Motor huren bij rijschool wie kan dit ook

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
Ja ja morgen is het zover.
Mijn ex rij instructeur heeft speciaal voor oud leerlingen een regel dat je een motor kan huren voor 1 of meerdere uren voor de helft van een motorrijles.
aangezien ik nog geen motor heb maar wel flink aan het sparen vind ik dit een heel gooed idee.

Mijn vraag was of jullie dit ook kunnen bij je ex rijschool.

Alles is incl
Brandstof
verzekering
kilometers
 
20 euro per uur wel een beetje duur!! Een hele dag huren ergens anders is goedkoper.......enige voordeel is dat je 2 uurtjes kunt rijden :)
 
Toen ik de eigenaar van mijn rijschool sprak na het behalen van mn rijbewijs zei hij wel dat als ik een keer een motor wilde huren ik maar langs moest komen dus dwz dat ik het daar ook wel zou kunnen. Weet verder niks van prijzen enzo en of hij het nog doet
 
Ik vind het wel een goed idee. Je kent de rijschool. Als je ergens anders huurt zit je met een limiet van 100 km over het algemeen en moet je al snel extra betalen. Dus als je ff 2 uur wilt rijden is dat best een aardig aanbod
 
Bij rijschool Jan Gerritsen in Hoevelaken kan het ook.
Destijds 90 gulden per dag voor een CB500 meen ik.
 
Bij rijschool Jan Gerritsen in Hoevelaken kan het ook.
Destijds 90 gulden per dag voor een CB500 meen ik.

Ik denk dat die 90 gulden wel ongeveer klopt.

Mij staat iets bij dat een motor huren bij bv motoport, dat de goedkoopste motor iets van €45,- of €54,- per dag is..... een motorrijles kost al gauw €35,- dus 1 uur huren is een beetje duur...
 
Ik heb vandaag even heerlijk gereden ik was 37,50 kwijt voor 2 uurtjes maar dat had ik er wel voor over hoor. Ikben nog even lags de a4 gereden met een maat van me maar er was niemand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan