Motor huren bij MVM Motoren

t.i.m.o.n

MF veteraan
13 mrt 2005
2.983
259
Rhenen
Hallo,

Ik wil binnenkort voor een weekend een motor huren. Nu zie ik bij MVM Motoren een aantal leuke modellen staan. Daarnaast is de prijs ook erg aantrekkelijk.
Ik heb uiteraard *D de zoekfunctie gebruikt maar ik kom voornamelijk een aantal oude topics tegen waarvan de meningen erg verschillend zijn.

Nu was ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn? of raden jullie iets anders aan in de buurt van Utrecht?
Alvast bedankt en geniet nog van het paasweekend :]
 
Silverline in Ijsselstein heeft net een hoop nieuwe motorfietsen in ontvangst mogen nemen, wellicht het overwegen waard.
 
bij Marc van SIlverline kunje inderdaad prima terecht voor een nette huurmotorfiets. Hij heeft zijn zaakjes prima voor elkaar!
 
M'n broer huurde wel eens bij MVM, ging altijd goed. Ik heb het een keer geprobeerd, motor gereserveerd maar die was er niet op de dag dat ik vrij had genomen. Dit is al wel enkele jaren terug, en m'n broer had nooit problemen met ze. En MVM heeft wel eens een probleem met m'n motor netjes opgelost toen ik 2 kilometer verderop stil kwam te staan (foutje van een andere motorzaak). MVM maakte meteen tijd voor mijn motor.

Met Silverline ook altijd goede ervaring gehad, al is dat ook alweer wat jaren terug.
Dus je hebt wat te kiezen. Kijk waar ze de leukste motor hebben staan zou ik zeggen.
 
Staat leuk spul tussen bij Silverline :o MV agusta, s1000rr. Vragen wel veel per km vind ik. 30ct :)
 
Oke duidelijk. heb welis verhalen gehoord dat er soms krassen op de motor werd opgemerkt die er "eerst" nog niet op zaten.

Silverline ziet er ook goed uit idd. Vooral de Ducati Monster is vet :9~
 
Ik heb zowel bij Silverline als bij MVM 1x een motor gehuurd. OK, ik beken, het waren motorscooters, maar toch.

Allebei prima ervaringen. De grootste kostenpost blijft de extra kilometers. Bij Silverline had ik 150 vrije kilometers maar ik reed er 600: kassa. Als je daar rekening mee houdt kan er weinig misgaan.
 
Ik heb ooit een motor gehuurd bij Silverline. Dat ging allemaal heel netjes. Niet echt goedkoop (had toen 1000+ km gereden in een weekend). Daarna nog een keer een motor gehuurd bij RB motoren in De Bilt. Heel relaxte jongens, ging ook allemaal prima.

Het voornaamste is even de kleine lettertjes van de verzekering checken :)
 
Laatst bewerkt:
Goede ervaring 1.5 jaar geleden toen Bandit huurde, wel jammer dat je eigen risico moet afkopen om een beetje acceptabele te maken.
Straks als 25KW af ben misschien weer een motor daar huren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan