Motor huren

@Sender: zoek even de specs op: GSF is de Bandit, viercilinder dus. V-strom is V-twin.

@MM, voor 750 is een leuke motor te vinden, met wat geluk ook voor minder. En in tegenstelling tot eigen risico is dat geld niet weg, zolang zo'n brik/pekelfiets/youngtimer een beetje blijft lopen blijft ie ook wel een paar honderd euro waard. Zelfs met een krasje extra erop ;)

En groot voordeel: als het regent ga je toch gewoon een dagje later rijden :) Of een week later... Of drie dagen achter elkaar, net waar je zin in hebt.
 
Bedankt voor de tips ik ga dan denk ik voor de gsf650. De reden dat ik een dagje huur is om gewoon even een dag te rijden en te wennen. De er-5 heb ik gewoon normaal op gereden dus wel gewoon goed optrekken maar niet als een gek tegen de begrenzer aangeslagen.

Ik heb gewoon een pak en wil gewoon een dagje rijden me eigen motor komt later nog wel een keer
 
Zou lekker een naked doen, is toch net iets makkelijker heen en weer te smijten dan een gekuipte fiets. Waarom? Geen idee, maar is gewoon zo.

Z750 is dan inderdaad een wijze keus. Prima hanteerbare fiets, prima vermogens plooing. Maarja dat hebben ze allemaal.

Over die kuip, ik heb nu een div 900 als eerste motor. Ik kan me nog herinneren dat de eerste keer dat ik erop reed het toch echt wel richting ENG vond. De voorkant van je motor (althans zichtdeel) blijft hangen, terwijl je motor wel stuurt. Die lesfietsen hebben ook altijd dat alles meedraait de bocht in. Dat is aan het begin wel prettig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan