Motor huren in Canada

Cugel

Die hard MF'er
26 jan 2003
373
0
Deze zomer ga ik naar Canada op vakantie :9 Een deel van deze vakantie ga ik naar familie in Kitchener Waterloo. 2 van mijn zwagers hebben een motor (goldwing en HD) en zouden eens voor me informeren of daar in de buurt motoren te huur zijn. Jammer genoeg lijkt Toronto het dichts bij (dikke 100 kilometer)
Misschien dat 1 van jullie een alternatief weet?
 
ff googlelen...weet wel dat je bij de meeste bedrijven rond de 85 dollar (us) kwijt bent voor 1 daggie...en das een boel geld vin ik.Je kunt het beste je zwagers daar een fiets laten kopen, er de vakantie op rijden,en hem dan weer verkopen, da's meestal veel goedkoper..
Veel plezier daar trouwens, leuke omgeving waar je naartoe gaat, vergeet alleen niet om richting het noorden te rijden, wordt daar alleen maar mooier... :]
 
Deze zomer ga ik naar Canada op vakantie :9 Een deel van deze vakantie ga ik naar familie in Kitchener Waterloo. 2 van mijn zwagers hebben een motor (goldwing en HD) en zouden eens voor me informeren of daar in de buurt motoren te huur zijn. Jammer genoeg lijkt Toronto het dichts bij (dikke 100 kilometer)
Misschien dat 1 van jullie een alternatief weet?

100 kilometer is voor Canadese proporties toch helemaal niet ver :?
Een uur rijden en je bent er al :)
 
Ik zal het eens proberen met google. Trouwens, ik was ff niet duidelijk genoeg. Het is maar voor 1, hooguit 2 dagen, dus tikkie prijziger is dan niet zo heel erg. We gaan eerst 2,5 week lekker camperen in de rockies en daarna nog een paar daagies naar familie. Dus om voor een daggie zo'n 3 uur in het koekblik te zitten vind ik nogal wat. Is toch beter om die uurtjes op de fiets door te brengen. Want ook in dat deel van Canada weten ze best wat files zijn. Toronto is namelijk tikkie groter qua oppervlak als de provindie Utrecht en der woont zooooooooooooooveel volk, met heeeeeeeeeeeeeeelveel koekblikken. Tis daar niks vreemd als je 3 of 4 auto's op je opritje hebt staan.
 
He, ik ben voor 2 jaar terug ook in Canada geweest.
Echt helemaal te gek daarzo :9
Ik ben btw ook nog in Kitchener geweest.
Wel erg weinig motoren daar gezien, het lijkt me daarook niet bijzonder mooi rijden.
Wel erg mooie omgeving natuurlijk maar alles is erg recht toe recht aan weinig lekkere bochtjes.
Met motoren huren daarzo kan ik je helaas niet verder helpen maar ik wens je wel veel plezier daarzo, ik zou er zelf ook graag nog een keer terug gaan. :)
 
Dank je. De bochies zijn daar inderdaad niet zo talrijk aanwezig. Ik ga van te voren eerst nog naar de rockies. Misschien dat ik daar nog een dagie iets prbeer te huren. :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan