motor in kleine ruimte steken

Peter23

Die hard MF'er
12 apr 2004
501
0
Purmerend
Hoi allemaal. Ik wil mijn motor achterin onder de overkapping plaatsen. Met mijn vorige motor met middenbok had ik zo'n motoboy. Dat ging prima. Maar mijn huidige motor heeft geen bok maar alleen een standaard. Na 100X insteken gaat het ook maar dat vind ik nu wat veel moeite. Is er een makkelijkere (en goedkope) manier om de motor te kunnen manouvreren? Ik heb wel een soort kar gezien op motozoom maar die was ruim 200 euro. Dat vind ik wat veel eerlijk gezegd.

Gr. Peter
 
Je hebt zo'n ding waar je je voor- en achterwiel in kan zetten en je jiffy. Weet niet of je die ook bedoelt. Maar das het enigste wat ik zo weet voor je.
 
Als je voor goedkoop gaat:

Ik heb een vergelijkbaar proleem in de schuur, motor vooruit naar binnen, voorwiel de hoek in sturen en dan moet het achterwiel een metertje opzij.
Ik gebruik een groot stuk plexiglas waar ik het achterwiel op rijd. 5mm dik dus dat kost geen moeite.
Het plexiglas glijdt makkelijk over de grindtegels en zonder echt veel moeite trek je de boel opzij.

Let wel op waar je de plexiglas plaat laat slingeren als de motor buiten staat. Ook als je er per ongeluk met één voet op gaat staan glijdt hij erg makkelijk over de grindtegels |(
 
zoek je misschien iets als een 'rangeerhulp'?
10003399.jpg


Meer info als je op motozoom.nl bij Bestelnr. 12003399 invult.

edit: je hebt ze ook voor motoren met standaard maar dan zijn ze helaas wel een tikkie duurder, ik heb alleen wel ooit van iemand gehoord dat ie zelf zoiets heeft gemaakt, ik zal er naar op zoek
 
Laatst bewerkt:
zet
full
[ imgatt ] in je post zonder spaties tussen blokhaken.
Ah een karretje waar je 'm op smijt en dan karretje + fietje makkelijk verplaatsen.
 
Hoi allemaal. Ik wil mijn motor achterin onder de overkapping plaatsen. Met mijn vorige motor met middenbok had ik zo'n motoboy. Dat ging prima. Maar mijn huidige motor heeft geen bok maar alleen een standaard. Na 100X insteken gaat het ook maar dat vind ik nu wat veel moeite. Is er een makkelijkere (en goedkope) manier om de motor te kunnen manouvreren? Ik heb wel een soort kar gezien op motozoom maar die was ruim 200 euro. Dat vind ik wat veel eerlijk gezegd.

Gr. Peter



Of prutsen met de kans dat je de motor beschadigt en je schuur, of 1maal 200 euro uitgeven en van alle ellende af zijn... ik had het wel geweten :Y
 
motomover

duw je achterwiel in een steun met 4 zwenkwieltjes en hij draait alle kanten op
werkt perfect

volgens mij bij heel veel zaken te koop dus ook wel bij jou in de buurt
ander ff bellen met Martin's MotorService 0320412124

prijs ?? geen idee maar lijkt me royaal onder de 200
 
Zoals misschien al bekend zijn ze bij Louis.de goedkoper en is de service beter.

Groet, Mariecke
 
Heb een keer een rond plateau gezien met wielen eronder.
Dus als je de schuur in rijd zet je hem erop, zet je hem op standaart,
en draait het plateau in de juiste richting. niets steken of keren.
Beetje een showroom id... die plateaus die ronddraaien mbv motortje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan