patrickZ
MF veteraan
ooit een tdr250 gezien..
ergens halvere wege Italië..
vond 't allemaal beetje gecompliceerd...
ergens halvere wege Italië..
vond 't allemaal beetje gecompliceerd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat was de offerte van mortimer?
Gelukt?
Vaak zijn dat prijzen voor georganiseerde ritten en/of vervoer. Hetzelfde geldt voor circuitorganisaties die alle motoren vanaf één verzamelpunt laden en brengen naar de plaats van bestemming. Afhankelijk van of je een vervoersbedrijf inschakelt of een importeur die regelmatig op en neer rijdt, zullen de kosten erg verschillen. Bij een goedkope transporteur zul je snel je motor tussen meerdere goederen zien staan, want des te minder m², des te goedkoper de rit per product. Afhankelijk van de logistieke planning moet een bedrijf speciaal heen en weer moeten rijden voor enkele motoren, daardoor gaat de prijs automatisch omhoog.Ik lees regelmatig prijzen van €500 - 600 om een motor heen en terug naar Portugal/Zuid Spanje te vervoeren.
Dan is €765 voor Italie enkele reis wel compleet van de pot gerukt.
Ik vind het niet duur en enorm meevallen.De kosten kwamen neer op 765eu one way. Helaas voor mij te duur, het importeren is daardoor niet meer aantrekkelijk.
En Engeland dichterbij dan Italië,dus de prijs zal ook wel hoger zijn.Vergeet niet dat transport het laatste jaar flink duurder is geworden
Een bedrijf die er ervaring mee heeft, en een chauffeur die het vaker doet geeft wel een pre en vertrouwen dat ze je motor ook netjes behandelen.Je moet net iemand vinden die al naar Italië moet met de vrachtwagen ofzo en deze op de terugweg kan meenemen voor een schappelijke prijs (anders wellicht leeg terug)
Als je er speciaal een bedrijf voor inschakelt moet het eerst op jou verdient worden,,, en de rest nemen ze dan allemaal in de loop mee (want rit al geboekt)
Wat je moet zoeken is dus een vervoersbedrijf welke op Italië rijdt en ipv leeg terug, jouw motor als bijvangst mee terug neemt
Maar kost sowieso wel een paar 100 wss
dan ben ik wel benieuwd wat vooraf je verwachting was op zulke afstand met het werk erbij, wat je prijsidee was.De kosten kwamen neer op 765eu one way. Helaas voor mij te duur, het importeren is daardoor niet meer aantrekkelijk.
Duitsland is groot.Droom kapot.. gewoon je brommer in Duitsland kopen en importeren. Of een exclusievere fiets kopen waarbij het zin heeft om wel die 7 a800 euro te lappen.
ooit een tdr250 gezien..
ergens halvere wege Italië..
vond 't allemaal beetje gecompliceerd...