Motor Huren

Lies_77

MF'er
23 feb 2007
140
0
Zuid-Holland
Ik denk ik vraag het maar aan mensen met verstand, en mensen die al heel wat ervaringen hebben :) dus kwam ik hier terecht :+

Ik wil graag eerst ff een motor huren, om te kijken welke bike er echt by me past en vooral op welke ik fijn rijdt.
Maar na lang zoeken op internet kom ik uit bij 2 bedrijven, eentje in Utrecht is voor mij een uurtje rijden en die ander zit in Barendrecht, is niet zover voor mij rijden, maar heeft niet echt veel keus staan.

Als jullie een leuke verhuur adresje kennen zou ik dat heel graag willen weten
Het liefst in de omgeving Zuid Holland!!!


Tnx
 
Ga gewoon eerst ff kijken wat je ongeveer wilt rijden, welk type, vermogen, noem maar op.
Ga daarna ff googlen naar motorzaken bij jou in de buurt, of pak het telefoonboek.
En daarna bellen naar de bewuste motorzaken, bijna alle zaken verhuren wel motoren,
en ik weet niet waar je ongeveer in Z-H woont, maar in Hardinxveld (langs A15) zit
sowieso Korteland motoren, die verhuren ook motoren!

Succes ermee! :W
 
Motor huren is wel duur....
Waarom ga je niet naar verschillende dealers en als je dan beetje geinteresseerd speelt, dan mag je zo proefritje maken.

Stel je dat je bij 3 dealers net doet of je niet kunt kiezen tussen 2 motoren, dan kun je toch al snel 6 motoren uitproberen ;)
 
Ga gewoon eerst ff kijken wat je ongeveer wilt rijden, welk type, vermogen, noem maar op.
Ga daarna ff googlen naar motorzaken bij jou in de buurt, of pak het telefoonboek.
En daarna bellen naar de bewuste motorzaken, bijna alle zaken verhuren wel motoren,
en ik weet niet waar je ongeveer in Z-H woont, maar in Hardinxveld (langs A15) zit
sowieso Korteland motoren, die verhuren ook motoren!

Succes ermee! :W

What he said.. Als ik slaag over twee weken ga ik ook een weekendje een motor huren. Waarschijnlijk een Yamaha R6 of een Gixxer 600.

Motorverhuur? Een motor huren doe je bij motorverhuur van huureenmotor.nl. Alle merken Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Harley is een site waar je een motor kan huren. Ik moet wel zeggen dat ik een beetje naar wordt van het eigen risico wat je moet betalen mocht je eenzijdige schade rijden (€1000,00!).

Ik quote:
Huurder is aansprakelijk voor de motorfiets of trike totdat deze incl papieren correct is afgeleverd bij Duine4motor verhuur.In geval van schade is huurder altijd aansprakelijk voor het eigen risico per schade geval . Dus als u de motor links om laat vallen en in dezelfde huurperiode de motor rechts om laat vallen dan betaalt u twee keer het eigen risico. Behalve bij verhaal van schade op tegen partij.

Eigen risico: € 2.000,00

Ik wil graag het eigen risico verminderen naar € 1.000,00 tegen een prijs van € 12,00 per dag. (ik praat hier over een R6 btw..)
 
www.silverline.nl

Eigenlijk de enige echte motorverhuurder met veel keus, en geen moeilijk gedoe.

Motoport verhuurt ook wel.
Maar die hebben weet ik wat voor voorwaarden.

Bij veel BMW-dealers kun je ook terecht.
 
Trouwens, ik lees net op de site van www.hansvanwijk.nl

Voor klasse B dient de huurder minimaal 21 jaar te zijn en 1 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs.
Voor klasse C dient de huurder minimaal 23 jaar te zijn en 2 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs. Tenzij het een 25kw motorfiets betreft; dan dient de bestuurder
1 jaar in het bezit te zijn van het motorrijbewijs.
Voor klasse D dient de huurder minimaal 25 jaar te zijn en 3 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs.

Klasse C is de klasse waarvan ik een motor wil huren... 2 jaar in het bezit van een motorrijbewijs.. wtf!

En echt, die eigen risico is belachelijk!!!! €1000,00?!?!?! Screw huren als het echt allemaal zo moeilijk moet, jezus!
 
Trouwens, ik lees net op de site van www.hansvanwijk.nl

Voor klasse B dient de huurder minimaal 21 jaar te zijn en 1 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs.
Voor klasse C dient de huurder minimaal 23 jaar te zijn en 2 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs. Tenzij het een 25kw motorfiets betreft; dan dient de bestuurder
1 jaar in het bezit te zijn van het motorrijbewijs.
Voor klasse D dient de huurder minimaal 25 jaar te zijn en 3 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs.

Klasse C is de klasse waarvan ik een motor wil huren... 2 jaar in het bezit van een motorrijbewijs.. wtf!

En echt, die eigen risico is belachelijk!!!! €1000,00?!?!?! Screw huren als het echt allemaal zo moeilijk moet, jezus!
als je gaat proefrijden heb je vaak ook een eigen risico van rond de € 1000,- hoor...
 
Bij Goedhart in Bodegraven verhuren ze ook motoren, je kan even op www.goedhartmotoren.nl kijken of er iets bij zit wat je zou willen huren. Verder lijkt het me inderdaad slim om vooral proefritten te gaan maken, want een paar keer een motor huren kost je ook best wat geld.
 
Trouwens, ik lees net op de site van www.hansvanwijk.nl

Voor klasse B dient de huurder minimaal 21 jaar te zijn en 1 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs.
Voor klasse C dient de huurder minimaal 23 jaar te zijn en 2 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs. Tenzij het een 25kw motorfiets betreft; dan dient de bestuurder
1 jaar in het bezit te zijn van het motorrijbewijs.
Voor klasse D dient de huurder minimaal 25 jaar te zijn en 3 jaar in het bezit van
het motorrijbewijs.

Klasse C is de klasse waarvan ik een motor wil huren... 2 jaar in het bezit van een motorrijbewijs.. wtf!

En echt, die eigen risico is belachelijk!!!! €1000,00?!?!?! Screw huren als het echt allemaal zo moeilijk moet, jezus!

En waarom zou dat zijn denk je? Vanwege alle goede ervaringen in het verleden?
 
Misschien is dit wat voor je, ze hebben van alles wat.

Naam SilverLine Verhuur BV
Adres Edisonweg 46
Postcode 3404 LD
Plaats IJsselstein (UT)
Telefoon 030 - 2943515
Fax 030 - 2910387
E-mail info@silverline.nl
Internet www.silverline.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan