Motor huren?

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Weet iemand waar je een goede motor voor niet teveel geld kan huren. Ik heb er op dit moment nog geen (wil in de nabije toekomst aan een zx6r beginnen) maar wil er wel eens een keer een dagje of weekend tussenuit.

Heeft iemand hier ervaring mee of een goed adresje?
 
De plaatselijke motorzaak is meestal wel een goed startpunt. Die kunnen je in ieder geval wel doorverwijzen naar een verhuurpunt als ze het zelf niet doen.

Helaas stoppen veel bedrijven met de motorverhuur. Zo had K.A.V. een heel uitgebreid verhuurprogramma maar die zijn gestopt en ook bij mijn eigen dealer kappen ze ermee.
 
Mocht je in de buurt van Utrecht wonen, dan is silverline een hele goede. Ik heb daar dit jaar een motor gehuurd, toen ik er zelf nog geen had. Het was een gloedjenieuwe Thundercat.

Kosten voor 1,5 dag waren 250, ex brandstof. Eigen risico was Fl. 1000,- en dat is erg laag. Ze maakten totaal geen probleem van het feit dat ik mijn rijbewijs pas 4 maanden had.

Kortom aanrader!

Mischien dat ik daar nog eens een Duc ga huren voor de gein.... :9~
 
liefst in de buurt van amsterdam, maar iets verder is ook geen probleem. Dan ga ik gewoon op de trein er naar toe of vraag een vriend of hij me brengt (achterop de motor).
 
Op 2001-07-23 11:09, schreef RogierG:
Mocht je in de buurt van Utrecht wonen, dan is silverline een hele goede. Ik heb daar dit jaar een motor gehuurd, toen ik er zelf nog geen had. Het was een gloedjenieuwe Thundercat.

Kosten voor 1,5 dag waren 250, ex brandstof. Eigen risico was Fl. 1000,- en dat is erg laag. Ze maakten totaal geen probleem van het feit dat ik mijn rijbewijs pas 4 maanden had.

Kortom aanrader!

Mischien dat ik daar nog eens een Duc ga huren voor de gein.... :9~

Bij jou misschien niet, dat wil niet zeggen dat zij het ook niet bij anderen doen. Een vriend van me heeft dat ook gehad.
 
Staat toch geen datum op je rijbewijs wanneer je het hebt gehaald alleen wanneer het vernieuwd is.
Gewoon heel hard roepen dat je eerst motor hebt gedaan en daarna auto en dat je dus al een aantal jaar motor rijd.
 
Er staat: Rijbewijs geldig vanaf. Dat is de datum waarop je het rijbewijs hebt gehaald. Bij mij dus een datum in 1997 voor de auto en een in 2001 voor de motor.

Die theorie gaat dus niet op helaas.
 
Je hebt helemaal gelijk!
Zit hier op mijn werk ook zo'n politie figuur en die zei dat ze dat niet konden zien :) . Die gasten weten ook niets heheh.
 
Kijk eens op motor.pagina.nl , daar heb je ook verhuurbedrijven, of dat is nu zelfs verhuur.pagina.nl ofzo. Check eerst maar de eerste. M'n broertje heeft bij MVM in Vleuten (Utrecht) een keer een ER-5 gehuurd. Rijd best zo'n ding. Kostte ook niet veel. 75 gulden per dag huur incl. volle tank. En dan 150km vrij ofzo. Best leuke motor, maar ik geef toch voorkeur aan iets met kuip, dan zit je lekker uit de wind met hoge snelheden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan