere prijzen te winnen....

zo kom je in 'n neerwaardse spiraal.



Oplossing:

- houdt de regels SIMPEL
- begin VROEGTIJDIG met de mogelijkheid tot inschrijven
- geef 't vroegtijdig AANDACHT in moto73 en MotorMagazine
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het juist een superleuk idee! In plaats van dat de juiste puzzelaar nu wint, wordt je verwacht de sport echt wat beter te volgen en kun je wat meer strategisch te werk gaan. Leuk idee!

Maar goed, als ik jullie was zou ik inderdaad niet meer meedoen nee... :N


}) })
 
Kijk ff op MOTOR.NL ...... nieuwe opzet voor Droomteam 2015

Sucks

win 'n nieuwe R3
Ja gezien inmiddels, thanx ;)

'kWeet nog niet wat ik er van moet vinden, wat [J]ori~ zegt daar zit misschien wel wat in..maareh, in het stukje van 6 maart staat, 'De precieze uitleg hierover is vanaf aanstaande donderdag op deze site te vinden'. Dat is dan toch 12 maart? Dat is ook de dag dat de inschrijving begint. Nou ja, iig duurt de inschrijving t/m 25 maart.
Vandaag komen de deelnemerslijsten met de prijzen per coureur online, maar je weet dan nog niet hoe het in elkaar steekt.. :/
 
MotoGPprijzen_Custom.jpg


Moto2prijzen_Custom.jpg


Moto3prijzen_Custom.jpg
 
Ik voorspel nog slechts zo'n 1500 deelnemers. (tegen 6000 deelnemers enkele jaren terug)
Nieuwkomers laten 't afweten.

Volgend jaar nog minder sponsering van bedrijven die prijzen ter beschikking stellen.
 
Laatst bewerkt:
Ik voorspel nog slechts zo'n 1500 deelnemers. (tegen 6000 deelnemers enkele jaren terug)
Nieuwkomers laten 't afweten.

Volgend jaar nog minder sponsering van bedrijven die prijzen ter beschikking stellen.

Ben bang dat je gelijk hebt Ron.
 
Terug
Bovenaan Onderaan