Motor huren in buitenland

Nobodie

MF veteraan
24 okt 2003
1.896
0
Goedeavond

Is er net als bij auto's dat je een bepaalde leventijd moet hebben om een motor te huren. Weet dat je geen hoger vermogen mag rijden als je een 25kw rijbewijs hebt. We gaan namelijk in oktober met de familie naar spanje en willen daar een motors huren om lekker te touren, alleen zijn er drie die net hun rijbewijs hebben( ik ben er ook een alleen geen beperking op kw :) ) bedankt voor de reacties alvast
 
Op donderdag 08 januari 2004 20:12 schreef Nobodie het volgende:
Goedeavond

Is er net als bij auto's dat je een bepaalde leventijd moet hebben om een motor te huren. Weet dat je geen hoger vermogen mag rijden als je een 25kw rijbewijs hebt. We gaan namelijk in oktober met de familie naar spanje en willen daar een motors huren om lekker te touren, alleen zijn er drie die net hun rijbewijs hebben( ik ben er ook een alleen geen beperking op kw :) ) bedankt voor de reacties alvast

Ik denk dat je minimaal tijdens de huur periode in leven moet zijn :) . Verder kan ik je er geen zinnig antwoord op geven, behalve dan dat in niet alle landen zoveel regels zijn als in NL, misschien dat 25kw niet geld in Spanje???? Misschien kan een reisburo voor motorvakanties of de ANWB je helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan