motor GP vs WK voetbal

WK voetbal of moto GP

  • moto GP

    Stemmen: 63 64,3%
  • WK Voetbal

    Stemmen: 20 20,4%
  • alle 2, ik ga zappen

    Stemmen: 2 2,0%
  • ik heb geen TV

    Stemmen: 1 1,0%
  • ik zit in duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • alles is goed zolang het maar geen voetbal is

    Stemmen: 5 5,1%
  • dan zit ik op de snelweg zonder verkeer, kijken hoe snel mn

    Stemmen: 7 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Poll wijzigen misschien?, je weet nooit wie er mee lezen hier O-) en een quasi-onbemande kast kan weer een boel gein verzieken... :] 8-)

Oja, ik ga gewoon weer naar de TT. :Y
 
Jammer dat je zelfs het forum met die oranje zooi moet besmetten |(

Gemiddelt genomen is het dag in dag uit is het ikkke ikke ikke
En de rest kan stikke
(hoef je alleen maar op de weg te kijken)

En zodra je een stelletje (veel te duur betaalde) gasjes op een grasveld op en neer laat rennen, vergeet men de dagelijkse mentaliteit tegenover medeburgers.
Politiek moest voorbeeld nemen aan de organisatoren want die zijn kennelijk wél bij machten om van een verdeelt volk , één kudde schapen te maken :(
|( |( |(

Oja >>> ;( on-topic)
Ik ga dus lekker van mijn VIP arrangement genieten tijdens de MotoGP :9 :} _O-
 
Ik hoop dat oranje vanaaf eraan gaat, en ja, ik neem niet de tijd om het te bekijken.

Geweldig, je weet nog minder van voetbal als ik. Respect :}

Maar even ter info, ze kunnen er vanavond niet aan ze zijn al door

GP,s worden alleen maar gewonnen door de sterkste en rijkste fabrieken .
Ducati wint regelmatig eens een wedstrijd. Is dit een grote en rijke fabriek?? Capirossi stond zelfs eerste in het WK voor zijn teammaat hem er vanaf ramde.


En voor de voetbal fans, 2 uur kijken naar een wedstrijd. En dan is er nog geen winnaar. Het eindigt zelfs in 0-0. Ja het is inderdaad een boeiende sport!
_O-
 
Laatst bewerkt:
En voor de voetbal fans, 2 uur kijken naar een wedstrijd. En dan is er nog geen winnaar. Het eindigt zelfs in 0-0. Ja het is inderdaad een boeiende sport!
_O-

Boeie :Z

Ookal vallen dr geen goals, als er maar strijd is. De gezelligheid met vrienden wil je ook niet missen.

Ieder zn sport maar dit WK gaat voor de MGP
 
GP,s worden alleen maar gewonnen door de sterkste en rijkste fabrieken .

Kijk je trouwens wel eens naar de F1, nee zeker (dat haal ik ook al een beetje uit je reactie).

Toyota > Heeft veruit het grootste budget van alle teams en kunnen nog geen deuk in een pakkie boter rijden. Renault > Wordt met een fractie van dit buget op z'n sloffen wereldkampioen.
 
Dat voetballen is nog tot daar aan toe, maar die fl*kkers die in dat veld lopen... :r

Schoppen ze iemand voor z'n poten, worden ze op hun vingers getikt, gaan ze vervolgens heel theatraal zielig lopen doen... Als je dan iemand onderuit schoffelt (en dat gaat 99 van de 100 keer echt niet per ongeluk), accepteer dan gewoon dat je er voor op je vingers getikt wordt en ga niet lopen miepen... Lijken wel geflitste MF'ers... :X

Of, als ze dan onderuit gehaald worden, gaan ze, zolang ze in beeld zijn bij camera en scheidsrechter, een partij zielig lopen doen dat je zou denken dat ze op sterven na dood zijn. En zodra de aandacht verdwenen is, springen ze weer overeind en lopen weer net zo vrolijk door de wei te dartelen. |(
 
Dat voetballen is nog tot daar aan toe, maar die fl*kkers die in dat veld lopen... :r

Schoppen ze iemand voor z'n poten, worden ze op hun vingers getikt, gaan ze vervolgens heel theatraal zielig lopen doen... Als je dan iemand onderuit schoffelt (en dat gaat 99 van de 100 keer echt niet per ongeluk), accepteer dan gewoon dat je er voor op je vingers getikt wordt en ga niet lopen miepen... Lijken wel geflitste MF'ers... :X

Of, als ze dan onderuit gehaald worden, gaan ze, zolang ze in beeld zijn bij camera en scheidsrechter, een partij zielig lopen doen dat je zou denken dat ze op sterven na dood zijn. En zodra de aandacht verdwenen is, springen ze weer overeind en lopen weer net zo vrolijk door de wei te dartelen. |(
:^
 
je word zo doodziek van die gasten die maar een hekel hebben aan het voetbal en hopen dat oranje eruit ligt zodat het oranje gevoel tenminste verdwijnt.

Het is hetzelfde als mensen hopen dat het ttcircuit en zandvoort en weet ik veel welke circuit verdwijnen zodat er niet zoveel herrie is rond die plekken.

Prima dat er mensen niet van voetbal houden maar laat andere mensen lekker genieten, en als je het niet wilt zien ga je lekker en rondje rijden of kijk je naar een ander kanaal.

En ontopic: Voor mij ook liever wk dan motogp
 
Voor mij gaat de Moto GP toch echt voor het WK.
Zaterdag lekker in de strubben :Y
Eerst om 03:00 uit mijn bed, omdat we vanuit Zeeuws-vlaanderen moeten komen :N
Maar dat heb ik er ruimschoots voor over *O*

Voor Moto GP kom ik uit mijn bed, voor het WK niet ;)
 
je word zo doodziek van die gasten die maar een hekel hebben aan het voetbal en hopen dat oranje eruit ligt zodat het oranje gevoel tenminste verdwijnt.

en als je het niet wilt zien ga je lekker en rondje rijden of kijk je naar een ander kanaal.

Ho, ho van mij mogen ze wereldkampioen worden zie:

kan niet wachten tot het WK!!

Het boeit mij enkel net zoveel als het wk fierljeppen

En naar een ander kanaal kijken?... Daar is ook alleen maar voor en nabeschouwing van diezelfde wedstrijden. Of men programmeert niks fatsoenlijks omdat ze toch niet genoeg reclameomzet halen. Of ze vervroegen gotver de F1 zodat dit voor het voetballen klaar is.
Het enige wat je kan doen is gaan motorrijden..en da's dan ook het enige leuke aan dit wk.
 
Gisteren heerlijk gekaart, tv niet gezien.

Voetbal vind ik verschrikkelijk, mede door de heisa eromheen, aarrgghh!

Live TT Assen kijken dus! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan