motor instructrice gezocht


ja, helaas.

toen ik me daar aanmelde hoopte ik ook op een heerlijke blondine met dikke titten in te kort topje die me les zou gaan geven.

was wel ff schrikken ...de harde waarheid :+



maar goed, sexisme is een beetje not done in mijn opinie.
het is rijles, geen rectaal onderzoek :+
 
ja, helaas.

toen ik me daar aanmelde hoopte ik ook op een heerlijke blondine met dikke titten in te kort topje die me les zou gaan geven.

was wel ff schrikken ...de harde waarheid :+



maar goed, sexisme is een beetje not done in mijn opinie.

















het is rijles, geen rectaal onderzoek :+


nouhou... wel eens te hard over zo'n k*tdrempel gereden??? O-)
 
de reden waarom ze liever van een vrouw les krijgt is jullie zaak niet. dus hou alsjeblieft de loze opmerkingen voor je.

voor degene die wel melden waar vrouwen lesgeven, :} Hardstikke bedankt. :}

ik zal de op even proberen aan te passen met de plaatsen waar instructrices te vinden zijn :W

nogmaals bedankt :Y
Stel dat ze dan les gaat krijgen van een vrouw.
Denk dat het examen dan nog steeds afgenomen wordt door een man.
Ik heb namelijk bij al mijn examens nog nooit een vrouwelijke examinator gezien dus die zullen er weinig zijn.

En als je zo'n vraag stelt op een groot forum kan je trouwens verwachten dat men vraagd om de reden ;)
 
Stel dat ze dan les gaat krijgen van een vrouw.
Denk dat het examen dan nog steeds afgenomen wordt door een man.
Ik heb namelijk bij al mijn examens nog nooit een vrouwelijke examinator gezien dus die zullen er weinig zijn.

En als je zo'n vraag stelt op een groot forum kan je trouwens verwachten dat men vraagd om de reden ;)

Bij mij in Utrecht wel hoor :9~
 
Ik dacht dat Vught in Wognum een dame in dienst had maar dat is al weer even geleden (en wel erg uit de buurt, dus of je er wat mee opschiet :?)

Van Vugt Verkeersopleidingen en in West-Friesland
Of ze nu nog een instructrice hebben weet ik niet (2006 niet meer), feit is wel dat het een grote rijschool is, en dat zij van te voren examens inkopen. Dit scheelt heel erg met de tijd die je kwijt bent met lessen, je hoeft het niet uit te smeren omdat je examen pas over 3 maanden is bijv.
 
Nou ik ben op zich ook wel benieuwd en dan in omgeving helmond eindhoven.

Mijn vriendin voelt zich dan veel meer op haar gemak en het is niets om te moeten leren rijden terwijl je in de stress schiet.

Wil niet veel zeggen hoor maar.. ik heb voor m'n rijlessen aangegeven dat ik een stressprobleem heb (wegens ziekte) en mijn rij-instructeur heeft zich echt PERFECT aangepast bij mij. Ik heb praktisch stressloos les gehad (echt perfect, waarvoor m'n complimenten).

Mannen kunnen ook prima stressloos lesgeven, als ze willen.

Edit:

(En dan bedoel ik de manier van lesgeven: als iemand me steeds op elk foutje had gewezen, ongeduldig was geweest en me geen vertrouwen had kunnen geven in mezelf en de motor, zou ik totaal zijn afgeknapt en zou ik nooit een motor meer hebben aangeraakt.

Motorrijden of het verkeer zelf vond en vind ik niet stressvol. Het belangrijkste is dat je beslissingen kunt nemen en dat gaat prima.)
 
Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat *piep* zo bang voor mannen was?


** op verzoek naam verwijderd. Dacht lollig te wezen, excuseer.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal wel weer lomp overkomen hoor, maar als je al niet echt op je gemak bent bij een mannelijke instructeur en als dát al "stress" veroorzaakt... dan lijkt het mij sowieso niet verstandig om op een motor te gaan zitten.
Niet lullig bedoeld ofzo, maar er zijn zoveel 'stressfactoren' in het verkeer dat ik me niet kan voorstellen dat ze motorrijden echt leuk zal vinden. En bange mensen op een motor is een levensgevaarlijke combinatie.

Maar als ze dan niet slaagt voor dr rijbewijs, kan ze tenminste wel die kl**tzak van een instructeur de schuld geven :+
 
Gaat het om een voormalig incident (alla aanranding,verkrachting?)

Snap dat het dan moeilijk is, maar als je hier al moeite mee hebt zou ik zeer zeker geen motor gaan rijden.

Of ben jij er zo een die z'n vriendin als een bezit ziet?
 
Laatst bewerkt:
nou.. als die op die plaats zitten wel ja... m'n instructeur had me een lol!!! ik iets minder...


Was grapje he.. :P gaat om het formaat, of ze zo hoog stuiteren dat je er blauwe ogen aan overhoud :+
 
Gaat het om een voormalig incident (alla aanranding,verkrachting?)

Snap dat het dan moeilijk is, maar als je hier al moeite mee hebt zou ik zeer zeker geen motor gaan rijden.

Of ben jij er zo een die z'n vriendin als een bezit ziet?
Maakt dat uit? Hij zegt toch dat de reden niet relevant is voor het topic en dat ze dat voor zichzelf houden. Die meid wil gewoon lekker motorrijden, wat voor meerwaarde heeft t voor jou dat je weet waarom ze een vrouwelijke instructrice wil?

Geef relevante info of zeg gewoon niets |(
 
Laatst bewerkt:
Stel dat ze dan les gaat krijgen van een vrouw.
Denk dat het examen dan nog steeds afgenomen wordt door een man.
Ik heb namelijk bij al mijn examens nog nooit een vrouwelijke examinator gezien dus die zullen er weinig zijn.
Ik heb mn autorijbewijs gehaald met een vrouwelijke examinator. (les gehad van een man). Was lekker een half uurtje gezellig kletsen en toen was ik geslaagd...

Misschien daarom beter om een vrouw te hebben voor je examen, die praten wat makkelijker. Maar bij de motor is dat natuurlijk anders, daar hoor je alleen maar: 'volgende links, 'Hier rechtsaf'... etc...

Ik heb nog geen motorinstructrices meegemaakt/gezien.
 
In Eindhoven had ik inderdaad ook een vrouwelijke examinatrice. Die was heel scherp, streng maar fair.
 
Ik wel, die van mijn vriendin. ik deed m'n best om geen vooroordelen te hebben maar helaas..
2 voorbeelden.;
1; ze zit constant de pushen dat ze harder door de bochten moet.. zo ook met regen bij de ring-groningen, waarop mijn vriendin onderuit gaat..
commentaar; ' je ging ook veel te hard de bocht in'

2. mijn vriendin klaagde over dat de spiegel van de 250 suzuki zo erg trilt als je harder dan 90 rijdt(top van 130 ofzo) je dan niets meer in kan zien, en dat ze daarom helemaal achterom kijkt voor het inhalen.
De instructrice verteld dat dit niet mag op het examen.. en mijn vriendin vraagt dan hoe ze dit dan moet oplossen.. gezien er op het examen wordt verwacht dat je laat zien dat je kan inhalen..
haar oplossing; dan moet je het er maar op gokken' |( |(

daarop heeft ze het daar opgegeven.. ze is knettergek!
 
Ik heb mn autorijbewijs gehaald met een vrouwelijke examinator. (les gehad van een man). Was lekker een half uurtje gezellig kletsen en toen was ik geslaagd...

Misschien daarom beter om een vrouw te hebben voor je examen, die praten wat makkelijker. Maar bij de motor is dat natuurlijk anders, daar hoor je alleen maar: 'volgende links, 'Hier rechtsaf'... etc...

Ik heb nog geen motorinstructrices meegemaakt/gezien.


ja en dat is dan nog je eigen instructeur die dat in je oor fluistert... met die examinator heb je weinig van doen... hoogstens het gesprekje ervoor en erna.. EN je weet dat hij/zij in de auto achter je zit..
 
:^ die wou ik net noemen :+

Niet met haar rijles gehad, maar wel een examen AVB gehad (eigen instructeur/rijschool had een prive spoetje)
 
bij rijschool van den Bergh in Arnhem wordt er ook door een vrouw les gegeven, gewoon even naar Petra vragen

klikken
Heb ik ook les van gehad; is een erg leuke meid! *O*

Er zit nog een rijschool in Arnhem waar een vrouw lesgeeft. Daar rijden ze op HD's. Naam ben ik even kwijt.

(En TS: ik vind dit helemaal niet zo'n vreemde vraag hoor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan