Motor huren Austin

Motorider

MF'er
19 mrt 2012
74
0
Rhenen
Beste mede rijders,

In maart sta ik met een kunstinstallatie op een festival in Austin, Texas, Verenigde Staten. Nu heb ik na het festival een week vakantie en zou ik graag een motor willen huren en gaan touren.

Heeft iemand ervaring met het huren van een motor in de Verenigde Staten? En heeft er iemand tips over leuke routes in de omgeving?

Ik zag dat het huren via een dealer erg prijzig kan worden, je bent al snel 1000 euro kwijt voor een week. Is het mogelijk om particulier te huren? Zoals via de website: twistedroad.com

Ik zat er zelf aan te denken om vanuit Austin naar New Orleans te rijden.
 
Hey Motorider,
Ik ben zelf 5 jaar geleden in Texas geweest, congres in San Antonio. Gevlogen op Houston en een Harley gehuurd voor een week.
Bij Harley Davidson of the Woodlands, dealer ten noorden van Houston. Vanuit Houston door de Woodlands, via Fayetteville naar Austin gereden en andere route terug. Ik herinner me dat er maar weinig echt leuke/spannnende routes waren. Althans, op de kaart leek het wat, maar onderweg nergens mooie plekjes om te stoppen/rond te kijken en te genieten van natuur. Transport is in de USA erg functioneel zeg maar...
Erg prijzig voor een week (+- $1200,-) maar uiteindelijk toch de moeite waard.
 

Bijlagen

  • Houston.jpg
    Houston.jpg
    65 KB · Weergaven: 18
Beste mede rijders,

In maart sta ik met een kunstinstallatie op een festival in Austin, Texas, Verenigde Staten. Nu heb ik na het festival een week vakantie en zou ik graag een motor willen huren en gaan touren.

Heeft iemand ervaring met het huren van een motor in de Verenigde Staten? En heeft er iemand tips over leuke routes in de omgeving?

Ik zag dat het huren via een dealer erg prijzig kan worden, je bent al snel 1000 euro kwijt voor een week. Is het mogelijk om particulier te huren? Zoals via de website: twistedroad.com

Ik zat er zelf aan te denken om vanuit Austin naar New Orleans te rijden.
Ooit een keer in de vorige eeuw in Florida een motor gehuurd. Was toen met cash dollars vrij simpel. Nu, zal een minder makkelijk gaan, aan mijn tips heb je niks. Waarom ik dat dan post weet ik niet, misschien dat de VS mij triggerde?
 
Terug
Bovenaan Onderaan