motor huren in Duitsland

jr777

MF veteraan
3 feb 2008
3.776
1
Steenwijk
Beste mensen,

Ik ga van 't zomer naar Duitsland op vakantie ( Harz & Sauerland) en helaas niet met de motor. Nu wil ik tijdens die vakantie wel graag een keer daar rijden.

Weet iemand daar een goede zaak die motoren verhuurt?

Ik heb wel ff gegoogled en ook op het forum gezocht maar daar word ik niet veel wijzer van :-(

JR
 
waarom ga je niet op de motor dan? :?

Naba bedankt! Snap niet waarom ik het niet had gevonden.. googlede op dezelfde zoekterm... zal m'n bril wel niet op hebben gehad :P

Faithy tja er moet wat meer bagage mee en ook m'n vriendin en dat gaat niet passen op 1 motor (zeker niet die van mij zonder koffers). Dus is dit een mooie tussenoplossing. Daarnaast vindt m'n vriendin het wel leuk achterop maar een toertocht van 250 km's onlangs was wel genoeg.... En als ik de snelweg op draai stapt zij af.
Dus toch maar met de auto.
 
haha heb ik voorgesteld maar m'n vriendin durft niet alleen in het buitenland te rijden en voordat iemand begint over een aanhanger :+ ... ik heb zo'n groene auto en daar mag geen aanhangert achter. (en niet eens zo'n hybryde).

dus huren is echt de beste optie en vind ik ook geen probleem.. lekker een keer een andere fiets uitproberen.

en daarnaast wie weet ga ik nog wel een keer en dan lekker met de motor! :]
 
Laatst bewerkt:
Jij met de motor, en je vriendin met de auto er achteraan... :Y

Heb ik vorig jaar gedaan, wel zorgde ik ervoor later aan te komen bij het vakantiehuisje, zodat alles al uitgepakt was en er een wijntje voor me klaarstond.
8-)
 
Sauerland is een mooie omgeving. Ik woon zelf in Dortmund en verbreng er vele uurtjes, heerlijk sturen daar!!!! Als je niet zo bekend bent in de buurt kun je eens op bikemap.net kijken, daar staan vele gave routes. ze zijn eigenlijk voor de fiets, maar het zijn juist mooie rustige weggetjes die daarop staan. is wel even puzzelen met printen enzo, maar de moeite waard.

En als je een bord ziet dat een weg afgesloten is in het weekend (bv. B236 bij Schwerte) kan je beter omdraaien en het niet toch proberen in de hoop dat niemand het ziet, de stasi staat altijd om de hoek ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan