Motor huren in Noord-Italië (Omgeving Luino) ?!

jan9015

MF'er
19 mei 2009
243
0
Hallo,

Ik wil aankomende zomer een motor huren in Noord-Italië. Nu ben ik 2 jaar geleden ook in Noord-Italië geweest maar kon geneen motorboer vinden die mij een motor wilde huren!:(.

Ik heb de zoekfuntie al gebruikt maar alleen hele oude toppics gevonden..

Hebben jullie nog adresjes in de omgeving van Luino?

Groetenn
 
Heb je onze vriend Google ook geprobeerd? Luino, aan het Lago Maggiore? Niet zo heel ver van Locarno, daar kan je zeker motoren huren.

Zoek op google.ch met "noleggio moto" <+ eventueel plaatsnaam>

Oa hier een adresje:
http://www.commercio-moto.ch/

Beetje nieuwsgierig, hoe ga je daar dan naartoe? Gewoon met de auto? Heb je zelf een motor, waarom dan niet daarmee?
 
Thx voor je reactie!

Ga ik ff doen op de manier zoals jij zegt. Ik had al ff gewoon op google gezocht maar niet veel gevonden.

Ik heb zelf een 600rr. Heb zelf vorig jaar in Frankrijk gereden. Maar nu wil ik o.a. langs een paar bekenden even een paar dagen, en dan daar een motor huren. Ik ga er waarschijnlijk met de auto naar toe.

Heb eigenlijk niet zo veel zin om 9 uur op een racer stukken snelweg te pakken.:)
 
Thx voor je reactie!

Ga ik ff doen op de manier zoals jij zegt. Ik had al ff gewoon op google gezocht maar niet veel gevonden.

Ik heb zelf een 600rr. Heb zelf vorig jaar in Frankrijk gereden. Maar nu wil ik o.a. langs een paar bekenden even een paar dagen, en dan daar een motor huren. Ik ga er waarschijnlijk met de auto naar toe.

Heb eigenlijk niet zo veel zin om 9 uur op een racer stukken snelweg te pakken.:)
misschien ff aanhanger huren is een stuk gkoper als een motor huren en je kan lekkuh op je eiguh bike knallen :P
 
Ja dat is ook een optie:-). Kga nu ff rondkijken hoe duur het is om een motor te huren..
 
Heb je onze vriend Google ook geprobeerd? Luino, aan het Lago Maggiore? Niet zo heel ver van Locarno, daar kan je zeker motoren huren.

Zoek op google.ch met "noleggio moto" <+ eventueel plaatsnaam>

Oa hier een adresje:
http://www.commercio-moto.ch/

Beetje nieuwsgierig, hoe ga je daar dan naartoe? Gewoon met de auto? Heb je zelf een motor, waarom dan niet daarmee?


locarno is dan wel in Zwitserland natuurlijk. maar moet geen probleem zijn.
Lijkt me sterk dat ze daar geen motoren verhuren, of anders Ascona.
Is wel een vrij grote stad namelijk, iig prachtige streek, je kan er zo de via simplon pass naar de Furka grimsel en sustenpass. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan