motor helmen allemaal even groot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind een tmax of xadv een stuk stoerder eruit zien dan de meeste motoren. wat ik wel mooier vind is bijvoorbeeld een penigale v4 maar dat is totaal niet comfortabel of handig.
Wauw, Als je doelgroep bepuiste 16jarige met een witte koffer achterop hun brommertje is,
ben je nu met zekerheid de meest stoere van hun allemaal.
Nog een gouden heuptasje erbij *D*D en je bent helemaal de mattie met swag, ouwe :+:+
 
Wauw, Als je doelgroep bepuiste 16jarige met een witte koffer achterop hun brommertje is,
ben je nu met zekerheid de meest stoere van hun allemaal.
Nog een gouden heuptasje erbij *D*D en je bent helemaal de mattie met swag, ouwe :+:+
die heuptasjes slaan te kaak scheef als je dat tegen hun zegt. ze hebben btw een stuk meer knaken in hun zak :P kan ik je verzekeren eerlijke werker van me
 
Dat is alleen in "beperkte kringen" het geval.
die beperkte kringen zijn meestal een stuk rijker. hebben mooiere vrouwen en geven geen f om andere hun mening :P

motor forum de meest racistishe flapdrollen in nl, denken dat ze wat zijn maar stiekem zijn het de zelfde nerds die 5 jaar geleden worldofwarcraft speelden nu kunnen ze schakelen, alsof we dat niet allemaal kunnen. een roestbak uit 1980 is een echte moTer haha maar een moderne hyper motorscooter is een wcpot kleine ezels.
 
die beperkte kringen zijn meestal een stuk rijker. hebben mooiere vrouwen en geven geen f om andere hun mening :P

motor forum de meest racistishe flapdrollen in nl, denken dat ze wat zijn maar stiekem zijn het de zelfde nerds die 5 jaar geleden worldofwarcraft speelden nu kunnen ze schakelen, alsof we dat niet allemaal kunnen. een roestbak uit 1980 is een echte moTer haha maar een moderne hyper motorscooter is een wcpot kleine ezels.
Klopt :Y
 
die heuptasjes slaan te kaak scheef als je dat tegen hun zegt. ze hebben btw een stuk meer knaken in hun zak :P kan ik je verzekeren eerlijke werker van me
Ze laten zien dat ze wat hebben uitgegeven, meestal huur troep :+ Meestal beetje hetzelfde met gasten die zeggen dat ze een grote pik hebben, dat valt vaak ook tegen.

Ik daarentegen heb beide niet, niet veel geld een geen grote zwans
 
die beperkte kringen zijn meestal een stuk rijker. hebben mooiere vrouwen en geven geen f om andere hun mening :P

motor forum de meest racistishe flapdrollen in nl, denken dat ze wat zijn maar stiekem zijn het de zelfde nerds die 5 jaar geleden worldofwarcraft speelden nu kunnen ze schakelen, alsof we dat niet allemaal kunnen. een roestbak uit 1980 is een echte moTer haha maar een moderne hyper motorscooter is een wcpot kleine ezels.

Oeh, het modder gooien is begonnen. En racistische flapdrollen allemaal? Misschien een paar, maar echt niet veel. Ik pak de popcorn erbij en voel je je extra geagiteerd als ik wat naars zeg over de Ramadan of maakt dat niets uit qua moddergooien?
 
Ze laten zien dat ze wat hebben uitgegeven, meestal huur troep :+ Meestal beetje hetzelfde met gasten die zeggen dat ze een grote pik hebben, dat valt vaak ook tegen.

Ik daarentegen heb beide niet, niet veel geld een geen grote zwans
huur😂 meeste mogen niet huren grapjas. vriend van me heeft laatst een amg gt 63 gehaald van 234000 euro haha
 
Jeetje Mina zeg, ik wist dat incest rare dingen doet met mensen.
maar dat het zo erg gesteld is :o
Kunnen nu gewoon weer terug gaan naar schedel meten in combinatie met de buitenschil van een MOTOR helm?
Dank u.
 
Zooooo, dat gaat ineens snel richting een slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan