Motor inruilen ?

Ik kan namelijk mijn gsx750 inruilen voor een fazer600.
De fazer heeft iets meer gereden , maar is ook een 99 er. Niet bij een dealer, maar ik kan mijn huidige motor heel goed verkopen en dan in duitsland een fazer halen die met alle kosten die erbij horen ,ongeveer evenveel kost als ik voor mijn gsx krijg.
Ik heb eens rondgekeken en het is prijstechnisch een koopje. Ik heb er ook al op gereden en vind de fazer toch wel een heel fijne motor.Niet dat de gsx slecht is, maar heb toch een beter gevoel bij de fazer.
Eerder was de fazer boven mijn budget, maar nu wordt het toch wel heel aantrekkelijk.
Nu heb ik mijn huidige motor pas een paar weken, net als mijn rijbewijs.

Zal het wat uitmaken om zo vroeg al van motor te wisselen? M.a.w. doen of niet doen?
 
Jesus,

Als je de Fazer fijner vindt dan moet je het gewoon doen. Ik denk dat een Fazer een fijne motor is voor een beginner, het is een leuke caferacer.
Ik heb ook wel eens een motor ingeruild binnen 3 maanden. Soms kocht ik heel bewust een motor omdat ik gewoon wist dat ik het met winst weer kon inruilen en dat lukte dan ook nog.
Ik zou zeggen: ga ervoor! :)
 
Laatst bewerkt:
Wat voor een GSXF heb je? Heb jij de Tepel al? Of nog het oude model? Sja, het maakt geen vuck uit wat je rijdt of hoe oud het is ( zie de OBT ). Het enige wat telt is rijdt het fijn en kan het wat jij wil.

Als het antwoord op die vraag de Tepel is dan hou je die. Is het antwoord op de vraag Fazer, dan moet je actie ondernemen. :)
 
Een 750 cc op een 600 cc inruilen, waarbij de 600 cc meer km's heeft gemaakt, en dan nog geen geld toe krijgen :?

Nou ja, het kan. Fazer is idd een mooie fiets, als je erop hebt gereden en je vindt 'm fijner, dan pak je 'm toch gewoon? Over een tijdje kun je heus wel weer een ander nemen, als je spijt mocht krijgen van deze ruil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan