Motor in onderhoud

OscarXT

MF'er
11 dec 2005
89
0
Baarn
Waar kan ik mijn motor ( yamaha xt 600)het beste voor onderhoud heen brengen:

- Safe motors Apeldoorn
- Ensing Apeldoorn
- Motorhuis Apeldoorn ( honda dealer)
 
Ik heb mijn motor gekocht bij ensing. Hij is hier ook in onderhoud.

Ben er tevreden over, geen klachten!
 
oersimpele motor, boekje kopen/downloaden en zelluf doen.
fiets.1.jpg

<interpolis stemmetje> ... simpel ...
 
Mja, mijn ervaring is dat de kleinere motorzaken beter met het onderhoud omgaan dan de grotere zaken :)
 
Whehehehehehhehehehehe :+

Enige wat je zeker weet met zelf doen is dat je iig bij de 1e poging tot onderhoud geen geld kwijt bent voor het uurloon van een monteur.
Pff, kom op, we hebben het over een eenvoudige 1 pitter, niet Spaceship Enterprise. :?

De laatste keer dat ik mijn motor (een bijna net zo'n simpele Buell) bij een dealer bracht lag ik na de eerste rit 7 weken in het ziekenhuis omdat een of andere Harley amoebe de bouten van de onderste vorkplaat 7x (ZEVEN) te vast had gezet en vervolgens afbrak toen ik wat harder moest afremmen. Om dat soort fouten te maken heb ik geen monteur nodig.
 
ik heb mij motor in onderhoud bij Motor Apeldoorn. Ze zijn niet de goedkoopste, maar wat afgesproken word doen ze wel. En tevens prima service en vriendelijk personeel.

Ik zou zeggen ga eens langs om een praatje te maken bij alle drie. Vragen kan altijd en vergelijk je gelijk het geen ze doen voor je met de prijs.

succes
 
Pff, kom op, we hebben het over een eenvoudige 1 pitter, niet Spaceship Enterprise. :?

De laatste keer dat ik mijn motor (een bijna net zo'n simpele Buell) bij een dealer bracht lag ik na de eerste rit 7 weken in het ziekenhuis omdat een of andere Harley amoebe de bouten van de onderste vorkplaat 7x (ZEVEN) te vast had gezet en vervolgens afbrak toen ik wat harder moest afremmen. Om dat soort fouten te maken heb ik geen monteur nodig.

Lucky number seven? :+
 
als je het dan niet zelf doet zou ik het liever bij een klein bedrijf als bij een grote laten doen,die denken alleen maar aan de omzet,bij kleinere bedrijven is de service weer belangrijker
 
Terug
Bovenaan Onderaan