motor huren, waar en hoe duur?

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.068
8.224
Assen
Omdat ik louter vrij trage motoren heb, en af en toe wel eens verder weg moet op 1 dag en terug keek ik eens wat 't kost om een 'echte'motorfiets te huren. iets waarmee je gewoon 120 kan kruisen, evt. met passagier..
Een auto huur je vanaf 30 euro/dag en ik had wel gedacht dat een motor huren iets duurder zou zijn omdat dit vooral op een recreatieve markt ingesteld zal zijn, maar 129 euro voor een japanner??

Zijn hier mensen die wel een een motor hebben gehuurd?
Ervaringen?
 
even googlen gaf mij markant motorverhuur vanaf 49Euro per dag... een cruiser (dragstar 1100) vanaf 59 per dag. zou even rond googlen zijn wel wat betere prijsjes dan 129 te vinden lijkt me.
 
in alkmaar heb je lemstra en zaanstadmotoren.. Daar is een r6 of een z750 volgens mij 85 euro per dag. Vond ik ook al niet goedkoop maargoed is alsnog minder dan 130.
 
'motor huren..' > 'motor huren, waar en hoe duur?'
 
HMI Italiaanse Motoren - Verhuur

Tis bij je in de buurt, is niet veel goedkoper maar verdorie, je krijgt ook wel iets voor je centen! Je kunt eigenaar Onno toch altijd ff bellen of hij wellicht iets anders heeft staan wat hij niet op z'n website zet.
 
Laatst bewerkt:
Je weet van het torenhoge eigen risico bij schade? Maar je rijdt al motor, dus daar hief je je denk ik niet zo druk over te maken.
 
Is het niet een idee, als je al wat ouder bent en geen racemonster 'ff wilt lenen' om gewoon langs een dealer te gaan en het voor te stellen. Die hebben soms toch al afgeschreven demo modellen staan die daar maar een beetje staan. Volgens mij kom je wel serieus over dus je kan het op zijn minst proberen toch? Of denk ik nu heel raar?
 
Ik keek even op de website van 2 motorzaken waar ik regelmatig klant ben, en die zijn (veel) goedkoper dan genoemde 129 euro per dag.
(Hans van Wijk en Goedhart)
 
nog een tip:
mocht je inderdaad een motor huren, maak voordat je bij de verhuurder weg rijdt, rondom foto's om te voorkomen dat je gezeur krijgt over eventuele krasjes als je hem terugbrengt.
 
je kan ook een fj900 oid kopen voor rond de 500 euro.
da's gelijk aan 4 dagen huren *D
 
ja daar zeg je wat, maar dan ga je een dergelijke fiets nalopen en misschien nwe bandjes, electro op van die nieuwerwetse schijfremhydraulicadingesen lek en daar ja je weer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan