Motor huren 25 kw

Hahahah ja joh, in April al en de dag erna gelijk een verse opgehaald. ;)

GSX-R 750 uit 2004, wat een beest, haha

En jij een beetje aan het huren of wat? nog effe en dan mag je die kant op of niet? wel heel terug komen trouwens anders ken je alsnog geen motor ophalen na afloop ;)
 
Ik ben ook op zoek naar een 25 kw huurmotor maar alles wat jullie zeggen ligt zo ver van a'dam weten jullie ook een bedrijf in de buurt van a'dam?
 
Hahahah ja joh, in April al en de dag erna gelijk een verse opgehaald. ;)

GSX-R 750 uit 2004, wat een beest, haha

En jij een beetje aan het huren of wat? nog effe en dan mag je die kant op of niet? wel heel terug komen trouwens anders ken je alsnog geen motor ophalen na afloop ;)

Hehe ja joh ? heb je foto van je motor ?
Nee nog steeds geen motor.. dinsdag ga ik die kant op en dan is het november als ik terug kom.. dan is het inmiddels al kut weer.. maarja mischien koop ik er dan 1 :D dan maar wat meer oppassen met het weer enzo
 
Hey kerel,
Heb wel wat foto's hoor maar ben je mail add kwijt dus als je die effe hier neer zet kan ik je wel wat foto's sturen snap nogsteeds niet hoe ik dat moet doen haha.
Als je terug komt is het mooie weer afgelopen idd maar kan je vaak idd wel wat goedkoper een motor op de kop tikken of loop je dan gelijk de showroom in voor een nieuwe 1000? haha
Sradje zal het wel niet meer worden of toch wel?
Hoor het wel weer van je
 
Ik ben ook op zoek naar een 25 kw huurmotor maar alles wat jullie zeggen ligt zo ver van a'dam weten jullie ook een bedrijf in de buurt van a'dam?
Ja hoor hoor bij Horeon in Zwanenburg is 10 km van Amsterdam.

motor_verhuur.jpg


Ze hebben de Kawasaki ER-6N en ER-6F op 25 KW te huur(middelste), helaas wel versie zonders ABS.


Bij mvm in Soesterberg hebben ze ook een aantal 25 KW motoren te huur. (tussen Utrecht en Amersfoort)

SUZUKI Bandit 650S ABS
picture.asp


SUZUKI SV 650 S
picture.asp


SUZUKI GSX 650 F
picture.asp


SUZUKI Bandit 650 ABS
picture.asp
 
Laatst bewerkt:
heey tjeerd gjgeldof@hotmail.com is mijn mail
stuur maar is wat fotos ben benieuwd :P
haha ja als ik terug ben zit ik nog steeds vast aan die 25 kw kutzooi !!
dus die 1000 cc kan nog niet
maar mischien voor een gixxer 600cc uit 2004
maarja ik ken mezelf over een maand zegi k weer wat anders
;)groeten
 
Ik heb een goede ervaring bij silverline.

Ik had net een week mijn rijbewijs en mog (samen met een vriend van me die ook 1 week zijn rbw had) meteen een motor huren.

Geen gezeur of wat dan ook...en die dag is mij erg goed bevallen..gelijk 650 km gemaakt.

Pim


Beetje laat, maar:

Ik vond Silverline in ijsselstein zeker niet relaxed! :(
Heb vorig jaar daar een motor gehuurd, die niet in orde was. Viel gewoon uit wanneer je naar de 5e versnelling schakelde (Rete gevaarlijk). |(
En ik moest geloof ik iets van 800 euro borg betalen, en vervolgens veel ergernis om het terug te krijgen!!!! Beweerden ze ineens dat ik iets had vernield! Na veel ge-ergernis een deel van het geld teruggekregen.
Ik heb wel al meer negatieve reactie gehoord over Silverline, maar er zijn ook mensen die er nooit klachten hebben gehad. Dus ja...
Ik raad mensen die niet te veel ergernis willen hebben en gewoon een leuke dag willen hebben :] , om een motor bij een motorgarage te huren, dan weet je tenminste zeker dat ie in orde is en als er iets mee gebeurt, ben je ook niet zo belachelijk veel geld kwijt aan reparatiekosten!
 
Ik heb een goede ervaring bij silverline.

Ik had net een week mijn rijbewijs en mog (samen met een vriend van me die ook 1 week zijn rbw had) meteen een motor huren.

Geen gezeur of wat dan ook...en die dag is mij erg goed bevallen..gelijk 650 km gemaakt.

Pim


Beetje laat, maar:

Ik vond Silverline in ijsselstein zeker niet relaxed! :(
Heb vorig jaar daar een motor gehuurd, die niet in orde was. Viel gewoon uit wanneer je naar de 5e versnelling schakelde (Rete gevaarlijk). |(
En ik moest geloof ik iets van 800 euro borg betalen, en vervolgens veel ergernis om het terug te krijgen!!!! Beweerden ze ineens dat ik iets had vernield! Na veel ge-ergernis een deel van het geld teruggekregen.
Ik heb wel al meer negatieve reactie gehoord over Silverline, maar er zijn ook mensen die er nooit klachten hebben gehad. Dus ja...
Ik raad mensen die niet te veel ergernis willen hebben en gewoon een leuke dag willen hebben :] , om een motor bij een motorgarage te huren, dan weet je tenminste zeker dat ie in orde is en als er iets mee gebeurt, ben je ook niet zo belachelijk veel geld kwijt aan reparatiekosten!

Let gewoon goed op de schade's. En laat het opschrijven als er wat aanzit. Dat is het belangrijkste met betrekking tot de borg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan