motor in de woonkamer

En wat zegt 'ie dan de hele tijd: Vuurtje, ga nou uit. Ga nou uihuit! Nouhou, toe dan , ga dan uihuit :+
Een dranger bedoel je denk ik ;)

LOL :) ...

Mijn drive-in (hobby)woning uit 1976 had in elk geval geen brand kerende/werende deur en al helemáál geen deurdranger. Toen was het kennelijk nog niet verplicht.
Mijn huidige twee onder een kap uit 1989 heeft weliswaar een deur naar de garage met een ingebouwd kettingkje en een borstel op de grond maar hij trekt de deur niet geheel dicht en de benzinegeur is goed te ruiken (met dichte deur) als de auto/motor net gestald is. Overigens is het type duer dezelfde als van een kast dus die brandwerendheid zal fiks tegenvallen!

Ik heb laatst mijn verzekeringen bij een andere maatschappij ondergebracht, de verzekeringsagent heeft de motor zien staan en vroeg alleen of de motor in de winter wel verzekert blijft...niks aan de hand dus. Ligt misschien per verzekeraar anders!?

By the way, hoe groot is überhaupt de kans op brand...win je nog eerder een miljoen in de Lotto!
 
Gaat best goed. Al betwijfel ik of de benzinelucht minder wordt...Je went er gewoon aan denk ik ;)
Gewoon de ontluchtingsslangen goed afdoppen. En voor de mensen injectiemotoren: Niet alle benzine eruit laten lopen want dan komt je benzinepomp droog te staan. Drogen de afdichtingsrubbers uit en kun je problemen verwachten. Laagje laten zitten dus!

full
 
het liefst zou ik hem ook in de huiskamer zetten.
alleen mn ouders zijn er niet mee eens...
toch maar eens nadenken over een eigen huis :)
 
Op de GALERIJ???? Dus je rijdt hem ook eerst nog de LIFT in??? Hahaha

Yep, hij moet twee hoog. Past precies in de lift. Beetje lastig om een paar hoekjes te nemen, maar ik ben al zo geoefend, in 3 minuten staat buiten of binnen. Mijn mazzel is, dat ik het eerste appartement heb op de galerij, vlak naast het trappenhuis met flink veel ruimte voor mijn deur + afdak. Met een beetje heen en weer gedoe staat ie recht voor de deur, en douw ik 'm zo naar binnen. Voorbij mijn voordeur wordt de galerij "normaal" zeg maar, ongeveer een meter breed ofzo. Daar had het nooit gelukt.
 
Was nog aant lache met men vriendin over hoe ons huis er zou moeten uitzien vanbinnen ,komt ze plots af met :" En een paar lekkere racers binnen ,of een supermotardtje op zen bok ,staan ze lekker warm en ook nog decoratief !"

Woefie is a lucky bastard :P ;)
 
Was nog aant lache met men vriendin over hoe ons huis er zou moeten uitzien vanbinnen ,komt ze plots af met :" En een paar lekkere racers binnen ,of een supermotardtje op zen bok ,staan ze lekker warm en ook nog decoratief !"

Woefie is a lucky bastard :P ;)


ge hebt het weer ni gesnapt he slimme ;)
De bedoeling is da UW motos daar schoon binnen staan glimmen, zoda ze nimeer naar buiten kunnen "allez, ge gaat die nu toch ni naar buiten nemen? Em is nu just zo proper, en dan moeten we de TV en de zetel opschuiven of die geraakt ni buiten".

You got a wife with a cunning plan ;)
 
Onze overbuurman had zijn fiets ook binnen staan en wilde haar ff een keer goed schoonmaken. Ik weet niet wat hij gedaan had, maar zijn hele huis is afgefikt, inclusief een groot deel van de motor.
Verder weet ik niet hoe het afgelopen is.
 
Mja gezien het feit dat ik ook onder de catagorie 'mooi weer rijders' val komt de motor ook bij mij in de huiskamer te staan :)

Hij staat wel altijd droog onder een afdakje naast de schuur. De schuur zelf heeft niet genoeg ruimte om de motor te plaatsen dus zal hij altijd onder dat afdakje moeten staan :(

Dat vind ik niet zo'n goed idee voor de winter dus als het echt beroerd weer begint te worden (en ik eindelijk een goeie bok heb) gaat ie naar binnen!
 
over een paar weken, als mn nieuwe huis is opgeleverd, magtie in de verwarmde garage staan, met brandwerende deur.
 
ge hebt het weer ni gesnapt he slimme ;)
De bedoeling is da UW motos daar schoon binnen staan glimmen, zoda ze nimeer naar buiten kunnen "allez, ge gaat die nu toch ni naar buiten nemen? Em is nu just zo proper, en dan moeten we de TV en de zetel opschuiven of die geraakt ni buiten".

You got a wife with a cunning plan ;)

Ze rijdt zelf ook ,dus dan gaat haar speelgoedje ook aan de ketting }) :P
 
Op woensdag 01 oktober 2003 14:05 schreef guzzi-caro het volgende:Heb deze foto een keer via mail binnengekregen.
(Afbeelding)

Whahaha, super :P

Maar na gisteren nog eens drijfnat geregend te zijn heb ik de knoop door gehakt: het motorseizoen zit er op voor mij '(
Dus tot het voorjaar staat ie er zo bij :9

DSCF0001.JPG


Heb de tank bijna leeg gereden en het overloop slangetje afgedopt. Benzine geur was eigenlijk na een half dagje al weg, geen last meer van.
 
Deze heb ik net verbouwd (in de huiskamer dus) en hij stinkt veel minder dan de vorige ZX-6R.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan