motor GP vs WK voetbal

WK voetbal of moto GP

  • moto GP

    Stemmen: 63 64,3%
  • WK Voetbal

    Stemmen: 20 20,4%
  • alle 2, ik ga zappen

    Stemmen: 2 2,0%
  • ik heb geen TV

    Stemmen: 1 1,0%
  • ik zit in duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • alles is goed zolang het maar geen voetbal is

    Stemmen: 5 5,1%
  • dan zit ik op de snelweg zonder verkeer, kijken hoe snel mn

    Stemmen: 7 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    98

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
ik ben benieuwd wat jullie belangrijker/leuker vinden:

voetbal of motor.

stel er wordt op dezelfde tijd als de TT van assen een wk wedstrijd gespeeld van het nederlands elftal. op welk kanaal stel je dan af?

ik zit in assen dus ga het live bekijken :9 maar als ik thuis had gezeten had ik zeker naar de moto GP gekeken!

ik heb het idee dat er onder de motorrijders veel voetbalhaters zijn, maar dat kan aan mij liggen.

stem in de pol :Y
 
Laatst bewerkt:
welke poll :?

en dat vraag je op een motor-forum
:z

[edit]Poll is er

[me]Sjeik gaat liever "toeren" tijdens de voetbal[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat oranje heeeeeel ver komt ...ik ga zeker kijken ...
En ik hoop dat het zondag in nederland regend .
 
ik mis een optie

Motorrijden tijdens WK wedstrijd.

Lekker rustig op de weg, over half uurtje ga ik rijden

ps ik rij nooit te hard O-)
 
Zo zielig dat mensen het NLs elftal ´oranje´ noemt. :r

Ik kijk WK voetbal, vind t prachtig maar vind niet dat NL moet winnen, ze spelen lelijk. Ik vind die oranjegekte zielig, zeer zielig.

MotoGP is kunst.
 
Zo zielig dat mensen het NLs elftal ´oranje´ noemt. :r

Ik kijk WK voetbal, vind t prachtig maar vind niet dat NL moet winnen, ze spelen lelijk. Ik vind die oranjegekte zielig, zeer zielig.

MotoGP is kunst.

Oranjes zijn takkelijers, en ook nog is die gasten met alles lopen aanbidden :r :r :r

Ze zijn pokke rijk, hebben geld gejat van de mensen vroeger in de middel eeuwen, betalen nu geen belasting. En worden door heel nederland ge eerd...


Het is echt walgelijk...


Ik walg ervan...






MotoGP is kunst.

full
 
Het mooie is dat al die oranjelui 4 jaar lang lopen te k*ankeren op NL en als het dan WK voetbal is zijn ze in eens de trouwste patrioten die je kan bedenken. :r :r

EDIT: ach zo kan je er een keer bij horen he.
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen vind ik voetbal geen leuke sport om naar te kijken.... Met het WK wil ik het wel graag zien als het Nederlands elfstal speelt....
 
ik ben benieuwd wat jullie belangrijker/leuker vinden:

voetbal of motor.

stel er wordt op dezelfde tijd als de TT van assen een wk wedstrijd gespeeld van het nederlands elftal. op welk kanaal stel je dan af?

ik zit in assen dus ga het live bekijken :9 maar als ik thuis had gezeten had ik zeker naar de moto GP gekeken!

ik heb het idee dat er onder de motorrijders veel voetbalhaters zijn, maar dat kan aan mij liggen.

stem in de pol :Y


Wat denk je zelf ?????

full
 
Het mooie is dat al die oranjelui 4 jaar lang lopen te k*ankeren op NL en als het dan WK voetbal is zijn ze in eens de trouwste patrioten die je kan bedenken. :r :r

EDIT: ach zo kan je er een keer bij horen he.

Tsja...


Wist je trouwens, dat deze wedstrijd (heb ik paar weken geleden op het nieuws gehoord) er een camera, de hele tijd op maxima gericht staat...

Zo kunnen we zien hoe ze reageerd als Nederland scoort, maar ook hoe ze reageerd als argentinie scoort...



:r
 
woooow...dream come true wk en tt tegelijk dan is er werkelijk geen kip meer op de weg...dan nog een snelle motor :P maar das bijzaak ;)
 
nou ik moet je zeggen: ik zit liever in de kroeg met vrienden een leuke wedstrijd te kijken dan dat ik voor de buis gekluisterd of waar dan ook naar die takkeherrie van de gp kijk..
ik vind het best leuk om te zien een paar rondjes maar ik blijf er echt niet voor thuis..

iedereen ze eigen ding hoor.. ik rij dan wel motor en dan ook nog wel een replica.. maar zelf rijden en voetbal gaan bij mij boven motoGP ..
punt
 
ik heb haar niet gezien -O-

tjah.......ben ook anti koningshuis :X
ook geen voetbal fanaat.

oranje gekte is wel leuk :P
ik moet helaas werken B| omdat de gp hier altijd op zaterdag is :Z daar heb ik een scheithekel aan!
 
voor mij hoeft dat gerace ook niet hoor , ik kijk liever WK voetbal.

GP,s worden alleen maar gewonnen door de sterkste en rijkste fabrieken .

het zal spannender worden als ze allemaal op dezelfde motor rijden.

voetbal is qua sport en techniek veel mooier om te zien.

maar ik laat iedereen in z,n waarde , ik vind dat het allebij uitgezonden

moet worden .
 
dat zal nooit gebeuren....
maar dan kijk ik live naar voetbal en vervolgens MGP van de HD...

met voetbal juicht de buurt mee, dus weet je de uitslag al, met MGP loop je dat risico niet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan