motor helmen allemaal even groot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond Appie Smoke leuk en @enforcer is ook een beste vent :t
dankjewel maat. zoals je ziet alles wat ik vraag gaat altijd weer terug naar de onzin van heuptasjes. en roofboxertjes alsof ze mindere mensen zijn. kben geen eens marokkaan maar haat racisme en onrecht. rob of achie we zijn allemaal effe veel waard en we moeten gewoon elkaars verschillen respecteren
 
@enforcer, als je niet in het M.-F-kastje van de grijze muizen past heb je gewoon een stempel. No worrie. Ieder zijn ding. Er is nou eenmaal een kleine minderheid die niet met de lemmingen meerent. Vaak zijn ze te bang
 
ik vind dit echt om te lachen. motorscooter alsof je moet schakelen om een motor te rijden. de nieuwe bugatti is trouwens ook geen EcHte auto want het is automatish...
de gene die motorscooters geen motoren vinden hebben wel gelijk.
ik bedoel bescherming tegen het weer
veeeeel bagage ruimte
automatish
keyless go
zuinig
gadverdamme gewoon
Boven een bepaald bedrag zei m’n pa altijd “dat zijn echte auto‘s” alles daaronder is slechts transport.
 
Dit gaat dus binnen 4 pagina's van helmmaten naar MF racistisch omdat motorscooters nou eenmaal niet eenmaal niet even "stoer" zijn?







De sneeuwvlokken hebben ons gevonden! Snel in dialect praten, dan verstaan ze ons niet! :+
 
Dit gaat dus binnen 4 pagina's van helmmaten naar MF racistisch omdat motorscooters nou eenmaal niet eenmaal niet even "stoer" zijn?







De sneeuwvlokken hebben ons gevonden! Snel in dialect praten, dan verstaan ze ons niet! :+
ik hoorde weer roofboxertje zeker toen begon het. kweet precies wat ze bedoelen
 
ik hoorde weer roofboxertje zeker toen begon het. kweet precies wat ze bedoelen
Maar als je het zo goed weet en wij allemaal racisten zijn. Waarom stel je dan een vraag en ben je nog aanwezig? En sinds wanneer is op een motorscooter rijden of een roofbox helm dragen een ras? Ik vind een motorscooter ook niet stoer. Een een roofbox helm vind ik ook lelijk. Mag ik toch vinden of niet?
 
607643.jpg


Zoethout moet je uitkauwen
 
Maar als je het zo goed weet en wij allemaal racisten zijn. Waarom stel je dan een vraag en ben je nog aanwezig? En sinds wanneer is op een motorscooter rijden of een roofbox helm dragen een ras? Ik vind een motorscooter ook niet stoer. Een een roofbox helm vind ik ook lelijk. Mag ik toch vinden of niet?
mag je zeker vinden. maar khoef niet te horen zeker roofboxertje
 
mag je zeker vinden. maar khoef niet te horen zeker roofboxertje

Sja, en waarom mag ik dan lezen (niet horen behalve als je het voor laat lezen) dat ik (want ik zit op m-f) racistisch ben? Soms zit het mee en vaak zit het tegen. Ik denk dat je manier van posten er ook wel iets mee te maken heeft. Als er ook maar iets van weerwoord of kritiek gepost wordt, ga je er gelijk met allerlei harde beweringen in. Dan kun je dat een volgende keer ook terug verwachten. Ben je als nieuwkomer respectvol tegen de mensen die hier al langer zitten, zullen ze dat ook tegen jou zijn. Ga je er meteen vanaf de eerste keer met gestrekt been in, zal je minder respectvol behandeld worden. Los van dat, een beetje ouwehoeren hoort er ook bij.

Dus negeer wat meer wat je niet aanstaat, lach er een keer om en geniet buiten M-F van je motorscooter, de omgeving waarin je rijdt of van mijn part het rondhangen met je Roof Boxer, heuptasje en dure kleding. Boeie.
 
mag je zeker vinden. maar khoef niet te horen zeker roofboxertje
Helemaal top, dan is dit forum niet de juiste plek voor je. Wordt erg lastig om als nieuwkomer te gaan bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden op een forum dat niet van jou is.

En iets met een pot en ketel. Wij hoeven ook niet te horen dat we racistisch zijn, naast dat je jezelf enorm voor lul zet (aangezien een motorscooter geen ras is) hoef ik ook niet te horen hoe stoer je vriendje is en dat hij veel geld heeft. Het zal m'n reet roesten.


Je vraag is beantwoord. Zeker de gerenommeerde merken hebben vaak 3 of meerdere maten helmen. De goedkopere plaatsen wat meer of minder schuim om de ruimte op te vullen. Heb je dus een XL hoofd kan je beter voor een goed merk gaan. En een helm waarbij je met open vizier rijd is meestal wat minder stevig dan eentje waarbij dit niet kan. Ook kan je nog behoorlijk je gezicht open halen als je met open vizier rijd. Beste voor jou is dus een full face helm van een goed merk die goed past. Welke dat is? Dat zal je zelf moeten uitzoeken aangezien dat voor iedereen anders is.








PS: ik heb gisteren 29 miljoen uitgegeven aan een nieuw vliegtuig, een vriend van mij heeft zijn 15e Ferrari gekocht en mijn vader heeft 50 panigale's en daar speciaal een Vila voor laten bouwen! Nu jij weer :+
 
Dat toontje....dat je meer rechten hebt als je hier al wat langer rondhangt...walgelijk..

Nee, zeker geen rechten in de vorm van privileges, maar als nieuwkomer gelijk een grote bek opzetten en dan verwachten dat mensen je respecteren gaat hem niet worden. Er zijn gewoon mensen hier die echt veel weten van motoren/banden/kleding/etc en die weten waar ze over praten, die verdienen wat mij betreft een stuk waardering voor hun kennis. Heb inmiddels meerdere M-F'ers ontmoet en dat ging eigenlijk allemaal met wederzijds respect, ondanks dat ik eigenlijk niks goed kan op motorgebied. Ermee rijden lukt nog net :+
 
Ik zag er gisteren nog een met een helm met rode hoorntjes, op een driewieler:P. Hij ging vooraan staan bij het stoplicht, tussen twee auto's. Helaas voor hem reden de auto's wel direct weg toen het licht op groen sprong. Wankel slingerend wist hij zich naar voren te werken, waarna hij bij de eerste rotonde weer terug de andere kant op reed. misschien was hij zijn handtasje verloren?:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan