MOTOR GP Droomteam Competitie 2015

Die nieuwe MT10 met nieuwe R1blok vind ik overigens wel interessant, (misschien iets te "spacy" vwb het uiterlijk) maar denk dat die zelfs met "aanbetaling" nog wel ff buiten bereik blijft...
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Fazerman! Volgend jaar ga ik proberen de titel weer terug te pakken! (Wappoz winnaar 2014)

Wel weer in de prijzen gekomen... 30e.
 
Gefeliciteerd Fazerman! Volgend jaar ga ik proberen de titel weer terug te pakken! (Wappoz winnaar 2014)

Wel weer in de prijzen gekomen... 30e.

Bedankt :), Dat mag, ondanks dat mijn schuur nu straks wel erg vol komt te staan ga ik natuurlijk wel voor prolongatie :P
Wel weer en nette score dus :}

Ik heb inmiddels ook wat contact gehad met de mensen van Motor, officiele prijsuitreiking vwb de hoofdprijs op de Motor-beurs in Utrecht Februari 2016, daarna kan ik "de mijne" ophalen bij de dealer *D
 
@artifex, ik had hetzelfde gevoel vandaag :)
Ik heb die Remco maar even gemaild en dit mailde ie al rap terug :
"Helaas heb ik nog niet alles door kunnen geven aan de leveranciers, ga ik deze week doen."

Ben ook benieuwd.
 
Tijd om GP Insider weer nieuw leven in te blazen. Dit is het teammanagement-spel dat MF drie keer heeft georganiseerd (2014 t/m 2016). Sterker nog, we wilden het eigenlijk dit jaar weer gaan organiseren maar door drukte is dat niet gelukt. Hopelijk volgend jaar :)
 
ALTERNATIEF GEZOCHT:

Bestaat er 'n soortgelijke seizoenvullende competitie als -GP Droomteam comp.-,van Motormagazine.

Mis 't nu al
 
Laatst bewerkt:
Ik voorspel nog slechts zo'n 1500 deelnemers. (tegen 6000 deelnemers enkele jaren terug)
Nieuwkomers laten 't afweten.

Volgend jaar nog minder sponsering van bedrijven die prijzen ter beschikking stellen.



Soms is 't vervelend om gelijk te krijgen......

Als er iemand van Moto73 of MotorMagazine meeleest:

HOUDT 'T EENVOUDIG, zodat iedereen weer mee kan doen
 
mee eens. Eenvoudig houden.
Het prijzenpakket hoeft ook niet zo uitgebreid. Eerste 10 winnen wat bijv.
Het spel/competitie is op zich gewoon leuk.
 
Ieder jaar kwam er 'n spelregel bij; en ieder jaar daalde het aantal deelnemers met 'n duizendtal.

bonuspntn, CRT machine's, fabr./prive-rijders, wisselen van team, etc.

Was leuk voor de ingewijden onder ons, maar mensen haakten af.
Om nog maar te zwijgen van de nieuwkomers, die het -begrijpelijk- massaal lieten afweten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan