Motor huren of kopen op Malta

Ik wist dat ik op je kon rekenen !!! ... :} :} :} Ik heb zèlf 5 jaar in M'sida gewoond !! Waarschijnlijk ken je mijn huis wel; recht tegenover the Parish-Church van M'sida aan de andere kant van de rotonde heb je een winkel in huishoudelijke artikelen "De Battista" . In dat huis boven die winkel woonde ik en had dus ook dat enorme dakterras waar ik nog best wel leuke feesten heb gegeven !! Ik ben heel nieuwsgierig in welk huis jij dan hebt gewoond in M'sida waar je de boulevard van Sliema kon zien ... dat moet dan aan de kant van Pièta of Gzira geweest zijn. Hetty en ik gaan waarschijnlijk op The Strand wonen, maar we zijn nog verschillende mogelijkheden aan het aftasten. En waarschijnlijk huren we eerst maar eens een Offroad om te kijken hoe dat bevalt voor we er één kopen.

ps. Ik ben trouwens "Ginger" .... als dat je iets zegt ... (misschien heb je ooit de uitzending van Xarabank gezien waar in ik opgetreden heb?)

Groetjes : Willem en Hetty
Tower gate street :-) zeg maar rechts onder het zwembad, als ik me niet vergis.
Bij politie buro links naar boven, langs school en dan naar rechts en 1e rechts. :)
 
Karaoke time:

Geluid aanzetten en meelezen :)

http://www.kicken.com/funnyfiles/PatrickKicken3FM-italianman.mp3

(read it in italian accent)

Ona day ima gonna go ina big hotel in Malta !!
Ima gonna have some good food and ima gonna
drink like the old days.

I go to the restorante and i tella waiter to bring me
two pissis tost !!
He brought me only one piss!!
I tella him i want two piss ona my plate !!
He said me, you better not piss ona your plate,
you Sona ma Bitch.....
I dont even know the man and he called me Sona ma Bitch !


Anyway, I go to another restorante.
The waiter brought me a spoon a knife but not a Fock !!
I told him i wonna Fock !
He told me everyone wonna Fock !
I say him, you not understand .. I wonna fock
ona my table.
He said me, you better not fock ona table you go
to the toilet, you Sona ma Bitch
I dont even know the man and he called me Sona ma Bitch


Than, i went to my hotel.
In my room i had a pillow, blanket but not shit
I call the man and I say: I wont two shit !!
He said to me you better not shit here. Go to the toilet.
Nooo you no understand!!! I wanna shit onna my bed !
You better not shit ona bed you italian Sona ma Bitch .

I wasa very angry !
I take my bags and i go to recepsione .
I wenta there and i tolda the men at the desk:
Scuzi, I want to go to Italy
The man at the desk said, good than "Peace on You"
Yes, and I piss all of you too .....
Arrivederci, maleducati
 
Bijna goed .... Het Eiland Malta meet 26 bij 16 kilometer ... en er zijn inmiddels weer een paar wegen bijgekomen, maar je hebt gelijk ... voor een Goldwing is 't niks ...

mwoh, 8okm/u moet kunnen met zón "bankstel".




:+
 
Ik ben drie keer op Malta geweest en als je me nou vraagt wat er nou aan dat eiland zo bijzonder is? Geen idee, maar op één of andere reden ben ik er drie keer geweest. De laatste keer was ik in 2001 op bezoek bij een vage vrouwelijke ICQ-kennis die in Mellieha woonde en die me nu alweer vergeten is. Maar het was toch leuk me even begeven te hebben tussen de echte Maltezers

Ik zat er toen nog even aan te denken om met de motor naar Malta te gaan, maar de tocht van drie dagen naar Malta vanaf een Zuid-Franse haven op een vaag koopvaardij-schip zag ik niet zitten. Misschien voor jullie toch een idee om lekker richting Zuid-Frankrijk / Italië te toeren en dan met de boot naar Malta?

Zag zelfs een ZZR1100 op Malta, maar veel zal je er niet op kunnen rijden op zo'n klein eilandje ;) .
 
[me]Sspoekie gaat binnenkort op vakantie naar Malta! 8-)
[/me]


Motorrijden is daar zeker geen aanrader. Er zijn maar enkele goede wegen, de rest is een zooitje. Een off-road zou nog kunnen, maar een Goldwing is daar vast geen lolletje.

Veel plezier daar iig!
 
[me]Sspoekie gaat binnenkort op vakantie naar Malta! 8-)
[/me]


Motorrijden is daar zeker geen aanrader. Er zijn maar enkele goede wegen, de rest is een zooitje. Een off-road zou nog kunnen, maar een Goldwing is daar vast geen lolletje.

Veel plezier daar iig!


Jij ook veel plezier op de "goddelijke rots in het midden van de Middellandse Zee".... *D
 
Malta 8-)

8 dagen geweest
7 dagen onder water door gebracht

:}

"we take only no bumpy road" B| no bumpy my ass
 
Terug
Bovenaan Onderaan