Motor huren FuerteVentura

MouseR1

Die hard MF'er
29 apr 2009
825
0
Tuitjenhorn
Weet iemand of je uberhaupt een motor kan huren op fuerteventura, ga er volgende week heen voor 8 dagen, en indien mogelijk neem ik dan me helm mee als ik een motor kan huren daar. Kan nl. niet heel veel online vinden.

Of zijn er mensen die er ervaring mee hebben om daar een motor te huren?

gr. Mouse
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of je uberhaupt een motor kan huren op fuerteventura, ga er volgende week heen voor 8 dagen, en indien mogelijk neem ik dan me helm mee als ik een motor kan huren daar. Kan nl. niet heel veel online vinden.

Of zijn er mensen die er ervaring mee hebben om daar een motor te huren?

gr. Mouse


Ben er al tig keer geweest, eigenlijk amper mortorrijders gezien aan die costa, enne was zelf ook steeds met de auto. Ff googelen is de oplossing. :W
 
Weet waar je aan begint om daar te :] . Ze rijden daar nogal eens alsof ze slapen, en boeit ze niet of ze een deuk meer of minder oplopen in de auto.

Neem veel vloeibaar beton mee, kun je mooi de gaten in het wegdek fixen :X
 
Mijn ouders zijn er geweest, maar die hebben geen motor verhuur gezien.
Mischien dat je OFF-road wel wat kunt vinden daar...
Auto's kun je trouwens prima huren daar aldus mijn ouders.
 
Weet niet of het mogelijk is, maar mocht dat zo zijn maak dan even foto's van de motor voordat je vertrekt. Kan een hoop ellende schelen bij het terugbrengen.
 
Ik heb hier Bike-Point Fuerteventura S.L. - Motorradvermietung, Motorradverleih, Motorrad mieten, Mietmotorrad, Motorradreisen, Motorradurlaub, Motorradtouren, Motorradfahren, Motorshop Urselmann, Enduro, Aprilia, Rollervermietung, Rollerverleih, Roller mieten, Mietroller, Corralejo, Costa Calma, Janida, Lanzarote, Gran Canaria, Teneriffa, Kanaren, Kanarische Inseln, Spanien, motorfiets verhuur, motor verhuur, motorfiets huren, motor tochten, motor vakanties, motor-fietsen, motor-Urselmann Shop, scooter verhuur, Canarische Eilanden, Canarische Eilanden, Spanje gehuurd, zonder borg, zonder credit-card. Alleen helm was een beetje gammel....ook geen prijs voor berekend.
Asfalt was prachtig. Ik zal iedereen aanraden. Eigenlijk is een dag tekort.
Spanjaarden zijn een heer in het verkeer, niet de touristen.
full


Ook even off the road
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan