motor in de serie Dark Angel

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Ja Jessica Alba mag er zijn, maar eigenlijk wil ik weten op wat voor motor ze rijdt in die serie. Zag het ff in een schim, en ze reed op een motor. Is dat meer of was dat alleen in de afgelopen aflevering?

Volgens mij is het een Kawa? Welk type? Welk modeljaar? Hoe zijn die motoren, goed? Duur? Vind het een mooie motor, namelijk *D .

Zie foto\'s (bijgevoegd):

misc.php


misc.php


misc.php


Nou meer plaatjes kan ik niet vinden... :)

 
Laatst bewerkt:
Op Donderdag 08 november 2001 23:54 schreef Daemon het volgende:
Ja Jessica Alba mag er zijn, maar eigenlijk wil ik weten op wat voor motor ze rijdt in die serie. Zag het ff in een schim, en ze reed op een motor. Is dat meer of was dat alleen vandaag?

Volgens mij is het een Kawa? Welk type?
Kawa ZZR, lijkt op een 600, maar ik kan me vergissen (1100) :)

De Kawa heb ik al, nu de Jessica nog }) :P
 
Kawa ZZR, lijkt op een 600, maar ik kan me vergissen (1100) :)

De Kawa heb ik al, nu de Jessica nog }) :P

Aha, hier een quote van een \'fan-site\', maar misschien heeft ie meer verstand van Jessica dan van motoren(?):

------------
What is the make and model of Max\'s Bike?

Max\' motorcycle is a Ninja 450 imported from Taiwan with dual shocks and single disc brakes on the front and back. The bike has also had some minor body modifications to make it look like a 250 like the tail end has been extended 3 inches and the tail lights have been changed. Max\'s bike also looks like the newer model Ninja 600EX made by Kawasaki. Jessica Alba in an interview claims she rides a 350 model.
------------

:?
 
Laatst bewerkt:
Op Donderdag 08 november 2001 23:54 schreef Daemon het volgende:
Ja Jessica Alba mag er zijn, maar eigenlijk wil ik weten op wat voor motor ze rijdt in die serie. Zag het ff in een schim, en ze reed op een motor. Is dat meer of was dat alleen vandaag?

Volgens mij is het een Kawa? Welk type? Welk modeljaar? Hoe zijn die motoren, goed? Duur? Vind het een mooie motor, namelijk *D .

Nou meer plaatjes kan ik niet vinden... :)

Nou mijn Explorer klapt er 2x uit bij deze topic. Dan maar met Netschaap. Maaruh die fansite is wel heel erg vaag.. 450.. 350.. rare waarden voor een Ninja.

Maaruh Daemon, ga je na het kijken van Knightrider ook een Pontiac Firebird Transam kopen ? En na het kijken van Airwolf een Bell 222 helikopter? :)
Ok ik geef toe, toen ik een klein ventje was en Terminator 2 keek, wou ik ook een honda XR80R kopen. Nou dat is dus een 250 geworden :P
 
Even een meer volledig antwoord over de motoren in de film (ja de stunts worden gedaan op andere ninja\'s):

There is no definitive answer to this question, as many different bikes (all of which look similar to the untrained eye) are used for different scenes. If you\'re looking for the simple answer, it\'s a Kawasaki Ninja 650 \"black, like [her] mood\"; If you\'re looking for more detail, here\'s the best we can do: Max\' motorcycle is a Ninja 450 imported from Taiwan with dual shocks and single disc brakes on the front and back. The bike has also had some minor body modifications to make it look like a 250 like the tail end has been extended 3 inches and the tail lights have been changed (the 250\'s have rear turn signals mounted on stalks on the rear fender; the zx600/zx1200 have the rear turn signals integrated into the rear seat cowling). The bike ridden by the stunt double that does all the wheelies is probably at least a ZX600 (not the newer ZX6R).
============

hahah ze doet niet eens d\'r eigen wheelies. Wat NEP! Maximum for Dark Angel 2!!! Dan blijft de naam \'Max\' er ook nog in zitten :)

Maar waar ga je in godsnaam een Ninja 650 kopen?! Ninja 600 is nog te doen :) Of hebben we hier weer de helft van de bestaande motoren in Nederland?
 
intresseerd me niet met welke fiets ze rijdt, ik wil beide dvd\'s in dvix verdomme! :(
 
Als je hier kijkt
ja-wall-60b.jpg

is het een duidelijk geval van een Amerikaanse ZX6 oftewel ZZR600 voor de rest van de wereld.
 
Als je hier kijkt
ja-wall-60b.jpg

is het een duidelijk geval van een Amerikaanse ZX6 oftewel ZZR600 voor de rest van de wereld.

Leek me ook sterk dat het een ZXR was, want voor zover ik weet heeft ze geen buddy die uit 2 delen bestaat, maar gewoon een \'lange\' buddy zoals bij normale sport-toer motoren ;)

Maar een ZZR (ZX zonder R) wordt ook een Ninja genoemd??!?!?!? Ik dacht altijd alleen bij ZXR.
 
Nou mijn Explorer klapt er 2x uit bij deze topic. Dan maar met Netschaap. Maaruh die fansite is wel heel erg vaag.. 450.. 350.. rare waarden voor een Ninja.

Maaruh Daemon, ga je na het kijken van Knightrider ook een Pontiac Firebird Transam kopen ? En na het kijken van Airwolf een Bell 222 helikopter? :)
Ok ik geef toe, toen ik een klein ventje was en Terminator 2 keek, wou ik ook een honda XR80R kopen. Nou dat is dus een 250 geworden :P

Wow, dat wist ik helemaal niet dat Airwolf een Bell 222 was. OK, toegeven die Transam wist ik ook, en van Terminator ook wel een beetje.

Maar toevallig zoek ik een sportieve woon- / werkmotor. En ik zat gister te \'zappen\' en zag die motor (en toen Jessica :) ). Dat leek me wel wat. (Maar stiekum vind ik hem toch alleen maar mooi door dat \'miss Alba\' erop zit? }) )

Pooh: is de serie zo goed dan?
 
Ok, volgens mij is het inderdaad een Kawasaki ZZR600.

Wie weet er meer over zo\'n motor? Het model is niet echt veranderd zie ik, motoren uit \'93 lijken nog steeds op de huidige modellen.

Maar zijn het een beetje goede motoren? En dan echt voor woon- / werkverkeer. Vermogen genoeg heb ik gezien, 74 kW of zo. En echt duur zijn ze ook niet...
 
Op Vrijdag 09 november 2001 12:46 schreef Daemon het volgende:
Pooh: is de serie zo goed dan?
Niet echt, maar mooie meid, mooie motor, leuke scifi,
\'t heeft wel wat en ik wil dus wel netjes alle afleveringen kijken.
Hoogstaand tv is het niet maar in dagen dat bigbrother dagelijk op tv komt klaag ik niet meer over nieveau hoor.
 
Dan is miss Alba ook maar een onderdeurtje... ZZR250 is toch een slag kleiner, smaller etc dan een ZZR 600... Zo klein is Jess dacht ik toch nie...

Ik hou het toch op een verbouwde 600... :)

[me]Muis is eigenwijsje[/me]
 
Duidelijk een ZZR250
en inderdaad miss Alba is errug klein van stuk.

by the way..ZZR600 ideaal motorfiets voor woon-werk verkeer. Heb zelf een 96\'er alleen teringzooi dat ik gisteren na het wassen hem heb laten vallen --> krassen op de kuip \ '(
 
Duidelijk een ZZR250
en inderdaad miss Alba is errug klein van stuk.

by the way..ZZR600 ideaal motorfiets voor woon-werk verkeer. Heb zelf een 96\'er alleen teringzooi dat ik gisteren na het wassen hem heb laten vallen --> krassen op de kuip \ '(

dat is balen!!!

maar het lijkt me wel wat voor woon- / werkverkeer, toch eens gaan zoeken, en kijken hoe zoiets is.

iemand had erover dat er wel eens iets me de nokkenas kan zijn? weet niet precies wat hij nou bedoelde (pitting of zoiet?)...
 
For sure een ZZR 250.
Vriendin van mij heeft exact dezelfde.
Verschil zie je snel a.d.h.v. velgen. De 250 heeft van die gietranden (kleine opstaande randjes op spaken), dit hebben de 600 en 1100 niet.
 
Maar toevallig zoek ik een sportieve woon- / werkmotor. En ik zat gister te \'zappen\' en zag die motor (en toen Jessica :) ). Dat leek me wel wat. (Maar stiekum vind ik hem toch alleen maar mooi door dat \'miss Alba\' erop zit? }) )

Nou Daemon, tijd om je 650 dus in te ruilen voor een 250cc!! :} :j :)

Maar voor binnendoor enzo is een 250cc echt goed genoeg hoor.. gister ook even 60km gereden op die 250cc van mij, lekker relaxt binnendoor, en nog steeds de eerste die als snelste bij het stoplicht wegrijd met maar 0,25 liter tussen alle 1,8 en 2,0 liters....

edit: En nee ik bedoel dus niet dat je \'m moet kopen, maar dat je een 250cc nog niet eens echt hoeft te onderschatten :) Maar voor woon-werk zou ik zeker minstens 600cc nemen. Maar je hebt al 650cc, dus misschien een ZZR1100 wat voor je ?
 
Laatst bewerkt:
Nou Daemon, tijd om je 650 dus in te ruilen voor een 250cc!! :} :j :)

Maar voor binnendoor enzo is een 250cc echt goed genoeg hoor.. gister ook even 60km gereden op die 250cc van mij, lekker relaxt binnendoor, en nog steeds de eerste die als snelste bij het stoplicht wegrijd met maar 0,25 liter tussen alle 1,8 en 2,0 liters....

edit: En nee ik bedoel dus niet dat je \'m moet kopen, maar dat je een 250cc nog niet eens echt hoeft te onderschatten :) Maar voor woon-werk zou ik zeker minstens 600cc nemen. Maar je hebt al 650cc, dus misschien een ZZR1100 wat voor je ?

jij denkt dat ik m\'n SV in gaat ruilen voor een ZZR? HALLO ik wil wel vooruit gaan... Nee, ik wil 600 cc of meer, en ik hou mijn SV er bij natuurlijk. En van 650 cc 2-cilinder naar 600 cc 4-cilinder is volgens mij een aardig verschil...
 
jij denkt dat ik m\'n SV in gaat ruilen voor een ZZR? HALLO ik wil wel vooruit gaan... Nee, ik wil 600 cc of meer, en ik hou mijn SV er bij natuurlijk. En van 650 cc 2-cilinder naar 600 cc 4-cilinder is volgens mij een aardig verschil...

Het was sarcatisch bedoeld ;) Maaruh 2 naar 4 cilinders verschilt sowieso al aardig :)

BTW: ik ben wel van 500cc naar 250cc gegaan, dus je zou me op kunnen volgen! :]
 
Het was sarcatisch bedoeld ;) Maaruh 2 naar 4 cilinders verschilt sowieso al aardig :)

BTW: ik ben wel van 500cc naar 250cc gegaan, dus je zou me op kunnen volgen! :]

oh, ok... }) , van 500 naar 250? maar niet van 2 naar 4...
 
Terug
Bovenaan Onderaan