Motor inbeslag genomen en dan verkocht door DD?

Racertje94

MF'er
9 jul 2008
161
7
Hallo,

N.a.v. dit filmpje:
en dit: http://domeinen.minfin.nl/domeinenr...&BUTTON.y=10&BUTTON=Ok&kpage=1&meerfotos=2504

Vraag ik het volgende: Hoe is dit precies geregeld, want zoals ik zie zijn de motoren hetzelfde en lijkt het wel omdat het in beslag is genomen (zoals in het filmpje te horen is) het word (door)verkocht.

P.S. Het is niet mijn motor hoor:P!

Er is maar 1 verschil te zien in de 2 motoren en dat is dat die van de DD site een afgebroken spiegel heeft, maar dat kan ook zijn gebeurd omdat die mensen daar niet zo voorzichtig met dit soort spullen omgaan.
 
Laatst bewerkt:
1 van die gasten zit hier op het forum dus hij kan je precies vertellen wat de gevolgen zijn geweest.
 
Zijn er wel meer denk ik! Als ik tenminste de verhalen mag geloven.

Als een motor (of wat dan ook) in beslag is genomen en vebeurd is verklaard (dat is als ik het goed heb de jurisich juiste term), dan zorgt Domeinen voor de verkoop.

Meestal bij veiling, vooraf schouwen, maar niet rijden oid.

Die info kun je trouwens bij Domeinen zelf allemaal krijgen hoor, inclusief een overzicht van wat er binnenkort onder de hamer gaat.

E'n van de leukste webwinkels: http://domeinen.minfin.nl/domeinenrz_nl/45bab4effeb74033bfd875094e1fda38x1x62769x61.php
 
Kan je niet even een waarschuwing plaatsen als je een linkje met een filmpje van wegmisbruikers plaatst :? B|
 
Zijn er wel meer denk ik! Als ik tenminste de verhalen mag geloven.

Als een motor (of wat dan ook) in beslag is genomen en vebeurd is verklaard (dat is als ik het goed heb de jurisich juiste term), dan zorgt Domeinen voor de verkoop.

Meestal bij veiling, vooraf schouwen, maar niet rijden oid.

Die info kun je trouwens bij Domeinen zelf allemaal krijgen hoor, inclusief een overzicht van wat er binnenkort onder de hamer gaat.

E'n van de leukste webwinkels: http://domeinen.minfin.nl/domeinenrz_nl/45bab4effeb74033bfd875094e1fda38x1x62769x61.php

Ben meerdere malen in Soest geweest, staat altijd handel zat... :Y
 
Ik ook, maar vind t daar toch te riskant om iets op de gok te kopen. Je kan een voertuig niet eens starten.
Idd echt iets voor handelaren.
 
Ik ook, maar vind t daar toch te riskant om iets op de gok te kopen. Je kan een voertuig niet eens starten.
Idd echt iets voor handelaren.

waar er dan een lap overheen gehaald word en ie dan alsnog de showroom ingaat en iemand m vol vertrouwen koopt... staat tenslotte bij een handelaar *D _O-
 
Hallo,

N.a.v. dit filmpje:
en dit: http://domeinen.minfin.nl/domeinenr...&BUTTON.y=10&BUTTON=Ok&kpage=1&meerfotos=2504

Vraag ik het volgende: Hoe is dit precies geregeld, want zoals ik zie zijn de motoren hetzelfde en lijkt het wel omdat het in beslag is genomen (zoals in het filmpje te horen is) het word (door)verkocht.

P.S. Het is niet mijn motor hoor:P!

Er is maar 1 verschil te zien in de 2 motoren en dat is dat die van de DD site een afgebroken spiegel heeft, maar dat kan ook zijn gebeurd omdat die mensen daar niet zo voorzichtig met dit soort spullen omgaan.

Zonder rijbewijs op een motor met geschorst kenteken.
Even nagaand waarvoor een kenteken normaal gesproken word geschorst, dan zou je denken dat hij ook geen belasting had betaald maar ook niet verzekerd is geweest.
Dan zulke wheely's icm snelheid en dan bewust ervantussen gaan met dat soort snelheden...... dan loop je idd kans dat je je motor definitief kwijt zult zijn en dat hij idd via de domeinen verkocht zal worden.
 
ik heb daar mijn eerste auto gekocht, nooit geen problemen mee gehad....

Maar het is wel een gok ja.......
 
ik wil even inhaken op dit topic over de domeinen (weliswaar een beetje offtopic maargoed...)

weet iemand hoe het bij de domeinen in zijn werk gaat?, ik bedoel: ik heb net even via de link gekeken en oa de GSX-R 750 gezien.

verder staat er wel wat info bij, maar bijvoorbeeld niks over een prijs was ze ervoor moeten hebben.

stel dat je geinterreseerd bent in de motor, hoe dan verder? moet je dan contact opnemen, of daar langsgaan en daar gaan kijken?

ik ben namelijk wel benieuwd hoe dit in zijn werk gaat...

Groetjes Joep
 
ik wil even inhaken op dit topic over de domeinen (weliswaar een beetje offtopic maargoed...)

weet iemand hoe het bij de domeinen in zijn werk gaat?, ik bedoel: ik heb net even via de link gekeken en oa de GSX-R 750 gezien.

verder staat er wel wat info bij, maar bijvoorbeeld niks over een prijs was ze ervoor moeten hebben.

stel dat je geinterreseerd bent in de motor, hoe dan verder? moet je dan contact opnemen, of daar langsgaan en daar gaan kijken?

ik ben namelijk wel benieuwd hoe dit in zijn werk gaat...

Groetjes Joep

Klik ;)
 
Dacht dat die BMW rijders vaak wat rustiger reden :+
 
Laatst bewerkt:
ik wil even inhaken op dit topic over de domeinen (weliswaar een beetje offtopic maargoed...)

weet iemand hoe het bij de domeinen in zijn werk gaat?, ik bedoel: ik heb net even via de link gekeken en oa de GSX-R 750 gezien.

verder staat er wel wat info bij, maar bijvoorbeeld niks over een prijs was ze ervoor moeten hebben.

stel dat je geinterreseerd bent in de motor, hoe dan verder? moet je dan contact opnemen, of daar langsgaan en daar gaan kijken?

ik ben namelijk wel benieuwd hoe dit in zijn werk gaat...

Groetjes Joep

Zoals de Link onder je post ook al zegt, je mag bieden op een object, ben jij de enige bieder op een object, maar is je bod te laag, dan krijg je hem niet. Zijn er meerdere bieders dan krijgt de hoogste bieder het object. Let wel op, er komt nog een soort van btw van een aantal procent overheen...waardoor jou bod in eerste instantie een koopje lijkt, totdat je het uiteindelijke bedrag ziet... B|
 
Dacht dat die BMW rijders vaak wat rustiger reden :+

Deze BMW's zullen wel ex- politie cq marechaussee motoren zijn.
De kuipen zijn reeds ontdaan van al strepen, maar wel in de bekende witte uitvoering
Net als de Guzzi's ex-legermotoren zijn in het bekende legergroen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan